• Serieus ?? Hoe zielig kun je zijn om zoiets te maken !!!?? En btw waar slaat dit op ? Zayn is geen terrorist ! Waarom word Zayn nou weer een terrorist genoemd ? Alleen maar omdat hij half Pakistaans is ?Grrr als ik erachter kom wie dit gemaakt heeft hé!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    Hoe vaak moeten wij nog uitleggen dat het gewoon een hype is. Sommige duren langer dan andere.
    Je hebt er fans tussen zitten, en Directioners. De meeste zijn zeg maar 'normaal', maar je heb er inderdaad een paar tussen zitten die soms té ver gaan.
    Ik zeg niet dat ik soms niet te ver ga, maar zo zijn er ook mensen die dat hebben bij HP. Maar die zitten dan gewoon op een andere site.
    Geloof me, ooit waait de 1D hype vanzelf weer over. Gewoon geduld hebben, en ik snap dat dat lastig is.

    No offence, geen aanval, maar deze hype duurt langer dan alle andere en het is echt niet leuk meer. D: Niet dat jij daar iets aan kan doen, maar mijn geduld is op, lolol


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Als ik over elke voetballer waar ik naar opkijk topics moet openen met quotes waarin "haters" (aka meestal supporters van de rivaliserende club(s)) dingen zeggen als dit, denk ik dat dit hele forum vol zou staan. Just sayin'.


    ars moriendi

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    Hoe vaak moeten wij nog uitleggen dat het gewoon een hype is. Sommige duren langer dan andere.
    Je hebt er fans tussen zitten, en Directioners. De meeste zijn zeg maar 'normaal', maar je heb er inderdaad een paar tussen zitten die soms té ver gaan.
    Ik zeg niet dat ik soms niet te ver ga, maar zo zijn er ook mensen die dat hebben bij HP. Maar die zitten dan gewoon op een andere site.
    Geloof me, ooit waait de 1D hype vanzelf weer over. Gewoon geduld hebben, en ik snap dat dat lastig is.


    Op Pottermore, inderdaad. Maar dat is een site speciaal voor Harry Potter.

    Sorry, deze opmerking moest ik gewoon even maken. :x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Er zijn dus blijkbaar mensen die zo laag kunnen zinken..


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    Zo ver als ik het weet, is dit nog maar één keer voorgekomen dat Zayn werd uitgescholden voor terrorist.

    En daarom is het meteen groot nieuws? Laat die mensen toch lekker haten, jij bent er toch gewoon voor je idool en daar gaat het om.


    From these ashes, I will rise

    Begrijp me niet verkeerd hoor.. Maar onder Stamdinges staat :

    Hier kun je over van Alles praten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Macabre schreef:
    (...)
    No offence, geen aanval, maar deze hype duurt langer dan alle andere en het is echt niet leuk meer. D: Niet dat jij daar iets aan kan doen, maar mijn geduld is op, lolol


    Ik kan daar inderdaad niets aan doen. Jullie kunnen al die 1D stories enzo ook niet filteren hè?


    Cute as a button, every single one of you !

    Ziallerslove schreef:
    Begrijp me niet verkeerd hoor.. Maar onder Stamdinges staat :(...)


    ars moriendi

    Oké, nog héél even en dan ga ik.

    Het is ook de manier waarop 1D hier als fandom is komen aanzetten. Seks, seks, seks, een ontvoering mét seks, seks, seks.
    Sorry, maar 't is nu eenmaal zo. cx


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Tja racisme blijft hoog in de wereld.
    soms heb je er van die zieke mensen bij......

    Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat Zayn zich er veel van aan zou trekken... dit is vast niet de eerste hatelijke reactie die naar een van de jongens is geworpen(als hij van die poster weet)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Loian schreef:
    Oké, nog héél even en dan ga ik.

    Het is ook de manier waarop 1D hier als fandom is komen aanzetten. Seks, seks, seks, een ontvoering mét seks, seks, seks.
    Sorry, maar 't is nu eenmaal zo. cx


    Kijk, dit bedoel ik nu. Er zijn genoeg Harry Potter, Twilight, en OP stories, met seks. Maar daar word niks van gezegd! En er zijn genoeg stories van 1D zonder seks. just sayin'


    Cute as a button, every single one of you !

    Loian schreef:
    Oké, nog héél even en dan ga ik.

    Het is ook de manier waarop 1D hier als fandom is komen aanzetten. Seks, seks, seks, een ontvoering mét seks, seks, seks.
    Sorry, maar 't is nu eenmaal zo. cx

    Dafuqq? Het gaat niet altijd alleen maar over seks bij ons hoor ! And who cares ? Heb jij ooit al eens een serieus boek gelezen zonder iets wat te maken had met seks ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Ziallerslove schreef:
    Begrijp me niet verkeerd hoor.. Maar onder Stamdinges staat :(...)

    Er is toch niet voor niks een subforum?
    OhMyNarry schreef:
    (...)

    Ik kan daar inderdaad niets aan doen. Jullie kunnen al die 1D stories enzo ook niet filteren hè?

    Unfortunately not. Ik denk dat dat te veel gekloot wordt met die top dan. En de spotlight.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ziallerslove schreef:
    (...)
    Dafuqq? Het gaat niet altijd alleen maar over seks bij ons hoor ! And who cares ? Heb jij ooit al eens een serieus boek gelezen zonder iets wat te maken had met seks ?

    :'DDD Vaak genoeg.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Unfortunately not. Ik denk dat dat te veel gekloot wordt met die top dan. En de spotlight.


    Ja klopt. Dan is er maar een oplossing; gewoon overheen kijken.


    Cute as a button, every single one of you !