• Serieus ?? Hoe zielig kun je zijn om zoiets te maken !!!?? En btw waar slaat dit op ? Zayn is geen terrorist ! Waarom word Zayn nou weer een terrorist genoemd ? Alleen maar omdat hij half Pakistaans is ?Grrr als ik erachter kom wie dit gemaakt heeft hé!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Ziallerslove schreef:
    Begrijp me niet verkeerd hoor.. Maar onder Stamdinges staat :(...)

    Daarmee wordt wel bedoeld over alle dingen die niet in de andere subfora horen. Maar goed, ik zal vragen dat ze dat bij de beschrijving zetten dan is het duidelijk voor iedereen en worden fouten zoals deze hopelijk vermeden =).


    Gelieve On topic te gaan nu!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    Ja klopt. Dan is er maar een oplossing; gewoon overheen kijken.

    Of gewoon naar een 1D fansite gaan ipv het forum hier er als één dodelijke tsunami mee te overspoelen. <3


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Of gewoon naar een 1D fansite gaan ipv het forum hier er als één dodelijke tsunami mee te overspoelen. <3


    Geloof me, daar zitten we genoeg op.


    Cute as a button, every single one of you !

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    Geloof me, daar zitten we genoeg op.

    Waarom dan niet dáár je liefde voor 1D uiten in plaats van hier, waar mensen gewoon doodziek van de band worden? Ik snap dat gewoon niet.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Waarom dan niet dáár je liefde voor 1D uiten in plaats van hier, waar mensen gewoon doodziek van de band worden? Ik snap dat gewoon niet.


    Omdat het niet is verboden op Q.


    Cute as a button, every single one of you !

    Ziallerslove schreef:
    (...)
    Dafuqq? Het gaat niet altijd alleen maar over seks bij ons hoor ! And who cares ? Heb jij ooit al eens een serieus boek gelezen zonder iets wat te maken had met seks ?


    Harry Potter :Y)

    Mag ik vragen waarom jullie nog zeuren ? Het topic is toch al verplaatst ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    Omdat het niet is verboden op Q.

    Ehh, ok. Egocentrisch.


    ars moriendi

    Mensen, nu on topic!

    Het topic gaat over dat Zayn beschuldigd wordt van terrorisme door iemand, niet over wat er in 1Dverhalen staat of 1D fansites!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Valentino schreef:
    Hmm ik dacht eigenlijk dat het over dat meisje op twitter ging, PlasticBieber of zo.
    Anyways, ja ik vind het lullig maar zulke dingen gebeuren nou eenmaal.
    En als je erachter komt, wat dan? Naar een ander land gaan en nog niks opschieten?
    Gewoon laten gaan joh, het is bullshit, je moet aan dat soort mensen je aandacht niet besteden, dat willen ze juist dat vinden ze leuk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    Cute as a button, every single one of you !

    Dat je, je serieus nog kwaad om zo iemand maakt. Ik bedoel, het is duidelijk een hater die dit alleen maar heeft gedaan om reacties zoals die van jou te krijgen. Oftewel je kan beter wat anders doen met de energie die je nu gebruikt om kwaad te zijn op diegene. Iedere fan/Directioner weet toch dat Zayn geen terrorist is?

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 11:59 ]


    Physics is awesome

    OhMyNarry schreef:




    (Oh, Q is so full of love <3)


    ars moriendi

    OhMyNarry schreef:


    Jezus, kan je lezen? Een mod heeft nu al twee keer gezegd dat we on-topic moeten. Mensen gaan irriteren met zulke plaatjes is dat bepaald niet.

    En nu ga ik weer verder met mijn leven. Ik blijf er bij dat elke artiest uitgescholden wordt voor de raarste dingen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ribery schreef:
    (...)



    (Oh, Q is so full of love <3)



    Cute as a button, every single one of you !