• Serieus ?? Hoe zielig kun je zijn om zoiets te maken !!!?? En btw waar slaat dit op ? Zayn is geen terrorist ! Waarom word Zayn nou weer een terrorist genoemd ? Alleen maar omdat hij half Pakistaans is ?Grrr als ik erachter kom wie dit gemaakt heeft hé!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Haters hebben geen logica.

    Don't feed them.


    No growth of the heart is ever a waste

    Er is iemand ,die het nog erger heeft gemaakt ,door een liedje op ITunes te zetten ,met 'Zayn dit 9/11' :c


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hmm ik dacht eigenlijk dat het over dat meisje op twitter ging, PlasticBieber of zo.
    Anyways, ja ik vind het lullig maar zulke dingen gebeuren nou eenmaal.
    En als je erachter komt, wat dan? Naar een ander land gaan en nog niks opschieten?
    Gewoon laten gaan joh, het is bullshit, je moet aan dat soort mensen je aandacht niet besteden, dat willen ze juist dat vinden ze leuk.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    :'D Shit happens.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik snap eerlijk gezegd niet dat mensen zo'n probleem maken van wat één hater zegt, kom op zeg :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Lol wacht, is hij half Pakistaans? Never knew lmao.
    Maar ach, dat soort dingen gebeuren. Haters zoeken aandacht, that's all.

    Er was een account op Twitter, en dat vond ik erg.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ik ben geen fan van ze, en waarom zou ik als geen fan ze haten? Nee dit slaat nergens op.. Die mensen die dit maken zijn gewoon gestoord!
    Niks van aantrekken joh ;)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Het slaat nergens op maar waarom moet er meteen een topic over gemaakt worden?

    Thysia schreef:
    Het slaat nergens op maar waarom moet er meteen een topic over gemaakt worden?

    I'm wondering the same. Zo veel mensen (en artiesten) worden uitgescholden. Als we zo door zouden gaan, zal heel Q er mee vol staan. :W


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hij heeft die poster (of hoe ik het moet noemen) trouwens niet gezien. Die foto is er gewoon bij geplakt.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Thysia schreef:
    Het slaat nergens op maar waarom moet er meteen een topic over gemaakt worden?


    Precies wat ik dacht.


    Do what people say you can't.

    ik snap één dingetje niet. Dit topic is gestart om over dit onderwerp te praten. En meteen zijn er weer andere users die gaan zeuren waarom dit in een topic moet staan. Zeur niet, en klik er dan niet op. Als die acteur die Harry Potter speelt, of weet ik wie, uitgescholden werd, en iemand er dan een topic over maakte, dan zouden jullie er geen problemen mee hebben.

    Het is erg sneu voor Zayn, haters zijn gewoon jaloers !
    x


    Cute as a button, every single one of you !

    Tja,zo'n dingen gebeuren nu eenmaal met bekende mensen, niet dat ik het goedkeur ofzo!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.