• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?



    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin :
    ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 23:50 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles

    "Ik denk dat ik verliefd ben op Jim," fluisterde hij. Wacht, dat was die gast die ruzie met Zayn had toch? Volgens mij hadden ze het weer goedgemaakt, anders was dat nooit goed gedaan. "Ik ben blij voor je!" glimlachte ik. "Is Liam er ook al?" ik schudde vertwijfeld mijn hoofd. "Nee, waar hangt die gast uit?" grinnikte ik. Liam was zich vast nog aan het verkleden. "Vertel je dit niet verder ik wil het de lads zeggen en het management ook." Bedenkelijk knikte ik, dat management ging nog lastig worden, ik had er helemaal niet aan gedacht. "Hé, het komt allemaal goed. Nu eerst genieten vanavond!"


    To love is to destroy.

    Niall Horan
    "Ik ben blij voor je!" gdankbaar kijk ik hem aan." "Nee, waar hangt die gast uit?" grinnikt gij " Hé, het komt allemaal goed. Nu eerst genieten vanavond!" Iknik,
    'Dankje Hazza" ik geef hem weerneen knuffel. Ik hieldvgewoon van knuffels. " ik heb zijn nummer en hij heeft backstage kaarten" vertel ik hem glunderend. " hoelang hebben we nog?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alli Daniels (zoals Depay haar noemde.)

    Shit shit shit! Snel ren ik de taxi uit en sprint naar het grote gebouw, oftelwel het ZiggoDome. Dat krijg je er nou van als je je telefoon kwijt bent en geen horloge draagt. Een man blijkt me te herkennen en laat me binnen. Hij vraagt me even te wachten en niet veel later komt er alweer een ander die me mijn plaats aan wijst. Ik kijk in die richting waar hij wijst en bedank hem. Ik dring me door de fans op weg naar de aangewezen plek. Ik kijk niet precies goed waar ik loop en knal tegen iemand op. Fuck... ''Sorry, ik ben al laat, ik keek niet uit, sorry.'' mompel ik zonder degene aan te kijken. Ik wil doorlopen maar het meisje staat er nog steeds. Ze draait zich om en dan zie ik dat het niemand minder dan...Becca is! ''Becca, ow, sorry. Ik had géén idee waar ik liep en ik ken het hier ook helemaal niet...''

    (Ik hoop dat het zo goed is, anders kan ik het altijd nog aanpassen!)

    Louis Tomlinson.

    We hadden nog zo'n vijf minuten voordat we opmoesten, en meneer Payne was weer nergens te bekennen. Ik grinnikte in mezelf. Normaal was ik degene die voor problemen zorgde, maar voor de verandering was Liam eens te laat. Ik besloot Cait een smsje te sturen of zij wist waar hij uithing. Heyyy, je vriendje is spoorloos ;) waar isie? We moeten zo op! X Lou Ondertussen werd ik steeds hyperder door het geschreeuw van de fans. Ik had er zin in!


    Dream on, dreamer.

    Becca Louise Green

    ik kom net terug van de wc's als ik tegen iemand aanloop. Het is Alli! ze kijkt me niet aan en wilt verder lopen. Dan kijkt ze mij wel aan. ''Becca, ow, sorry. Ik had géén idee waar ik liep en ik ken het hier ook helemaal niet...''. ik lach. ''Geeft niet! kom je bij mij zitten? Eleanor en Caitlin vind ik niet.'' Zeg ik. Ze knikt en doet een lok achter haar oor. ''Ik snap nogaltijd niet hoe de boys zo rustig kunnen blijven als hier zoveel gillende meiden zijn...''. Alli schud haar hoofd. ''Ik ook niet.''


    [sorry voor het 'besturen' maarhee ik kreeg toestemming eh Nikki?]

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 20:15 ]

    Harry Styles

    'Dankje Hazza" Niall gaf me opnieuw een knuffel waarna ik mijn armen lachend om hem heen sloeg. "Ik heb zijn nummer en hij heeft backstage kaarten." Vertelde hij glunderen. Grijnzend geef ik hem een vriendschappelijke stomp tegen zijn arm. "Dat heb je alweer lekker voor elkaar, Nialler."
    "Hoelang hebben we nog?" met gefronste wenkbrauwen keek ik hem aan. "Ik ben niet zo van de tijd.." mompelde ik schouderophalend. "Lou!" riep ik, Louis stond iets verderop. "Hoelang nog?" ik had geen idee of hij het wel wist maar ik kon het proberen. En anders hoorden we het zo wel van Paul.


    To love is to destroy.

    Jim Hendrikson

    Waarom was Liam er eigenlijk niet? Als hij er nog lang over doet kan ik Niall nooit zoenen.. Of moet ik Niall nu zoenen ? .. Ik kon gewoon niet meer wachten . '' Ik ga hem nu zoenen '' fluisterde ik in Felice haar oor. '' Doe je best !'' zei ze. Ik knikte . Ik liep op Niall af . '' Hey Niall !'' zei ik toen ik hem aan tikte . Ik ging voor hem staan en kwam steeds dichterbij .. Totdat ik 2 cm verwijderd was van zijn lippen . Ik drukte mijn lippen op die van hem en wachtte af.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Caitlin Sofia Truesdale

    Zoekend keek ik om me heen of ik één van de andere meiden kon zien, maar ze waren nergens te bekennen. Misschien hadden we verschillende plaatsen? Ach ja, dan zag ik ze later wel tijdens de afterparty. Mijn mobiel trilde in mijn tasje. Met gefronste wenkbrauwen zag ik dat het van Louis was, de jongens sms'en alleen tijdens noodgevallen vlak voor de show. Ik opende het sms'je.
    Heyyy, je vriendje is spoorloos waar isie? We moeten zo op! X Lou
    Oh, shit. Waar hing Liam uit?
    Hij moet daar zijn, misschien twijfelt hij nog over zijn kleren, of iets haha. Succes vanavond, ik zit met Eleanor helemaal vooraan, je ziet ons vanzelf wel. Kus C.
    Ik hoopte dat Liam echt nog in de kleedkamer was.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 20:13 ]


    To love is to destroy.

    Niall Horan

    Dat heb je alweer lekker voor elkaar, Nialler "glunderend knik ik." En hij is gay" straal ik helemaal blij. " ik ben niet zo van de tijd. Lou hoelang hebben we nog?" Ik besluit Liam en Lou het straks te vertellen en het management wist ik nog niet. " ik heb er echt zin in." Glimlach ik. " ik kan iets in hun taal zeggen ! Ik had Jim gevraagd om me te helpen" trots kijk ik rond. " hey Niall" ik draai me met een big smile om en zie Jim. Ineens is hij heel dicht bij en drukt zijn lippen op de mijne. In mijn buik barst een gevecht los en ik sluit mijn ogen. Langzaam zoen ik hem onwennig terug. Hij zoende me. Fucking Jim kust me!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 20:15 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Niall zoende mee ! Omg een bom vol vlinders barste in mijn buik ! Ik stopte de zoen en keek hem blozend aan . '' I love you Niall'' zei ik en ik pakte zijn hand. Toen ging ik met een hand door zijn hand en zoende hem weer. Hij kon zo goed zoenen !! Ik kan dit wel uren lang doen . '' This is my dream'' mompelde ik door de zoen door. Ik keek naar Felice die haar duim omhoog stak


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Kan er iemand aub even een samenvatting geven van waar ze zitten, hoe lang nog voor het concert en wie met wie is? Ik vind het verschrikkelijk onduidelijk en kan zo echt niet meedoen, mijn excuses.]


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    Peperoni schreef:
    [Kan er iemand aub even een samenvatting geven van waar ze zitten, hoe lang nog voor het concert en wie met wie is? Ik vind het verschrikkelijk onduidelijk en kan zo echt niet meedoen, mijn excuses.]


    [ Jim heeft net Niall gekust voor het concert. De anderen zijn nog al ongerust omdat Liam er nog niet is . Dus daar maken ze zich een beetje druk om ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Jim stopte de zoen en beide waren we knalrood. " i love you" mijn ogen beginnen te glunderen. Hij pakt mijn hand en gaat door mijn haar." Tis is my dream" fluisterd hij en zoent me weer. Ik stop ook met zoenen en kijk hem aan. " ik hou ook van je" fluister ik en vol geluk knuffel ik hem. " zie ik je straks weer? Waar zit je anders krijg je betere plaatsen zodat uk je kan zien" glimlach ik. Ik kijk trots en gelukkig naar Zayn en Harry. Tsja als Liam of Lou me hier zag wisten ze dat ook gelijk. Een vrouw kwam naar ons. 'Vijf minuten' ik steek mijn duim op. " dus waar zitten jullie?",


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ziallerslove schreef:
    (...)

    [ Jim heeft net Niall gekust voor het concert. De anderen zijn nog al ongerust omdat Liam er nog niet is . Dus daar maken ze zich een beetje druk om ]
    ik heb gedaan nog vijf kinuten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    " zie ik je straks weer? Waar zit je anders krijg je betere plaatsen zodat uk je kan zien" glimlacht Niall . Toen kwam er een vrouw naar de jongens toe 'Vijf minuten' zei ze. Niall steekt zijn duim op. " dus waar zitten jullie?",vraagt hij nog een keer . Ik pak de tickets en zie dat we ergens aan de zij kant zitten helemaal achteraan . '' De linkerkant rij 23 '' zei ik teleurgesteld . Ik keek naar Niall en zag een glinster in zijn ogen . Ik keek naar zijn mooie blauwe ogen die net zo blauw zijn als een mooie blauwe oceaan . Men wat hield ik toch ontzettend veel van deze jongen !


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik