• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Lahey schreef:
    (...)

    Je weet pas of een film leuk is, als je de film gezien hebt :Y)


    Maar ik moet ze meekijken met mijn zusje:C (dat kind denkt dat elke film die ze alleen kijkt een horrorfilm is xd) daarom wil ik wel een leuke zien


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Maar ik moet ze meekijken met mijn zusje:C (dat kind denkt dat elke film die ze alleen kijkt een horrorfilm is xd) daarom wil ik wel een leuke zien

    Holy fuck, dan moet ze eens met mij meekijken. Dan krijgt ze een horrorfilm te zien.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Holy fuck, dan moet ze eens met mij meekijken. Dan krijgt ze een horrorfilm te zien.


    Jaa graag! Dan weet ze wat horror is;D ik stuur haar morgenochtend op, oké? ;D


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)
    Jaa graag! Dan weet ze wat horror is;D ik stuur haar morgenochtend op, oké? ;D

    Duw haar maar door het beeldscherm hierheen, ja? Als ze er is, druk ik direct op play.
    Hehehehe. Ik kies een film uit die direct leuk begint. :Y)
    Oi, hoe jong is ze trouwens? Twaalf / dertien?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ravensmoon schreef:
    (...)ligt eraan of ik dan nogsteeds heel boos ben op mijn eigen dommigheid xD ik had daarnet weer een momentje met de waterkoker, die deed het niet dacht ik (stekker zat er niet in) heb al een uur geen thee genomen omdat ik nu boos ben op mijn domme acties.

    Hahaha. :3 You seriously made me laugh on that one. Lol. (Maar dat kan misschien ook komen, omdat ik gewoon happy ben op dit moment. xD) Ahw, poor you. Het ergste vond ik nog dat m'n broertje er meerdere keren van genoten had van mijn domme acties en dan gaat hij wijselijk doen met hoe het moet en de grapjas uithangen enzo. Dan wil ik hem gewoon het liefst slaan x'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morticia schreef:
    (...)
    Duw haar maar door het beeldscherm hierheen, ja? Als ze er is, druk ik direct op play.
    Hehehehe. Ik kies een film uit die direct leuk begint. :Y)
    Oi, hoe jong is ze trouwens? Twaalf / dertien?


    Dat is sneller ja, is goed. Ze is nu 11, dus ik zou een 16+ of een 18+ film doen. Kies de engste maar uit :Y)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Draculea schreef:
    (...)
    Ik kan hier een heel verhaal over gaan beginnen waarom ik ze awesome vind, maar laat ik dat maar niet doen want dan ben ik over een uur nog niet klaar. :Y)
    \

    Hhaha


    -

    JamesPotter schreef:
    (...)
    Dat is sneller ja, is goed. Ze is nu 11, dus ik zou een 16+ of een 18+ film doen. Kies de engste maar uit :Y)

    Kiek, met jou ken ik praten. Hardcore dus! Mwhaha.
    Hoe laat wil je haar weer terug?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Veronicas schreef:
    (...)
    Hahaha. :3 You seriously made me laugh on that one. Lol. (Maar dat kan misschien ook komen, omdat ik gewoon happy ben op dit moment. xD) Ahw, poor you. Het ergste vond ik nog dat m'n broertje er meerdere keren van genoten had van mijn domme acties en dan gaat hij wijselijk doen met hoe het moet en de grapjas uithangen enzo. Dan wil ik hem gewoon het liefst slaan x'D.
    herkenbaar


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Morticia schreef:
    (...)
    Kiek, met jou ken ik praten. Hardcore dus! Mwhaha.
    Hoe laat wil je haar weer terug?


    Die komt van je lang zal ze leven niet meer onder je bed vandaan, dus je mag haar houden;D


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Die komt van je lang zal ze leven niet meer onder je bed vandaan, dus je mag haar houden;D

    Hahahahaha. :"D /ligt plat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik dacht dat stellingen nu eenmaal gesloten worden na een week, nu staan er een stuk op 5 op het eerste pagina...


    -

    Nee-hee-heeeeee. Het gevoel wordt steeds sterker, naarmate ik je vaker zie. Gelukkig heb ik mijn ontslag genomen, anders zag ik je echt veel te vaak en krijg je van die dingen zoals... RELATIES. D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oooh old memories terug gekeken op youtube, kenan and kel is een oud programma en toch krijg ik altijd weer tranen in mijn ogen en pijn in mijn buik van het lachen om kel hahahaa wat een schatje was dat vroeger.
    vroeger helemaal verliefd op kel :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Internet word zo gereset. Ik ga letterlijk dood. De hele nacht zonder internet. No.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,