• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Morticia schreef:
    (...)
    I feel your pain bro.

    :'D it suuuuucks, al helemaal omdat ik me de laatste tijd echt niet tot schrijven kan aanzetten. (no_chears)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE OMFG IK HAD EEN HEEL HOOFDSTUK GETYPT LAATST EN IK HAD 'M NIET OPGESLAGEN OMFG
    T_T

    I know the feeling..

    OT: Buh, m'n boeken zijn binnen en ik heb nog vier weken vakantie ._.

    Veronicas schreef:
    (...)
    Mijn beste vriendin heeft ze alle 7, dus gelukkig kan ik kijken wanneer ik maar wil :D.

    Het zijn er intussen acht, met de negende op komst.

    OT; Zometeen weer werken tot tien T.T.


    The odds are néver in our favor.

    Veronicas schreef:
    (...)
    Pft, vanalles en nog wat. Van Tina Turner tot The Veronicas. :')


    Het raadt zelfs personages uit boeken xd
    Edit: Maar hij heeft het nu twee keer achter elkaar fout

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 17:00 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil nu al naar de film maar ik moet nog 1 uur wachten -.-''


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Macabre schreef:
    (...)
    :'D it suuuuucks, al helemaal omdat ik me de laatste tijd echt niet tot schrijven kan aanzetten. (no_chears)

    Omg, we zitten in hetzelfde schuitje meis! Same 'ere, mate. Alleen ik wil wel graag schrijven, die dingen klaar hebben, but.. urgh. .__.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Knight schreef:
    (...)
    Het zijn er intussen acht, met de negende op komst.

    OT; Zometeen weer werken tot tien T.T.

    Ja, die gaat ze bestellen ;).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Father schreef:
    I wants SPN


    Holy fuck wincest.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hm, twijfelllll. Zal ik nou wel aan die stories beginnen die ik open heb staan, of niet? D: I hate those thoughts.

    Meh. De surprisebox viel tegen. Ik had iets veel leukers verwacht voor 150 euro. (No worries, ik heb maar 40 euro betaald)
    Fuuuuuu. Ik wilde een leuke tas en wat krijg ik; zo'n stomme shopper. -.-


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ben ik de enige die dit totaal niet aantrekkelijk vindt? Alsof je een uur lang een ijsje hebt lopen zoenen

    Draculea schreef:
    Ben ik de enige die dit totaal niet aantrekkelijk vindt? Alsof je een uur lang een ijsje hebt lopen zoenen


    Afschuuuuuuwelijk. Ik heb van mezelf al grote en dikke lippen, maar dit is vreselijk.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Morticia schreef:
    (...)
    Omg, we zitten in hetzelfde schuitje meis! Same 'ere, mate. Alleen ik wil wel graag schrijven, die dingen klaar hebben, but.. urgh. .__.

    Exactly. D: Ik wil ook nog reageren op Alec en ik heb nog 3 stories waar ik aan moet schrijven en nog meer RPGs en aaaaargh. :'D Frustrating.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    6.60 verzendkosten? Zo raak ik snel door mijn geld heen. :/


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Barnabas schreef:
    (...)
    Afschuuuuuuwelijk. Ik heb van mezelf al grote en dikke lippen, maar dit is vreselijk.

    Ik snap ook niet waarom de meeste meisjes altijd van die 'plump' (god wat haat ik dat woord) lippen willen hebben. En dan een duckface erbij gooien om het allemaal nog wat erger te maken, top.