• Ik kijk, zoals ik heel vaak doe, op Bol.com want dat vind ik een geweldige site om dingen bij te bestellen. Wat ik nu vond, daar was ik écht onwijs verbaast over. Namelijk over het feit dat je fanfiction kan kopen. Ik bedoel... Sinds wanneer wordt fanfiction uberhaupt uitgeveven voor verkoop? Ik dacht dat fanfiction alleen iets was dat je op internet schreef. Niet dat het erg is of zo, ik vind het eigenlijk wel iets hebben.

    It's not ok. [Niall Horan, 1D]
    Je weet het maar nooit. [The Vampire Diaries]
    Kus Me. [Teen wolf]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Chaos is a ladder.

    Pom schreef:
    El oh el.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Lolol seriously

    Arigatou schreef:
    Haha xd Het is aan de ene kant wel grappig en aan de andere kant wel goed om te zien dat veel erover eens zijn dat ze dit beter kunnen, wat ik ook wel met ze eens ben. Laat toch zien dat als je iets uitgeeft niet gelijk hoeft te betekenen dat het beter is als iets wat niet is uitgegeven, maar geschreven is voor de lol. Ik vind het op zich wel leuk om te zien dat de mensen hier iets van zelfverzekerdheid in zich hebben om te zeggen: Ik kan dit beter. Dit blijft namelijk een site waar veel pubers en ook jongeren op zitten en dan blijft zelfverzekerdheid toch wel issue.

    Het is een compliment, dus niet aanvallend of beledigend bedoelt.


    Wacht even, ik begrijp je punt niet. ;p
    Deze fanfiction is door die mensen zelf uitgegeven hè, dat is namelijk één of andere service op bol.com. Het is niet zo dat die teksten zijn goedgekeurd - wat nogal logisch is, aangezien dit met al die spellingsfouten nooit goedgekeurd gaat worden.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Wacht even, ik begrijp je punt niet. ;p
    Deze fanfiction is door die mensen zelf uitgegeven hè, dat is namelijk één of andere service op bol.com. Het is niet zo dat die teksten zijn goedgekeurd - wat nogal logisch is, aangezien dit met al die spellingsfouten nooit goedgekeurd gaat worden.


    Het feit blijft dat het is uitgegeven en dat geeft altijd wel meer indruk dan dat het niet uitgegeven is. Mijn punt is daarom dat ik het mooi vind om te zien dat mensen wie iets niet hebben uitgegeven zelfverzekerd genoeg zijn om te zeggen dat ze beter kunnen dan iets dat al uitgegeven is. Dat straalt dus wel iets van zelfverzekerdheid uit van de schrijvers/schrijfsters hier. Het viel me gewoon op dat er veel zo zelfverzekerd erover zijn.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Arigatou schreef:
    (...)

    Het feit blijft dat het is uitgegeven en dat geeft altijd wel meer indruk dan dat het niet uitgegeven is. Mijn punt is daarom dat ik het mooi vind om te zien dat mensen wie iets niet hebben uitgegeven zelfverzekerd genoeg zijn om te zeggen dat ze beter kunnen dan iets dat al uitgegeven is. Dat straalt dus wel iets van zelfverzekerdheid uit van de schrijvers/schrijfsters hier. Het viel me gewoon op dat er veel zo zelfverzekerd erover zijn.


    Aaaah okee.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik zelf vind fanfiction wel leuk maar of ik daar een boek van zou willen uitgeven, nee bedankt.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Escritura schreef:
    Het is al een tijdje dat je op verschillende sites fanfiction kan bestellen. ^^ Op Bol.com is het, volgens mij, dat je ook je eigen boek kan uitgeven. Zelf-publicatie. Dat is wat ik gehoord heb, geen idee of het waar is.

    Ja, klopt. Dat had ik ook van mijn beste vriend gehoord, dat je daar je boek kunt uitgeven.

    Maar yeah, wtf? Ik vind 't nogal bullshit. Zoiets kunnen ze toch wel tegenhouden van Fanfiction? Dan komt er nog meer gezeik aan en ik weet zeker dat de originele bedenkers ervan dit niet leuk vinden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bizar.


    ars moriendi

    Dat tweede boek begint al met een spellingsfout lol 'Lieve dagboek'
    Maar nee, ik zou het nooit kopen

    Ik zie nu ook dat de 1D fanfic die te koop is op Bol.com, ook hier op Quizlet staat. (:


    Chaos is a ladder.

    Vanillivi schreef:
    Ik zie nu ook dat de 1D fanfic die te koop is op Bol.com, ook hier op Quizlet staat. (:

    Oh God, en het is nog best afgekraakt :')


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hatsumomo schreef:
    Mag zoiets dan? Ik dacht dat het plagiaat was.


    Ja, dat lijkt mij dus ook...


    Tijd voor koffie.

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Oh God, en het is nog best afgekraakt :')


    Allemaal verbeterpunten waar ze op kan letten in haar verhaal op Q.


    Physics is awesome

    Vanillivi schreef:
    Ik zie nu ook dat de 1D fanfic die te koop is op Bol.com, ook hier op Quizlet staat. (:


    El oh el. Dan gaat zeker niemand het kopen :'D
    Aangezien ze het dus gratis kunnen lezen


    26 - 02 - '16

    Vanillivi schreef:
    Ik zie nu ook dat de 1D fanfic die te koop is op Bol.com, ook hier op Quizlet staat. (:


    :| Hoe dom kan je zijn?


    -