• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    So... Mijn zusje in into Zac Efron nu ze 17 again heeft gezien? Hmm, dan laat ik haar binnenkort ook wel alle High School Musicals zien en Charlie's St. Cloud. Iemand anders nog Films waar Zac een grote rol in speelt en nog niet zo oud is?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Darn, I want that too.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Telefoon gisteren laten vallen, natuurlijk niet de eerste keer dat dat gebeurd. Maar dit was een keer teveel schijnbaar want telefoon heeft nu dikke scheuren in het scherm :C Zo komt mijn nieuwe laptop er nooit!


    -

    Veronicas schreef:
    (...)
    Hahaha, ja, dat zegt hij vast ook op dat moment tegen je? ;p. Lol. Wat ben jij toch een slim iemand, but I don't blame ya. Ik heb ook soms zulke blonde actie's. Dan denk ik niet echt snugger na of heb ik teveel dingen aan mn hoofd en zo. :'3
    jup, vandaag ook zeker een uur gezocht naar mn telefoon die in mn bh zat uiteindelijk voel ik um trillen pak geirriteert mn mobiel en kijk naar de rotzooi die ik heb gemaakt in mijn irritatie dat mn mobiel weg was.. gaat lekker he vandaag xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Je zou de waarheid eens moeten weten, maar ja, het is niet aan mij om die te vertellen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    JamesPotter schreef:
    So... Mijn zusje in into Zac Efron nu ze 17 again heeft gezien? Hmm, dan laat ik haar binnenkort ook wel alle High School Musicals zien en Charlie's St. Cloud. Iemand anders nog Films waar Zac een grote rol in speelt en nog niet zo oud is?

    Ik zou zeggen: Google it!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik begreep nooit waarom mensen vampires zo awesome vinden. Alles wat ze doen is gewoon doden en bloed opdrinken. Dat maakt hun awesome?


    -

    *doet vreugdedans* ik maak het 100e topic mee! Ik was bang dat ik het niet zou meemaken door de autoreis vanuit Frankrijk terug naar huis ghehe


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Verwelken schreef:
    Ik begreep nooit waarom mensen vampires zo awesome vinden. Alles wat ze doen is gewoon doden en bloed opdrinken. Dat maakt hun awesome?

    Ik kan hier een heel verhaal over gaan beginnen waarom ik ze awesome vind, maar laat ik dat maar niet doen want dan ben ik over een uur nog niet klaar. :Y)

    Ah dat heerlijke gevoel wanneer je onder de warme dekens ligt en er ijskoude lucht uit je raam komt. Purrrfect.

    ravensmoon schreef:
    (...)jup, vandaag ook zeker een uur gezocht naar mn telefoon die in mn bh zat uiteindelijk voel ik um trillen pak geirriteert mn mobiel en kijk naar de rotzooi die ik heb gemaakt in mijn irritatie dat mn mobiel weg was.. gaat lekker he vandaag xD

    Hahaha, je hebt zo je dagen hé. :3 Kun je wel lekker wat bedaren van je geïrriteertheid als je al die troep weer moet opruimen. Of laat je dat dan gewoon liggen? Hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Veronicas schreef:
    (...)
    Ik zou zeggen: Google it!


    Maar dan weet ik niet of ze wel leuk zijn:C -I'm just lazy, okay?-


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Veronicas schreef:
    (...)
    Hahaha, je hebt zo je dagen hé. :3 Kun je wel lekker wat bedaren van je geïrriteertheid als je al die troep weer moet opruimen. Of laat je dat dan gewoon liggen? Hehe.
    ligt eraan of ik dan nogsteeds heel boos ben op mijn eigen dommigheid xD ik had daarnet weer een momentje met de waterkoker, die deed het niet dacht ik (stekker zat er niet in) heb al een uur geen thee genomen omdat ik nu boos ben op mijn domme acties.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    JamesPotter schreef:
    So... Mijn zusje in into Zac Efron nu ze 17 again heeft gezien? Hmm, dan laat ik haar binnenkort ook wel alle High School Musicals zien en Charlie's St. Cloud. Iemand anders nog Films waar Zac een grote rol in speelt en nog niet zo oud is?


    Lucky one, tenzij je hem daar al te oud vindt :Y).


    i put the fun in funeral

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Maar dan weet ik niet of ze wel leuk zijn:C -I'm just lazy, okay?-


    Je weet pas of een film leuk is, als je de film gezien hebt :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered