• Het is hartje zomer en Casa Lugano zit weer stampvol met toeristen.
    Op deze camping verblijven ook een aantal jongeren. Een deel daarvan gaat misschien nog wel met hun familie op vakantie, maar een aantal gaan ook samen met vrienden. Sommigen zullen ook al jaren op deze camping komen, terwijl voor sommigen het de eerste keer is. Vriendschappen, relaties en misschien ook wel haat zullen ontstaan, maar één ding is zeker, het wordt een onvergetelijke vakantie!

    Casa Lugano is een camping die al tijden in het bezit is van de familie Lugano. Het is een mooie camping, gelegen aan een meertje. Het is van alle gemakken voorzien, zo is er een klein restaurantje, een klein winkeltje en zijn er luxe toiletgebouwen op het terrein. Bij het meertje is een klein strandje, waar jong en oud een middagje kunnen vertoeven.
    In het nabijgelegen dorpje is er van alles te doen, zo is er uitgaansgelegenheid en zijn er leuke winkeltjes.



    Regels:
    - Geen one-liners! Voor een keer zie ik het door de vingers – we hebben tenslotte allemaal wel eens last van writers-block – maar laat het niet te vaak gebeuren!
    - Ik wil het graag horen als je voor lange tijd niet online komt, dan zal ik daar rekening mee houden.
    - Elke schrijfwijze wordt getolereerd, mits het geen msn- of breezer-taal is en je niet voor het personage van een ander gaat schrijven.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar dan niet allemaal van hetzelfde geslacht en wel in overleg met mij. Niet zomaar vijf personages aan gaan maken dus.
    - Wat mij betreft is 16+ toegestaan, maar dan graag wel onder een spoiler.


    Er is geen maximum aantal personages, maar het liefst hoe ik het aantal jongens en het aantal meisjes wel ongeveer gelijk!

    Meisjes:
    - Avalee “Avah” Calliope Rosenwald - Rider
    - Emily May Carter - Mamo
    - Jailee Brookelle Melian - Faisean
    - Jade Alexandria Campbell - Monticia
    - Jaylee ''Jay'' Brooke Melian - Faisean
    - Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    - Victoire (Vic) Lizzy Barton - xLastKiss
    - Lucy Elianne Miller - Vernon
    -

    Jongens:
    - Joey 'Alex' Lawrence - BUYTHESTARS
    - Dominic Campbell - Tonto
    - River Liam Lawrence - Raccoon
    - Joshua Watson - Mamo
    - Gereserveerd - tamtam12
    - Thomas Joëll Hatkins - mismi
    -




    Het praat- en rollentopic, je kunt nog meedoen!
    Speeltopic 2

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 10:03 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [Djesus, Mamo&BUYTHESTARS&Raccoon wat gaan jullie snel. ;S ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Tomlinsonz schreef:
    [Djesus, Mamo&BUYTHESTARS&Raccoon wat gaan jullie snel. ;S ]


    (Sorry :x)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    (Sorry :x)


    [Lol, hoe moet ik met Phoebe reageren nu? ...]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Is er nog een flirterige personage over waar Dominic Later naartoe kan gaan]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Avalee “Avah” Calliope Rosenwald

    Thomas hoefde geen lunchpakket, blijkbaar niet een al te grote fan van broodjes gezond. Ik zelf at ze wel graag, maar eigelijk lustte ik bijna alles wel. Op vis na. Ik at nooit vis en als iemand mij er eentje aan wilde smeren, citeerde ik gewoon Finding Nemo: "Vissen zijn vrienden, geen voedsel." Mensen lachten er dan vaak om en lieten het verder met rust.
    'We gaan vanavond met een groep surfen. Als je niet hoeft te werken kan je mee en maak je geen zorgen: je bent niet de enige die dan niet kan surfen, maar ik kan het je wel leren als je wil,' vertelde hij en ik dacht even na. Ik hoefde niet tot heel laat te werken. Ik zou in de avond afgelost worden door Violet, één van mijn collega's. En daarbij zou ik het super leuk vinden om surf lessen te krijgen. 'En er is eten, we gaan bbq'en..' voegde Thomas nog toe, waarop ik knikte.
    'En is er ook muziek?' vroeg ik nieuwsgierig. Het was misschien een beetje achterlijk, maar zonder muziek zou ik het redelijk saai vinden, dus als het er was, was dat helemaal top. En anders kon ik het misschien altijd nog regelen.


    Happy Birthday my Potter!

    Tomlinsonz schreef:
    [Djesus, Mamo&BUYTHESTARS&Raccoon wat gaan jullie snel. ;S ]


    Also sorry, was niet de bedoeling x


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Tomlinsonz schreef:
    (...)

    [Lol, hoe moet ik met Phoebe reageren nu? ...]


    (Euuhm ,misschien dat ze de jongens nu pas opmerkt en diep in gedachten was? Of dat ze het gesprek niet echt volgde? :x)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    (Euuhm ,misschien dat ze de jongens nu pas opmerkt en diep in gedachten was? Of dat ze het gesprek niet echt volgde? :x)


    [Ze kan naar dominic die verderop is?:Y) haha]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Thomas Joell Hatkins
    Ze vraagt of er ook muziek is. "Ja, er is ook muziek, geen keiharde, maar wel gewoon en iemand zijn gitaar mee." Antwoord ik. "En.. wil je wel of niet surfen?" Vraag ik nog. Dan kan ik een extra board meenemen vanavond. "Oja.. tot hoelaat moet je werken. Dan kan je met mij meerijden als je wil.." stel ik voor. Tijdens ons gesprek houdt ik het water en de mensen goed in de gaten. Gelukkig hebben we hier niet te maken met een verandering van stroming, maar niet iedereen kan even goed zwemmen, vooral kinderen niet en ouderen die soms ineens last van kramp hebben of iets dergelijks. Alles zag er nog rustig uit. Het is nu ook rons linchtijd, dus de meeste zijn lunchen of gaan de zon uit als deze op zijn top is.

    [of naar Jailee]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Jade Alexandria Campbell

    "Heb je hem als pup gekregen?" vraagt hij en ik knik. 'Jep, sinds hij 3 maanden was.' zeg ik. "Zijn honden niet heel duur? Al dat voer, en wanneer ze naar de dierenarts moeten en zo," zegt hij en ik knik weer. 'Dat wel, maar een kleine hond scheelt al heel veel.' zeg ik. Ik kon het weten, ik had voor Hunter een Chihuahua. Die was wel een stuk goedkoper.. 'Maar, ik heb het er voor over.' glimlach ik.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Cairde schreef:
    [of naar Jailee]


    (Jailee kan ook naar dominic?)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tomlinsonz schreef:
    [Djesus, Mamo&BUYTHESTARS&Raccoon wat gaan jullie snel. ;S ]


    Sorryyyyy.
    Misschien kan ze wel gewoon een eindje verder aan het zwemmen zijn en er dan aan komen?

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 21:59 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Avalee “Avah” Calliope Rosenwald

    Er verscheen een glimlach op mijn gezicht, toen hij vertelde dat er muziek zou zijn en iemand zelfs een gitaar mee zou nemen. Klonk in ieder geval allemaal super gezellig. Ik dacht nog even na over het surfen. 'Zolang jij ervoor zorgt dat ik er niet helemaal falend uitzie, wil ik wel van je leren surfen,' besloot ik uiteindelijk. 'En het zou reuze fijn zijn, als je mij op zou willen halen,' glimlachte ik. 'Ik moet werken tot acht.' Eigenlijk was ik super blij dat Thomas mij meevroeg en zo aardig deed. Veel mensen hadden het niet echt op mij, waar ik ze groot gelijk in moest geven. Ik was de afgelopen jaren altijd zo'n verwende bitch geweest. Echt super dom, maar ik zou er nu mee ophouden. Ik zou gewoon mijzelf zijn en niet de persoon die mijn ouders verwachten dat ik ben, gewoonweg omdat ze het niet kunnen hebben dat ik een andere mening heb dan zij.
    'Echt super aardig dat ik mag komen,' zei ik hem dan ook dankbaar.


    Happy Birthday my Potter!

    (Waarom word ik genegeerd :o)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]