• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?



    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin :
    ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 23:50 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Well there are butterfly's in my belly when she kiss me or talk to me. I don't know how to explaine this. It's just that you love that person really freaking much. '' Ik slik even moeilijk. Lekker duidelijk Zayn, hoe wist ik hoe die 'vlinders' voelden. 'I really don't know but Zayn, can you say nothing to the boys, i wanna tell them please. Have we don't go to the make -up' ik kijk hem vragend aan. 'Thanks Zayn and sorry that I didn't tell you anything but I hope you understand' Ik was echt blij dat hij niet op het pesten van mij over ging. Misschien had hij me verkeerd of niet gehoord. Ik vond het niet erg. Het was niet iets waar ik trots op was. Kijk Liam dat was bijna zijn gehele leven gepest en ik drie jaar en het was vast niet zo erg als bij Li


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'I really don't know but Zayn, can you say nothing to the boys, i wanna tell them please. Have we don't go to the make -up' hij kijkt me vragend aan. 'Thanks Zayn and sorry that I didn't tell you anything but I hope you understand' zegt hij . '' Yeah I like MAKE UP ! BRO '' schreeuwde ik lachend. '' I won't say anything Niall I promise . It's okay i understand '' zei ik en trok hem nog een keer in een knuffel. We kwamen bij de make up en ik ging op een stoeltje zitten . Lou maakte me mooi. Terwijl ik mezelf al mooi genoeg vond. '' But Lou i'm pretty so why i have to wear Make-up ?'' vroeg ik haar. '' Zayn please stop beeing selffish.. '' vroeg ze geiriteerd . Waar slaat dat op ? Ben ik Selffish dan ? Pff i don't like her grrrr


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Yeah I like MAKE UP ! BRO '' schreeuwt Zayn waardoor uk grinnik. Echt een Zayn actie. '' I won't say anything Niall I promise . It's okay i understand '' zegt hij en ik neem glimlachend de knuffel aan en bedank hem. In de stoelen zitten we terwijl Lou alles doet.. '' But Lou i'm pretty so why i have to wear Make-up ?'' vraagt Zaybar. '' Zayn please stop beeing selffish.. '' ik gniffel zacht. "Nawh Zayn je bent mooi maar zo word je moouer. Nee anders word je Edward Cullen. In het licht een disco bol'grap ik en glimlah als alles goed zit. 'come on bro clothes'ik ren naar de kleed kamer en bekijk mijn kledij. Nice tanktop met spijkerbroek en mn favo schoenen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Waarom zijn jullie Engels gaan praten? ;p]

    Zayn Malik

    "Nawh Zayn je bent mooi maar zo word je moouer. Nee anders word je Edward Cullen. In het licht een disco bol' grapt Niall als alles goed is. 'come on bro clothes' zegt hij en hij rent naar onze kleedkamer als ik daar aan kom ben ik uitgeput. '' Sorry rokersconditie .. '' zeg ik . Ik kijk wat er voor mij klaar hangt en k vind het wel oké . Een leren vest met een spijkerbroek en een paar leren laarzen . '' Pff '' zuchte ik . Ik werd telkens in een nieuwe look gesmeten . Ik word er best wel gek van . Ik keek in de spiegel en was tevreden . Ik trok mijn kleren aan en ging op de bank zitten . Ik zette de tv aan en keek spongebob in het Nederlands ? '' Versta jij hier iets van?'' vraag ik Niall in het Engels


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Idunni hahaha

    Nuall Horan

    Ik glimlach en plof maast Zayn. Versta jij hier iets van?' ik schud mijn hoofd. 'ik kan wel wat zeggen in het NEderlands maar het is echt een vage taal en snel. Jim heeft me geleerd in het nederlands dankje en jullje zijn de beste fans vin.'vertel ik trots. Ik deed het heel vaak. Een zin leren in de taal waar se wareb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Ik wil trouwens ook best wel de rol van Harry op me nemen hoor, no problem. (: ]


    To love is to destroy.

    Jim Hendrikson

    Ik had buiten al echt knallende ruzie gekregen met dat viswijf achter me. Ik heb haar een mep verkocht en toen raakte ze me in de ballen en toen duwde ik haar en toen kwamen we in een gevecht. Zij won het gevecht en ik werd naar binnen gebracht samen met Felice . Ik was namelijk aan het bloeden bijna overal . Ik liep langs kleed kamers en al die shit. Maar toen zag ik Niall en Zayn . '' Hi Niall !'' zei ik snel en zachtjes hopelijk hoorde hij me . '' Felice waarom moest ze dit doen? Wat moet One Direction wel niet denken straks ?'' vroeg ik iets harder aan Felice. Ze haalde haar schouders op. '' Aan jou heb ik ook veel . '' zei ik sarcastisch . Ik werd in de keuken neer gepleurd en ik kreeg een paar pleisters en een zak ijs. '' Don't go away okay ?'' zei een strenge meneer. '' Stom tyfus wijf.. '' zei ik boos


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Meester schreef:
    [ Ik wil trouwens ook best wel de rol van Harry op me nemen hoor, no problem. (: ]


    [ Omg serieus ?? ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [ jaaa! c: ]


    To love is to destroy.

    Meester schreef:
    [ jaaa! c: ]


    [ Thank you soooooooooooooooooooo much xxxxx ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Als we backstage aan komen gelopen geef ik Louis nog een kus. 'Ik zie je straks weer.' glimlach ik. 'Succes jongens!' zeg ik nog tegen hun en daarna loop ik de zaal in en ga opzoek naar mijn plaats waar ik straks waarschijnlijk met de rest zit. We hadden speciale plekken gekregen zodat we niet al te veel zouden worden lastig gevallen. Ik vind het niet erg, ik wil gerust met de fans op de foto dus mij maakte het niet veel uit. Het is raar om te bedenken dat hier straks honderden gillende meisjes in de zaal zitten. Op een paar mensen van de crew na, ben ik nu nog de enige in de zaal. Zo rustig heb ik het nog nooit mee gemaakt. Normaal ben ik ook niet vroeg hier, maarja.

    Niall Horan

    Verveeld pak ik een zak vhips erbij en begin te knagen. 'eey Zayn vind jij het ook zo irritant met die tijden telkens?' vragend kijk ik hem aan. :hey NIall' ik kijk op en zie iemand lopen. Snel sta ik op en zie een Jim onder het bloed. 'oh my god. Zayn ik ben even weg'zeg ik snel en sprint Jim avhterna. 'jim gaat het ben je oke' bezorgd kijk ik hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Caitlin Sofia Truesdale
    Na wat nieuwe inkopen gedaan te hebben, hield ik snel een taxi aan om terug naar m'n hotel te gaan. Eenmaal daar aangekomen kleedde ik me om. Ik trok een zwart jurkje aan wat tot net boven mijn knieën kwam, oranje hakken en dezelfde kleur voor mijn armbandjes. Ik had niks met de kleur oranje, maar aangezien de Nederlanders dat wel hadden was dat de dresscode voor vanavond. Mijn blonde haren hingen over mijn schouders, er waren meer slagen in mijn haren te vinden door mijn vlecht. Ik haalde mijn make-up van mijn gezicht en besloot het opnieuw te doen. Eerst wat foundation, eyeliner, mascara en lipgloss. Waarna ik daar mee klaar was deed ik nog wat parfum op. Daarna moest ik me weer haasten aangezien ik Liam belooft had er te zijn en ik wilde graag ook eerder zijn dan de fans aangezien het anders ongelofelijk lastig was om binnen te komen. Ik liet Paul weten dat ik eraan kwam zodat ik via een achteringang binnen zou komen. Opnieuw hield ik een taxi aan die me naar het Ziggo Dome bracht. Paul en een paar bodyguards stonden me gelukkig al op te wachten. "Hé Caitlin, deze kant op," ik begroette Paul en volgde hem naar binnen. "Het is al druk zeg," glimlachte ik. Ik was ontzettend trots dat de jongens zoveel fans hadden. "Dit zijn jullie plaatsen," Paul begeleidde me naar VIP plaatsen,
    het waren goede plaatsen waar het een stuk rustiger was dan als je dalijk tussen de gillende fans zat, bedacht ik me grinnikend. "Hebben jij en Liam je vermaakt gisteren?" vroeg Paul. "Ja, heel erg bedankt dat je een uitzondering wilde maken." Bedankte ik hem. Paul wuifde het glimlachend weg en toen we de plaatsen hadden bereikt ging hij weer terug naar achteren. "Goedemiddag!" glimlachte ik toen ik Eleanor al zag zitten. Ik gaf haar een knuffel en nam naast haar plaats.


    To love is to destroy.

    Felice Bennet.

    Samen met Jim kwamen we de Ziggodome in. Hij was verdomme helemaal in elkaar geslagen door die meid achter ons. Sommige fans zijn echt... Bezetenen, en dat was nog behoorlijk zacht uitgedrukt. We liepen langs de kleedkamers, waar ik Niall en Zayn zag. De andere jongens waren daar nog niet.
    'Felice, waarom moest ze dat doen? Wat moet One Direction wel niet denken van ons?' Ik haalde enkel mijn schouders op. Ik wist het ook niet... 'Aan jou heb ik ook veel,' zei Jim sarcastisch. Ik zei niks en we kwamen de keuken binnen, waar Jim ijs en pleisters kreeg.


    Dream on, dreamer.