• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Bapao. Nom. :Y)

    Wel opvallend dat ik weer contact opneem
    Dat ik weer voorstel om iets leuks te doen
    En ik vraag me af of je nog wel wil*
    Nog wel vriendinnen wilt zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wow..al 5 jaar op quizlet...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mijn 1e RPG ooit *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je zou toch maar eens een persoonlijk berichtje naar een vriendin sturen die het dan aan allemaal andere mensen laat lezen. :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wauw opluchting, ik dacht dat ik de enige was.

    waarom hadden mokken oortjes owja zodat je je fikken niet brand wanneer je thee vervoerd.

    wat ben ik toch weer een domme koe.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    ravensmoon schreef:
    waarom hadden mokken oortjes owja zodat je je fikken niet brand wanneer je thee vervoerd.

    wat ben ik toch weer een domme koe.

    Hahahaha. :x Sorry, I lol'd. Ik zie 't namelijk al voor me. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Veronicas schreef:
    (...)
    Hahahaha. :x Sorry, I lol'd. Ik zie 't namelijk al voor me. :')
    jup en dan nog heel hard au au auw roepen, mn vent zegt pak dat dan ook bij het oortje. vervolgens boos op hem worden xD ik ben zo'n lekker ding


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Welk meisje?

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 22:16 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ravensmoon schreef:
    (...)jup en dan nog heel hard au au auw roepen, mn vent zegt pak dat dan ook bij het oortje. vervolgens boos op hem worden xD ik ben zo'n lekker ding

    Oh, zo lekker.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nou dagje Walibi was lekker... nat (cat) Maar fuck de regen, gewoon overal ingaan want op een gegeven moment waren we zo doorweekt dat het niet erger kon.


    -

    laad sneller stom ding


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Cairde schreef:
    Welk meisje?



    2


    i put the fun in funeral

    ravensmoon schreef:
    (...)jup en dan nog heel hard au au auw roepen, mn vent zegt pak dat dan ook bij het oortje. vervolgens boos op hem worden xD ik ben zo'n lekker ding

    Hahaha, ja, dat zegt hij vast ook op dat moment tegen je? ;p. Lol. Wat ben jij toch een slim iemand, but I don't blame ya. Ik heb ook soms zulke blonde actie's. Dan denk ik niet echt snugger na of heb ik teveel dingen aan mn hoofd en zo. :'3


    Don't walk. Run, you sheep, run.