• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Username veranderen.... Of niet veranderen? That's the question.


    You are beautiful, you are love.

    Oh dear lord.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    En we gaan weer op zoek naar een nieuw bijbaantje.. Ugh.

    Flikkerzooi. Twee uren onderweg dankzij dat kutwijf bij de Bruna. THANKS A LOT, BITCH.
    Ik kan deze dagen echt niks hebben, want de hormonen vliegen door m'n lijf. Fucking hell. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    SCHIET OP TREIN. IK WIL NAAR HUIS.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    I want to be with you.


    You are beautiful, you are love.

    En toen had mijn vriend mijn koelkast stuk gemaakt. :'D


    -

    Nog snel een paar Newton/Hermann fanmix dingetjes doorgaan c:


    Caution first, always.

    zometeen komt er een gedicht van de maand wedstrijd, ook al kan je al een plek in het nieuwbrief winnen :X


    -

    Ik heb een koptelefoon op en toch beginnen mensen een compleet gesprek tegen mij, en als ik dan opkijk zijn ze boos omdat ik ze zogenaamd genegeerd heb. Dafuq, logic? :'D

    Zo'n enorme koppijn, al bijna de hele dag D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als ik naar je foto kijk is het nog steeds onwerkelijk dat je er niet meer bent.
    Vroeger speelde we veel samen maar het contact is uiteindelijk verwaterd waar ik nu ontzettend spijt van heb want nu ben je er niet meer.

    Je was altijd vrolijk, lief, aardig & behulpzaam, ik snap gewoon niet wat je er toe aan heeft gezet om het leven bij je vrienden en familie te verlaten. Wat ik heel erg vindt is het gerucht dat je nog niet dood was. dat je nog levend naar het ziekenhuis werd gebracht omdat je op het spoor was gaan liggen. inplaats te springen.

    L lieve jongen, ik weet niet waarom je het deed maar ik hoop dat je nu je rust hebt gevonden(H)

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 19:42 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    ... Toen had ik nog maar twee vrienden ipv zeven... Dankje om het via whatsapp duidelijk te maken... Xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    !)#*!@#*(^#
    HOUD JE FUCKING KOP. Dank u.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Verschrikkelijke oorontsteking. Dat vergezeld met koppijn, pijn aan m'n ogen en verkouden. Kortom: een goede en acceptabele manier van het afsluiten van de vakantie ;'D


    Enjoy life