• Het word de heetste dag ooit vandaag wat ga je doen om deze hitte te overleven ?
    Zet dat hier in


    If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)

    JamesPotter schreef:
    Ik ga zwemmen^^en ijs. PERENIJSJES AAN DE MACHT!

    Perenijs is het beste ijs wat er bestaat!

    Ik wil dolgraag gaan zwemmen, maar mijn periode is nog niet afgelopen en dan zwem ik niet zo graag. Verder wacht ik tot mijn vriend vandaag terug komt van vakantie.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik vond hier nog een grappig plaatje, dat met de warmte te maken heeft. Hihi.


    26 - 02 - '16

    Pom schreef:
    Ik vond hier nog een grappig plaatje, dat met de warmte te maken heeft. Hihi.


    Haha.
    Eindhoven en het is 32 graden en ik kan de deur niet uit want ik ben alleen thuis, de deur is op slot en ik kan mijn sleutel niet vinden. Slimme ik. (krul)

    En ik blijf lekker uit de zon! En ook uit de tent waar ik 50 met de thermometer mat....


    Stenenlikker

    Ik zit bovenin bij de 33, 5 graden met een heel klein beetje wind, dus dat is te doen. Kan me niet voorstellen hoe heet het is op de 'donkerrode' plaatsen :')
    Wat ik ga doen? Vanochtend gewerkt in een koele supermarkt. Nu vooral binnen blijven.


    You are beautiful, you are love.

    Binnen blijven. Ben er net heel even uit geweest om een uurtje in te vallen voor een college bij werk, maar voor de rest blijf ik binnen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Millecam schreef:
    Binnen blijven. Ben er net heel even uit geweest om een uurtje in te vallen voor een college bij werk, maar voor de rest blijf ik binnen.


    Ik blijf ook binnen. Vindt het echt net niet te doen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Heetste dag ooit? Whut lol. Ik heb al 39 gehad vorige week, stel je niet aan :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zit binnen met een lange broek een een trui, heetste dag ooit? Nee.

    Drie keer raden wie er vanavond mag werken met een lange broek aan?


    Miep

    Ik blijf binnen, het is kouder in ons huis dan buiten.


    Chaos is a ladder.

    Ik blijf lekker binnen.
    Helaas heeft mijn pa mijn ventilator gejat :c

    Surgeon schreef:
    (...)
    Perenijs is het beste ijs wat er bestaat!

    Ik wil dolgraag gaan zwemmen, maar mijn periode is nog niet afgelopen en dan zwem ik niet zo graag. Verder wacht ik tot mijn vriend vandaag terug komt van vakantie.



    Bij mij is mn periode net beogonnen -.-


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Slapen, koppijn hebben en rustig aan doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    xLithium schreef:
    (...)


    Bij mij is mn periode net beogonnen -.-
    Same. En ik had nog wel zo'n zin om na het strand te gaan gisteren. Ugh ik ben echt chagrijnig.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 14:43 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,