• Ik kijk, zoals ik heel vaak doe, op Bol.com want dat vind ik een geweldige site om dingen bij te bestellen. Wat ik nu vond, daar was ik écht onwijs verbaast over. Namelijk over het feit dat je fanfiction kan kopen. Ik bedoel... Sinds wanneer wordt fanfiction uberhaupt uitgeveven voor verkoop? Ik dacht dat fanfiction alleen iets was dat je op internet schreef. Niet dat het erg is of zo, ik vind het eigenlijk wel iets hebben.

    It's not ok. [Niall Horan, 1D]
    Je weet het maar nooit. [The Vampire Diaries]
    Kus Me. [Teen wolf]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Chaos is a ladder.

    Whut. Dat is toch een beetje vreemd tegenover bijvoorbeeld Niall? Zelf zou ik denken dat ze hem hiervoor toestemming moeten vragen.
    En 18 euro? Dat is duurder dan de Hongerspelen op bol.com o.O

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 21:17 ]


    :)

    Waarom zou ik zo boeken kopen als ik het hier meer dan genoeg gratis fanfics kan lezen?


    16 - 09 - '17

    Whuuuuuuuttt. This is wrong on so many levels.


    -

    El oh el.


    26 - 02 - '16

    Verwelken schreef:
    Whuuuuuuuttt. This is wrong on so many levels.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Brave new books.

    Ik snap echt niet hoe je fanfictions kan uitgeven :')


    Nypmh > Yaspis

    Oh nee zeg, dat meen je toch niet? My god, stel je voor dat je een One Direction bandlid bent en er boeken zijn waarin je verheerlijkt wordt en heel anders bent dan dat je in werkelijkheid bent. :/ Ik hoop voor ze dat er geen 16+ fanfiction gaat worden uitgebracht waarin ze seks hebben met fictieve personages.
    Dat even terzijde: volgens mij kan het echt niet legaal zijn. I mean, je zou bij fanfiction over bekende personen sowieso toestemming moeten hebben van de betreffende personen en als het om een film/boek/etc. fanfiction gaat pleeg je gewoon plagiaat.
    Ik vind het echt heel vreemd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Toen ik het zag, dacht ik: "Oh, dat zal vast Danger zijn," maar nee D:
    Nogal onnodig en stom vind ik 't, maar wie ben ik om dat te zeggen? (cat)

    Dit is echt idioot :S
    Er zijn gewoon boeken goedkoper dan dat.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik vind ze niet eens goed geschreven, trolol.
    Sorry, maar ik vind ze het geld niet waard :'D


    26 - 02 - '16

    Parachutes schreef:
    Oh nee zeg, dat meen je toch niet? My god, stel je voor dat je een One Direction bandlid bent en er boeken zijn waarin je verheerlijkt wordt en heel anders bent dan dat je in werkelijkheid bent. :/ Ik hoop voor ze dat er geen 16+ fanfiction gaat worden uitgebracht waarin ze seks hebben met fictieve personages.
    Dat even terzijde: volgens mij kan het echt niet legaal zijn. I mean, je zou bij fanfiction over bekende personen sowieso toestemming moeten hebben van de betreffende personen en als het om een film/boek/etc. fanfiction gaat pleeg je gewoon plagiaat.
    Ik vind het echt heel vreemd.


    Dat vetgedrukte dus + wat moet Niall hier wel niet van zeggen als hij gewoon zien dat er al boeken met hem in de hoofdrol uitkomen? Ok als je fanfics schrijft zoals hier, maar boeken uitgeven met je idool in de hoofdrol? Dat vind ik een beetje te.


    16 - 09 - '17

    Oh en nu zie ik ook nog dat de inleidende teksten bomvol spelling- en grammaticafouten zitten. Als bol.com nog serieus genomen wil worden als webwinkel adviseer ik ze die dingen uit hun winkel te halen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Holy crap, 18,83 euro? En het is echt zo slecht geschreven.
    Hopelijk is dit een grap. Een late 1 april ofzo.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 22:09 ]


    -

    Parachutes schreef:
    Oh en nu zie ik ook nog dat de inleidende teksten bomvol spelling- en grammaticafouten zitten. Als bol.com nog serieus genomen wil worden als webwinkel adviseer ik ze die dingen uit hun winkel te halen.


    De reputatie van bol.com wordt inderdaad niet beter met die fanfic shizzle.


    26 - 02 - '16

    Haha xd Het is aan de ene kant wel grappig en aan de andere kant wel goed om te zien dat veel erover eens zijn dat ze dit beter kunnen, wat ik ook wel met ze eens ben. Laat toch zien dat als je iets uitgeeft niet gelijk hoeft te betekenen dat het beter is als iets wat niet is uitgegeven, maar geschreven is voor de lol. Ik vind het op zich wel leuk om te zien dat de mensen hier iets van zelfverzekerdheid in zich hebben om te zeggen: Ik kan dit beter. Dit blijft namelijk een site waar veel pubers en ook jongeren op zitten en dan blijft zelfverzekerdheid toch wel issue.

    Het is een compliment, dus niet aanvallend of beledigend bedoelt.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.