• Het word de heetste dag ooit vandaag wat ga je doen om deze hitte te overleven ?
    Zet dat hier in


    If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)

    Thankgod hoef ik vandaag niet te werken tijdens Ajax - Roda in de bloedhete Arena. Ik ga mijn dag lekker nutteloos besteden met mijn beste vriendin. Samen koken, filmpje kijken etc.


    ars moriendi

    dood op de bank liggen


    everything you're running away from is in your head, darling.

    gamen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Alle lamellen dicht om de zon en de warmte buiten te houden, ramen open en de ventilator aan.


    Physics is awesome

    Ijs eten . Chocola & flesjes water in de koelkast leggen . De gordijnen op m'n kamer dicht houden , zodat het daar tenminste koel blijft . De hele middag naar de radio luisteren , en op de laptop zitten ! :'D


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik ben net een paar seconden naar buiten gegaan. De thermometer geeft bij ons 35 graden aan D:.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Verkeerde topic.
    Te warm om dingen in het juiste topic te posten.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 16:54 ]


    i put the fun in funeral

    Mij opsluiten samen met een stel ventilators.. Ghehe ze zeggen wel telkens hier; Kom ook buiten zitten!!
    Mooi niet.. zit hier wel best xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ga dood.

    xLithium schreef:
    (...)


    Bij mij is mn periode net beogonnen -.-

    Ah. Wat verschrikkelijk voor je. *geeft chocolade*


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Stabiae schreef:
    Binnen blijven en ijs eten. :Y)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik zit op het moment gezellig in Hell met mijn laptop en een natte handdoek. Heerlijk, not. Maar anders zit ik ook 24/7 binnen en dat wil ik niet. (cat)

    IJs eten, zoals ik nu doe. En naar buiten gaan, maar dan in de schaduw zitten :Y)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 18:03 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Nop. Geen heetste dag ooit.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik heb vandaag bijna vijf uur in de auto gezeten, terug naar huis van de vakantie. En verder zit ik binnen, want het is buiten veel te heet.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel