• Serieus ?? Hoe zielig kun je zijn om zoiets te maken !!!?? En btw waar slaat dit op ? Zayn is geen terrorist ! Waarom word Zayn nou weer een terrorist genoemd ? Alleen maar omdat hij half Pakistaans is ?Grrr als ik erachter kom wie dit gemaakt heeft hé!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    OhMyNarry schreef:
    ik snap één dingetje niet. Dit topic is gestart om over dit onderwerp te praten. En meteen zijn er weer andere users die gaan zeuren waarom dit in een topic moet staan. Zeur niet, en klik er dan niet op. Als die acteur die Harry Potter speelt, of weet ik wie, uitgescholden werd, en iemand er dan een topic over maakte, dan zouden jullie er geen problemen mee hebben.

    Het is erg sneu voor Zayn, haters zijn gewoon jaloers !
    x

    Het maakt mij niet uit van welke artiest dit gezegd wordt. Ja, het is triest en sneu, maar ik vind dit nou niet echt "topic-waardig" om het zo te noemen. Als we nou allemaal topics maken elke keer als onze idolen worden uitgescholden, zouden er geen RPG of "ik zoek stories" topics in zicht zijn :')
    Natuurlijk zou niemand zo iets mogen zeggen, maar om nou om elke scheet een topic te maken...


    From these ashes, I will rise

    Threnody schreef:
    (...)
    Het maakt mij niet uit van welke artiest dit gezegd wordt. Ja, het is triest en sneu, maar ik vind dit nou niet echt "topic-waardig" om het zo te noemen. Als we nou allemaal topics maken elke keer als onze idolen worden uitgescholden, zouden er geen RPG of "ik zoek stories" topics in zicht zijn :')
    Natuurlijk zou niemand zo iets mogen zeggen, maar om nou om elke scheet een topic te maken...


    Zo ver als ik het weet, is dit nog maar één keer voorgekomen dat Zayn werd uitgescholden voor terrorist.


    Cute as a button, every single one of you !

    Mensen, ga nou geen ruzie lopen maken please

    OT: Het is inderdaad best zielig van degene die dat geschreven heeft, maar je kunt er vrij weinig aan doen. Dit soort dingen gebeuren nou eenmaal, niet dat ik het goedkeur.

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    als je kunt lezen, zie je dat ik net schreef dat ze het perongeluk in het verkeerde subforum heeft gezet!
    Hier staan ook allemaal andere topics die hier niet thuis horen, en daar maken jullie geen probleem van.
    Maar zodra het over 1D gaat, reageren jullie alsof ze een moord hebben gepleegd.


    Omdat de topics die hier verkeerd staan, topics zijn met onderwerpen die hooguit één keer voorkomen. Er zijn – denk ik – een paar mensen, waaronder ik ook, die het beu zijn dat Q bijna een 1D-fansite is geworden. Wij gaan jullie niet lastigvallen, dus ga ook niet discussiëren met ons. Dank je.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Loian schreef:
    (...)

    Omdat de topics die hier verkeerd staan, topics zijn met onderwerpen die hooguit één keer voorkomen. Er zijn – denk ik – een paar mensen, waaronder ik ook, die het beu zijn dat Q bijna een 1D-fansite is geworden. Wij gaan jullie niet lastigvallen, dus ga ook niet discussiëren met ons. Dank je.


    Nee jullie vallen ons vooral nooit lastig. En vooral nooit als wij een 1D topic openen, in het 1D forum!
    Sarcasme.


    Cute as a button, every single one of you !

    Loian schreef:
    (...)

    Omdat de topics die hier verkeerd staan, topics zijn met onderwerpen die hooguit één keer voorkomen. Er zijn – denk ik – een paar mensen, waaronder ik ook, die het beu zijn dat Q bijna een 1D-fansite is geworden. Wij gaan jullie niet lastigvallen, dus ga ook niet discussiëren met ons. Dank je.


    Er zijn gewoon meer mensen die verhalen schrijven over 1D dan over Harry Potter of over Twilight .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    *grabs popcorn*

    OT: ik vind het persoonlijk nutteloos om hier een topic over te maken, omdat hij heus niet de enigste is die wordt uitgescholden. En misschien wordt niet iedereen voor ''terrorist'' uitgescholden, maar dat kan ook gebeuren en je kunt je er het beste niet over druk maken en gewoon verder gaan met je eigen leven. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    Nee jullie vallen ons vooral nooit lastig. En vooral nooit als wij een 1D topic openen, in het 1D forum!
    Sarcasme.


    Wij gaan jullie HP, THG of een ander fandom niet door de neus rammen.
    Geen sarcasme.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ziallerslove schreef:
    (...)

    Er zijn gewoon meer mensen die verhalen schrijven over 1D dan over Harry Potter of over Twilight .

    Meer?
    Zeg maar gerust de helft van Q. Niet te vergeten de fans die speciaal voor 1D een account aanmaken waardoor het inderdaad op een fansite van 1D begint te lijken. Hoera.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb er geen probleem mee als je fan bent, maar soms gaan jullie gewoon te vér.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Macabre schreef:
    (...)
    Meer?
    Zeg maar gerust de helft van Q. Niet te vergeten de fans die speciaal voor 1D een account aanmaken waardoor het inderdaad op een fansite van 1D begint te lijken. Hoera.


    hoera.


    Cute as a button, every single one of you !

    Verplaatst naar one direction forum.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    hoera.


    Waar blijft de spoiler met 'sarcasme'?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Loian schreef:
    Ik heb er geen probleem mee als je fan bent, maar soms gaan jullie gewoon te vér.


    Hoe vaak moeten wij nog uitleggen dat het gewoon een hype is. Sommige duren langer dan andere.
    Je hebt er fans tussen zitten, en Directioners. De meeste zijn zeg maar 'normaal', maar je heb er inderdaad een paar tussen zitten die soms té ver gaan.
    Ik zeg niet dat ik soms niet te ver ga, maar zo zijn er ook mensen die dat hebben bij HP. Maar die zitten dan gewoon op een andere site.
    Geloof me, ooit waait de 1D hype vanzelf weer over. Gewoon geduld hebben, en ik snap dat dat lastig is.


    Cute as a button, every single one of you !

    Loian schreef:
    (...)

    Waar blijft de spoiler met 'sarcasme'?


    Die had dit keer geen zin, jij mag 'm gebruiken ;)


    Cute as a button, every single one of you !