• Serieus ?? Hoe zielig kun je zijn om zoiets te maken !!!?? En btw waar slaat dit op ? Zayn is geen terrorist ! Waarom word Zayn nou weer een terrorist genoemd ? Alleen maar omdat hij half Pakistaans is ?Grrr als ik erachter kom wie dit gemaakt heeft hé!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    OhMyNarry schreef:
    ik snap één dingetje niet. Dit topic is gestart om over dit onderwerp te praten. En meteen zijn er weer andere users die gaan zeuren waarom dit in een topic moet staan. Zeur niet, en klik er dan niet op. Als die acteur die Harry Potter speelt, of weet ik wie, uitgescholden werd, en iemand er dan een topic over maakte, dan zouden jullie er geen problemen mee hebben.

    Het is erg sneu voor Zayn, haters zijn gewoon jaloers !
    x

    Het zou dan wel fijn zijn als het in het goede subforum geopend werd, dan hoefde ik 'm niet eens te openen...

    OT: Je hebt haters en fans. Dit hoort er dan ook bij.


    Deep inside, I've never felt alive

    Daae schreef:
    (...)
    Het zou dan wel fijn zijn als het in het goede subforum geopend werd, dan hoefde ik 'm niet eens te openen...

    OT: Je hebt haters en fans. Dit hoort er dan ook bij.


    Je ziet de titel toch? Zayn zit in 1D, als je dan een hater bent, of het je niet interesseert, klik er dan niet op.
    En fouten maken is menselijk. Jij hebt vast en zeker ook eens iets in een fout subforum gezet.


    Cute as a button, every single one of you !

    Oh, nee. Wat erg. Hij word terrorist genoemd. Laten we nu met zn allen de misdadiger opzoeken en het 'probleem' verhelpen. :}

    Sarcasm.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    Je ziet de titel toch? Zayn zit in 1D, als je dan een hater bent, of het je niet interesseert, klik er dan niet op.
    En fouten maken is menselijk. Jij hebt vast en zeker ook eens iets in een fout subforum gezet.

    Nieuwsgierigheid schijnt ook menselijk te zijn.


    Deep inside, I've never felt alive

    Veronicas schreef:
    Oh, nee. Wat erg. Hij word terrorist genoemd. Laten we nu met zn allen de misdadiger opzoeken en het 'probleem' verhelpen. :}

    Sarcasm.


    -,-'..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    Je ziet de titel toch? Zayn zit in 1D, als je dan een hater bent, of het je niet interesseert, klik er dan niet op.
    En fouten maken is menselijk. Jij hebt vast en zeker ook eens iets in een fout subforum gezet.

    Dankzij het feit dat ik GM ben, heb ik het 1D subforum voor mij onzichtbaar gemaakt. Ik vroeg me dus af wat er zoooo belangrijk was dat dit niet daar stond. :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ziallerslove schreef:



    Serieus ?? Hoe zielig kun je zijn om zoiets te maken !!!?? En btw waar slaat dit op ? Zayn is geen terrorist ! Waarom word Zayn nou weer een terrorist genoemd ? Alleen maar omdat hij half Pakistaans is ?Grrr als ik erachter kom wie dit gemaakt heeft hé!


    Niet om te lachen of zo. Maar wát ga je dan doen? Diegene uitschelden? Dan verlaag je je tot zijn/haar niveau.
    Laat 't gaan, je kan er helemaal niets aan doen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    OhMyNarry schreef:
    ik snap één dingetje niet. Dit topic is gestart om over dit onderwerp te praten. En meteen zijn er weer andere users die gaan zeuren waarom dit in een topic moet staan. Zeur niet, en klik er dan niet op. Als die acteur die Harry Potter speelt, of weet ik wie, uitgescholden werd, en iemand er dan een topic over maakte, dan zouden jullie er geen problemen mee hebben.

    Het is erg sneu voor Zayn, haters zijn gewoon jaloers !
    x

    Jaloers op wat? Terrorist genoemd worden?
    Nee, ook voor HP zou ik het overbodig vinden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Dankzij het feit dat ik GM ben, heb ik het 1D subforum voor mij onzichtbaar gemaakt. Ik vroeg me dus af wat er zoooo belangrijk was dat dit niet daar stond. :')


    Voor jullie is dit waarschijnlijk niet belangrijk, maar voor directioners wel.


    Cute as a button, every single one of you !

    Mundane schreef:
    Ik snap eerlijk gezegd niet dat mensen zo'n probleem maken van wat één hater zegt, kom op zeg :')


    comfort in c h a o s

    Macabre schreef:
    (...)
    Jaloers op wat? Terrorist genoemd worden?
    Nee, ook voor HP zou ik het overbodig vinden.


    Nee, omdat hij beroemd is natuurlijk *facepalm*


    Cute as a button, every single one of you !

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    Voor jullie is dit waarschijnlijk niet belangrijk, maar voor directioners wel.

    Precies, en daarom moet het dus in het het subforum voor One Direction.
    *facepalm*


    Deep inside, I've never felt alive

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    Nee, omdat hij beroemd is natuurlijk *facepalm*

    Sorry, uwe hoogheid. Wees dan wat duidelijker, dit is en blijft internet. :') En ja, goh, wat zou ik graag beroemd willen zijn!
    Nee, dankje. Ik hou het liever bij mijn rustige leventje hier, vind ik genoeg.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Sorry, uwe hoogheid. Wees dan wat duidelijker, dit is en blijft internet. :') En ja, goh, wat zou ik graag beroemd willen zijn!
    Nee, dankje. Ik hou het liever bij mijn rustige leventje hier, vind ik genoeg.


    Kan jij zo vinden, maar die haters zijn dus waarschijnlijk wel jaloers


    Cute as a button, every single one of you !

    Daae schreef:
    (...)
    Precies, en daarom moet het dus in het het subforum voor One Direction.
    *facepalm*


    als je kunt lezen, zie je dat ik net schreef dat ze het perongeluk in het verkeerde subforum heeft gezet!
    Hier staan ook allemaal andere topics die hier niet thuis horen, en daar maken jullie geen probleem van.
    Maar zodra het over 1D gaat, reageren jullie alsof ze een moord hebben gepleegd.


    Cute as a button, every single one of you !