• Het word de heetste dag ooit vandaag wat ga je doen om deze hitte te overleven ?
    Zet dat hier in


    If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)

    Ik heb vanmorgen even gewielrend, en verder de hele dag in de tuin gewerkt omdat m'n ouders maandag terug komen van vakantie. Met de tuinslang was dat niet verkeerd. :P


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Thysia schreef:
    (...)

    Ik ga naar Centerparcs de Kempervennen :'D


    Haha, dat is ongeveer 4 km van mijn huis af :'). Ik kom daar bijna dagelijks langs (ofja, langs de afslag dan xd)

    OT: Veel drinken en zo veel mogelijk in de schaduw blijven, als ik naar buiten moet. Verder binnen blijven en bij de waaier zitten xd.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 18:23 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Cairde schreef:
    (...) Same. En ik had nog wel zo'n zin om na het strand te gaan gisteren. Ugh ik ben echt chagrijnig.


    Bij mij was het eerder opluchting. Heb ik de perfecte reden om NIET naar het strand te hoeven.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Het is hier 45 graden en ik vast. Haaallelujah.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Well, I survived work ^^ Ik mocht eerder naar huis, maar het enige nadeel dat ik had was dat ik Friet moest staan en ik dan dus boven de frituurpan stond -.-
    En laat de werkkleding nou ook vrijwel helemaal zwart zijn.
    En nu ga ik binnen zitten en een beetje doelloos op internet zitten.
    Het is hier nu 28 graden, maar het is zeker warmer geweest.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 20:32 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik houd niet van warmte
    Gelukkig is het morgen koeler als ik moet werken
    Ik heb in de tuin gelezen met mijn voeten in een teil water


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Het is niet de heetste dag ooit.
    Vandaag heeft het recor van 1944 niet verbroken GELUKKIG want anders kon je mij echt opslurpen met een rietje


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik heb een leren bureaustoel waar ik nu op zit en ik heb korte shorts aan.

    I CAN'T MOVE HALP ;A;

    one of the main reasons I hate heat

    Ik moest werken van 11 tot 8. Bij de broodjes rookworst.. Het was zó leuk :')


    -

    Wij hebben de hele dag in de schaduw gezeten en lekker de BBQ aan :D


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Jaeger schreef:
    Ik heb een leren bureaustoel waar ik nu op zit en ik heb korte shorts aan.

    I CAN'T MOVE HALP ;A;

    one of the main reasons I hate heat


    Doe er een laken overheen!

    Door de hitte kwam ik niet aan mijn knuffelquota!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 22:39 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb gewerkt. In een cafetaria.... Geloof me, het zuigt om boven een hete frituur te hangen met dit weer.


    Bad decisions make good stories.

    Gisteren van 7-17 gewerkt, vandaag van 13-21... Morgen nog van 13-20 en dan is het voorbijjjjj! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb er niets van gemerkt. Was ziek en heb de halve dag in me bed gelegen en daarna met mijn deken op de bank. Net als de rest van de week en nu moet ik werken. En we hebben geen erco en ik ik sta bij ovens en tegelijkertijd bij koelingen, dus ik zou morgen wel weer ziek zijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Gister ging ik weer naar huis toe van een dagje weg en het was warm. In de avond ook nog werken. Donderdag was het ook wel warm, maar gister nog warmer. Kon ook niet echt slapen en ik zweette als een gek.