• Het is hartje zomer en Casa Lugano zit weer stampvol met toeristen.
    Op deze camping verblijven ook een aantal jongeren. Een deel daarvan gaat misschien nog wel met hun familie op vakantie, maar een aantal gaan ook samen met vrienden. Sommigen zullen ook al jaren op deze camping komen, terwijl voor sommigen het de eerste keer is. Vriendschappen, relaties en misschien ook wel haat zullen ontstaan, maar één ding is zeker, het wordt een onvergetelijke vakantie!

    Casa Lugano is een camping die al tijden in het bezit is van de familie Lugano. Het is een mooie camping, gelegen aan een meertje. Het is van alle gemakken voorzien, zo is er een klein restaurantje, een klein winkeltje en zijn er luxe toiletgebouwen op het terrein. Bij het meertje is een klein strandje, waar jong en oud een middagje kunnen vertoeven.
    In het nabijgelegen dorpje is er van alles te doen, zo is er uitgaansgelegenheid en zijn er leuke winkeltjes.



    Regels:
    - Geen one-liners! Voor een keer zie ik het door de vingers – we hebben tenslotte allemaal wel eens last van writers-block – maar laat het niet te vaak gebeuren!
    - Ik wil het graag horen als je voor lange tijd niet online komt, dan zal ik daar rekening mee houden.
    - Elke schrijfwijze wordt getolereerd, mits het geen msn- of breezer-taal is en je niet voor het personage van een ander gaat schrijven.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar dan niet allemaal van hetzelfde geslacht en wel in overleg met mij. Niet zomaar vijf personages aan gaan maken dus.
    - Wat mij betreft is 16+ toegestaan, maar dan graag wel onder een spoiler.


    Er is geen maximum aantal personages, maar het liefst hoe ik het aantal jongens en het aantal meisjes wel ongeveer gelijk!

    Meisjes:
    - Avalee “Avah” Calliope Rosenwald - Rider
    - Emily May Carter - Mamo
    - Jailee Brookelle Melian - Faisean
    - Jade Alexandria Campbell - Monticia
    - Jaylee ''Jay'' Brooke Melian - Faisean
    - Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    - Victoire (Vic) Lizzy Barton - xLastKiss
    - Lucy Elianne Miller - Vernon
    -

    Jongens:
    - Joey 'Alex' Lawrence - BUYTHESTARS
    - Dominic Campbell - Tonto
    - River Liam Lawrence - Raccoon
    - Joshua Watson - Mamo
    - Gereserveerd - tamtam12
    - Thomas Joëll Hatkins - mismi
    -




    Het praat- en rollentopic, je kunt nog meedoen!
    Speeltopic 2

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 10:03 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    oh haha, is goed xd
    Victoire (Vic) Lizzy BartonOutfit.
    Aangezien ik beter iets kan doen en vrienden kon proberen te maken dan voor de caravan te blijven zitten tot ik genoeg hen gezeurd over het feit dat ik geen vrienden heb, huppel ik richting de bar. Mijn haar heb ik in een staart die vrolijk heen en weer danst bij elke sprong die ik maak. Als ik bij de strandbar aankom loop ik recht naar de bar. Omdat ik bier nogal vies vind bestel ik gewoon een cola, en besluit een beetje rond te gaan lopen, tot ik een jongen (Joey) en een meisje (Lucy) zie staan "Hi, ik ben Vic" glimlach ik dan


    And right from that moment, you took my breath away.

    oh haha, is goed xd
    Victoire (Vic) Lizzy BartonOutfit.
    Aangezien ik beter iets kan doen en vrienden kon proberen te maken dan voor de caravan te blijven zitten tot ik genoeg hen gezeurd over het feit dat ik geen vrienden heb, huppel ik richting de bar. Mijn haar heb ik in een staart die vrolijk heen en weer danst bij elke sprong die ik maak. Als ik bij de strandbar aankom loop ik recht naar de bar. Omdat ik bier nogal vies vind bestel ik gewoon een cola, en besluit een beetje rond te gaan lopen, tot ik een jongen (Joey) en een meisje (Lucy) zie staan "Hi, ik ben Vic" glimlach ik dan


    And right from that moment, you took my breath away.

    River Liam Lawrence

    Ik had me op een krukje gezet en bestelde een Cola ,de man achter de bar herkende me eerst niet ,maar toen hij me herkende ,zij hij dat het eentje van hem is,waardoor ik lichtjes glimlachte. Vanuit mijn ooghoeken ,zag ik iemand naast me komen zitten ,waardoor ik opkeek.Het was Emily "Vind je het erg als ik hier kom zitten?" vroeg ze me en ik schudde zachtjes mijn hoofd. "nee hoor ,ik kan je toch moeilijk verbieden."zeg ik met een zwak glimlachje en zucht daarna zachtjes.
    "Wil je niet liever bij Joey zijn ?"vroeg ik haar dan.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 22:05 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Emily May Carter
    "Nee hoor, ik kan je toch moeilijk verbieden," zegt River met een zwak glimlachje. Ik bestel ook een cola en kijk dan River aan. "Wil je niet liever bij Joey zijn?" vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. "Nee, Joey en ik zijn niet echt vrienden, zoals je misschien al gemerkt hebt, en dat zullen we ook niet worden voorlopig," zeg ik. "Ik ben veel liever bij jou." Ik glimlach even. Ik snap niet hoe River het volhoudt met zo'n broer als Joey.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Joey
    Een meisje kwam op ons aflopen met een cola in haar hand en een gekleurd t-shirt met stippen. Ik bekeek haar opvallend en keek toen naar Lucy. 'Hi, ik ben Vic,' zei ze en glimlachtte. 'Ik ben Joey,' zei ik en gaf haar een glimlachend knikje. Ik had de opmerking van Emily nog steeds in mijn hoofd en gluurde snel naar binnen. Het ergerde me dat ze me niet leuk vond, ik was het gewoon niet gewend. 'Nieuw hier?' Vroeg ik uiteindelijk aan het meisje en probeerde me op haar te richten.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Avalee “Avah” Calliope Rosenwald

    'Wat nu?' herhaalde Dominic mij. 'Staan.' Ik keek hem even verbaasd aan. Nu al? Ik zuchtte even en negeerde de geamuseerde blikken van de jongens. leedvermaak, dat was het gewoon. Ze hoopten natuurlijk dat ik als een idioot zou vallen. Met maaiende armen, gegil en dergelijke. Ik besloot dat zodra ik zou vallen ik moest proberen er een sierlijke sprong of iets dergelijks van te maken. Ondertussen had Dominic alleen de surfplank nog vast met één hand. Ik negeerde zijn andere hand. Misschien was ik te koppig, maar dat kon mij niks schelen. Voorzichtig stond ik op. Voor zo'n tien seconde wist ik te blijven staan, waarna ik merkte dat ik mijn evenwicht zou gaan verliezen en zoals ik mijzelf had voorgenomen sierlijk van de plak afsprong. Snel kwam ik boven en keek strijdlustig naar de plank. Stom ding, dit ging mij lukken en wel binnen mijn lunch pauze.
    'Oké, poging twee,' zei ik en ik ging weer op de surfplank zitten.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 22:26 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    Ik bekijk de jongen even goed, en glimlach dan. Als hij vraagt of ik nieuw ben schud ik mijn hoofd "Ik kom hier al een paar jaar.. En jij dan?" vraag ik. Als ik zie dat hij af en toe een blik naast me werpt kijk ik achter me, naar binnen. Ik zie niet echt iets waar hij naar gekeken kan hebben dus ik zal het me wel verbeeld hebben denk ik dan, en neem een slokje van mijn cola. Wow, hij denkt vast dat ik 15 ben nu ik hier zo schijnheilig met m'n cola'tje en mn stipjesshirt sta, in combinatie met mijn lengte..


    And right from that moment, you took my breath away.

    Dominic Campbell

    Geamuseerd kijk ik hoe Avah de sierlijke afsprong maakt. Als ze boven komt kijkt ze nijdig naar de plank. "Oke poging twee." Ik grinnik. "Ik had mijn hand niet voor niets op. Dan had je misschien nog wel gestaan" zeg ik. Avah zit inmiddels weer en ik pak de plank weer vast. "Rustig aan. Je moet niet aan het vallen denken" zeg ik zachtjes. "Laat je leiden door je omgeving. Dan weet je lichaam wel wat te doen. En je mag de hand pakken als hij aangeboden wordt" ik glimlach nog maar. "Het heeft geen haast. Lukt het vanmiddag niet, neem ik gewoon mijn grotere board mee vanavond en proberen we het nog een keer"

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 22:32 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    River Liam Lawrence

    Emily schudde haar hoofd ,waardoor haar blonde lokken ,vrolijk mee gingen. "Nee, Joey en ik zijn niet echt vrienden, zoals je misschien al gemerkt hebt, en dat zullen we ook niet worden voorlopig," zei ze."Ik ben veel liever bij jou."vervolgde ze dan en glimlachte even ,waardoor ik ook zwakjes glimlach. "Echt ? Dat gebeurt niet vaak."zei ik lichtelijk verbaasd,maar ik glimlach wel ,want het was erg fijn om te horen. "Het spijt me dat mijn broer nogal,... uitslovend."mompel ik dan zacht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Emily May Carter
    "Echt? Dat gebeurt niet vaak," zegt River verbaasd. "Het spijt me dat mijn broer nogal...uitslovend." Ik neem een slokje van mijn cola. "Maakt niet uit, daar kun jij niets aan doen toch?" zeg ik met een glimlach. "Is je broer altijd zo'n..." Ik zwijg even, zoekend naar het beste woord. "Eikel?" besluit ik te zeggen. Ik kijk River vragend aan. Mijn broers en zussen waren ook niet altijd even aardig tegen me, maar het ging niet zo ver als wat Joey net tegen River zei.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    xLastKiss schreef:
    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    Ik bekijk de jongen even goed, en glimlach dan. Als hij vraagt of ik nieuw ben schud ik mijn hoofd "Ik kom hier al een paar jaar.. En jij dan?" vraag ik. Als ik zie dat hij af en toe een blik naast me werpt kijk ik achter me, naar binnen. Ik zie niet echt iets waar hij naar gekeken kan hebben dus ik zal het me wel verbeeld hebben denk ik dan, en neem een slokje van mijn cola. Wow, hij denkt vast dat ik 15 ben nu ik hier zo schijnheilig met m'n cola'tje en mn stipjesshirt sta, in combinatie met mijn lengte..

    Joey
    'Ik kom hier al een paar jaar.. En jij dan?' Vroeg ze en ik knikte even rustig. Vic nam een slokje van haar cola en ik grijnsde even naar haar. 'Nog nooit gezien, ik kom hier ook al een paar jaartjes.' Daarna leg ik mijn hand op een soort van hekje dat voor de strandbar staat. 'Jammer,' zei ik en glimlachtte naar haar. Ik keek uit mijn ooghoeken richting de bar, ik zag hoe River daar zat en het ergerde me steeds meer.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Thomas Joëll Hatkins
    Ze staat voor een aantal secondes, als ze haar evenwichr begint te verliezen en sierlijk van de plank af springt, voordat ze er vanaf valt. Ik grinnik even. Ze zegt dat een tweedde poging gaat wagen en ik pak de plank weer vast. Dit keer houdt ik hem vast zonder los te laten. Ik geef ook nog een kleine tip. "Je hebt het wel luxe zo, met twee surfleraren waar je les van krijgt.." grap ik. "Wat voor boards heb je?" Vraag ik dan geinteresserd en tussendoor aan hem. "Ik ben trouwens Thomas.." stel ik mezelf nog even voor.

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    "Nog nooit gezien, ik kom hier ook al een paar jaartjes. Jammer" Ik glimlach naar hem, "Mijn pleegouders wilden altijd steden en musea bezoeken enzo, waardoor ik 's avonds te moe was om nog weg te gaan en vrienden te zoeken." Ik haal mijn schouders op, "sucks, maar in ieder geval hoef ik niet meer mee." Ik neem nog een slokje van mijn cola en zie hem uit zijn ooghoeken weer naar de bar kijken waarop ik hem vragend aankijk, en kijk vervolgens ook richting de bar. "Interessant daar?"


    And right from that moment, you took my breath away.

    River Liam Lawrence

    Emily nam een slokje van haar cola en ik volgde haar voorbeeld ,omdat ik ook erg dorst had. "Maakt niet uit, daar kun jij niets aan doen toch?" zei ze en ik knikte zachtjes . "Inderdaad "mompel ik zachtjes. "Is je broer altijd zo'n..." ze zweeg even en leek te zoeken naar het juiste woord om haar zin af te maken. "Eikel?" zei ze da uiteindelijk. "Nou ,meestal niet ,alleen als ik iets verkeerd zeg en hij ergert zich ook vaak aan me."mompel ik dan zachtjes. "Maar ,hij is mijn broer en hij kan ook erg aardig zijn hoor ,hij gedraagt zich soms ,gewoon anders."vervolg ik er zachtjes achterna. Ik praatte niet graag slecht over mijn broer...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Joey
    'Mijn pleegouders wilden altijd steden en musea bezoeken enzo, waardoor ik s'avonds te moe was om weg te gaan en vrienden te zoeken.' Ze haalde haar schouders op. 'Sucks, maar in ieder geval hoef ik niet meer mee.' Ik keek haar meelevend aan en keek haar vervolgens weer aan. 'Interessant daar?' Vroeg ze en ik glimlachtte naar haar. 'Nogal,' zei ik. 'Maar niet zo interessant als jij,' zei ik en glimlachde zwakjes.


    Everything is illuminated by the light of our past.