• Hi Q'ers

    Ik ben op zoek naar leuke Ear Cuff's, en het liefst gewoon bij een winkel te koop.
    Ik had al op de H&M site gekeken en op de site van SIX staat helemaal niks, alleen de winkels/openingstijden.

    Dit is een voorbeeld wat ik ongeveer zoek, angel wings mag ook, maar een beetje dat om je oor valt.



    En ik ben opzoek naar lange zomerjurkjes, ik heb het internet afgezocht maar ik kwam niks tegen wat ik in mijn hoofd had, en online shoppen ben ik nogal voorzichtig mee.

    Zoiets. Spaghetti bandjes en dan tot je voeten met leuke printjes.



    Iemand met winkels [of betrouwbare internet sites?]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    De meeste Nederlandse winkels hebben een webshop en anders zou je op webshop als wehkamp en zalando kunnen kijken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik weet wel dat je die dingen kan kopen bij Large en Attituteholland.

    De bekendere webshops en de shops van gewone winkelketens zijn best betrouwbaar, hoor.
    En die oorringen heb ik geloof ik eens op atitudeholland.nl gezien.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Draculea schreef:
    Ik weet wel dat je die dingen kan kopen bij Large en Attituteholland.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoe krijg je die dingen door je oor dan? Kan dat via een gewoon oorbelgat, of moet dat zo'n groot, uitgerekt gat zijn? Zon tunnelding..
    En waar heb je die draak gevonden dan? en die andere..
    Ze zijn echt super vet _O_ Ik snap dat je ze wilt !

    Edit: Oh, zag het al :Y)

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 23:55 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik vind het zo jammer dat ik geen ear cuffs kan dragen. Zo'n dragon ding zou zooo awesome zijn.

    EDIT: Natuurlijk kan ik dat wel doen, maar dat staat zo raar. Ook omdat ik niet de passende kleding heb ('cause that shit is expensive) en een jongen met zo'n ding blijft raar :'D

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 23:55 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    De Large heeft inderdaad van die earcuffs, dat is echt een goede, betrouwbare online winkel.
    hier kan de de lange jurken van H&M bekijken, maar de kleine winkeltjes hebben meestal de leukste. Ikzelf kijk er niet echt naar omdat ze toch altijd te lang zijn.


    Your make-up is terrible

    Father schreef:
    Ik vind het zo jammer dat ik geen ear cuffs kan dragen. Zo'n dragon ding zou zooo awesome zijn.

    EDIT: Natuurlijk kan ik dat wel doen, maar dat staat zo raar. Ook omdat ik niet de passende kleding heb ('cause that shit is expensive) en een jongen met zo'n ding blijft raar :'D


    Ik heb ook geen bijpassende kleding hoor. ma ben helemaal verliefd op die draken ;D.
    En wat nou, raar voor een jongen? Juist leuk! (:


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    xGREENLEAF schreef:
    (...)

    Ik heb ook geen bijpassende kleding hoor. ma ben helemaal verliefd op die draken ;D.
    En wat nou, raar voor een jongen? Juist leuk! (:

    Meh, lijkt me nogal raar, if you ask me. Not that I care, maar ik wil er wel bijpassende shit bij hebben.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Meestal hebben de kleine en minder bekende winkeltjes wel leuke jurkjes...
    Zoals fairly's, bleeb en derbins etc.

    En wat die ear dingentjes betreft... GEEN idee ik draag geen oor dingen dus ik zou het eerlijk gezegt niet weten.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 0:09 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Die ear cuffs zijn sowieso te koop op ebay, ik heb die draak een keer gekocht maar hij viel steeds van m'n oor af en nu is hij kwijt. :'D
    Maar ik snap dat je voorzichtig bent, en ebay is niet altijd even betrouwbaar.

    Wat die zomerjurkjes betreft, ik heb geen idee, sorry!


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.

    Ik heb een draak earcuff gekocht via Marktplaats. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik heb die Ear Cuffs al duizend keer voorbij zien komen op eBay. Misschien moet je daar gewoon eens op kijken?


    To infinity and beyond •

    Dragon Ear Cuffs. Alsjeblieft :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    In de New Look! Ik heb de mijne daarvan, zot vol van super mooie Ear Cuffs (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.