• Yeah y'all know.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Zayn:

    Ik ga weer recht zitten en schud mijn hoofd even. Ja, ik zit precies op het randje van ik-weet-wat-er-gebeurt-is en -niet. 'Em?' Vraag ik nog een keer. Ik zou zweren dat ik haar nog had zien weglopen...hier heen. Of ben ik dan al zo ver weg? Hm. Ik zie een mini koelkastje en begin te grijnzen. Ik haal er een simpel biertje uit en ga weer op het bed liggen om vervolgens een flinke slok uit het flesje te nemen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Ik liep door de andere deur van de slaapkamer naar de keuken. Ik schonk nog een wijntje in en pakte een stukje kaas. Ik ging op het aanrecht zitten en eet de kaas en nip wat aan het ronde wijnglas. Als ik dat op hem neem ik nog 2flugel's waarna ik mezelf weer even kwijt ben en er snel nog 1 neem. Met mijn fles wijn en 2glazen en oude kaas met crackertjes loop ik terug naar de slaapkamer. Waar ik het op mijn kap-tafel zet ( zo'n grote tafel met zo draai spiegel :) ) 'heej knappert!' Ik klee me om in een enkel zijde nachtjaponetje, en kom boven op Zayn zitten. Waar ik iets over zijn geslachtdeel schuur en hem vervolgens onschuldig aan kijk.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Zayn:

    En ik dacht dat ik ver weg was. Alhoewel ik moet toegeven dat dat nachtjaponnetje... Ik ruik de flugel uit haar mond. Is er an nog wat? 'Be right back babe' zeg ik voor ik een kusje op haar wang plant. Ik strompel naar de keuken en pak de laatste...hm 6? Flesjes flugel. Ik sjok weer terug en plof op het bed wat een beetje kraakt. 'Lekker' mompel ik. Ik pak de flesjes en open er een voor em en mij. Ik reik een naar har en schenk de mijne al achterover.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Ik pak het kleine flesje aan in gooi hem achterover. ' Hmm je bent zo sexy! ' Zeg ik terwel ik met me hand over zijn hand sixpack. Ik begin hem te zoenen mijn handen stoppen bij zijn broek waar ik vervolgens zijn riem los maak en vervolgens ook zijn broek die kort daarna op die grond te vinden is. Hij doet zijn arme omhoog en in 1 keer heb ik zijn shirt uit en op de grond gegooit we draaien ons om en nu lig ik onder hem zijn handen glijden over me lichaam. Ik proef de alcolholsmaak in zijn mond maar ik weet dat ik ook veel gedronken heb teveel ik glimlach even naar hem. ' Ik hou van je ' zeg ik ineens sirieus waarna ik kort daarna weer begin te grinneken. 'Neem me Zayn' zeg ik opgewonen door zijn handelingen (hahah geniaal).


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Zayn:

    Snel sla ik het volgende flesje achterover en ik weet zeker dat mijn hersenen dit niet kunnen..onthouden laat ik dat maar zeggen. Ik grijns en zoen haar weer terwijl mijn handen haar lichaam verkennen. Ik plaag haar en mijn lippen volgen zich een weg naar haar nek. Vervolgens nestel ik me daar om er te blijven zuigen, terwijl mijn handen onder haar shirtje verdwijnen.
    (O.o)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Ik merk amper day ik opgetild ben. ' wiehoeeeeeee ik vlieg' vpor de res krijg ik niet veel mee en voel dat er een bed obder me komt. ' ga maar slapen het is al laat' ik knuk en blijg liggen twrwijl ik nadenk er was hier een fles champagne voor de welkom die ik ging leeg drinken. ' ik ga pyjaaaamaa pakken: murmelbik en ga voorzichtig de trap af. Al snrl heb ik de fles en zet hem aan mijn lippen en begon de fles leeg te drinken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    Als hij niet al snel terug is loop ik de trap af. Straks is hij gevallen! Ik zie geen Niall liggen onderaan de trap dus strompel maar verder. Als ik een blik opzij werp zie ik daar Niall weer drinken. Oke, hij wil dus drinken, hopelijk stribbelt hij zo niet te veel tegen. Ik loop op hem af en neem de fles uit zijn handen. 'Morgen krijg je wel weer' zeg ik. Ja morgen, wanneer hij weer nuchter is alhoewel hij ook een kater zou kunnen hebben. Ik zet de fles neer en neem Niall weer mee naar boven.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Morgen krijg je wel weer' zegt Louis die inmiddels blijkbaar naar beneden gegaan was. Ik schud mijn hoofd zielig en volg hem maar. " maar ik heb dorst en ik wil en kan niet slapen. Ik zag trouwens toent op mijn bureau een roze olifant zitten en zij heette hoe orgineel van haar ouders Ollie en beneden aan tafel zat een muisje Piep en daar zat een freaking groene Winnie The Pooh" roep ik enthiosiast uit . " yeah my hearts a stereo it beats for you cause youre my baby baby babay ohhh aaaand the sun goes down" zing ik vrolijk en blij liedjes door elkaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wanneer moeten jullie weer naar school


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    Ik schud mijn hoofd en trek niall iets dwingender terug. 'Niall je drinkt maar wat water'. Ik trek hem de trap op. Ik trek hem de badkamer in en schenk een bekertje in met water. Ik reik het naar hem toe en zeg:'drink maar op.'. Ondertussen kijk ik om me heen. 'E moet je nog plassen?' Vraag ik serieus. Je weet maar nooit of ze in bed plassen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Mondayy)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Ik schud mijn hoofd en neem wat slokjes water. ' blijf je bij mij slapen??' smekend kijk ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    Nu hij me zo aankijkt is hij zo lief. Vrijwel meteen knik ik, maar wel voorzichtig. Zodra hij het glas drinken op heeft neem ik hem voorzichtig mee naar het bed. Ik stop hem maar gewoon met zijn kleren in bed... Hopelijk zegt hij er niks van. 'Welk liedje zong je zonet?' Veag ik om de stilte te verbreken.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    Louis:

    Nu hij me zo aankijkt is hij zo lief. Vrijwel meteen knik ik, maar wel voorzichtig. Zodra hij het glas drinken op heeft neem ik hem voorzichtig mee naar het bed. Ik stop hem maar gewoon met zijn kleren in bed... Hopelijk zegt hij er niks van. Ik ga op het bed zitten en kijk niell aan. 'Welk liedje zong je zonet?' Veag ik om de stilte te verbreken.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Ik begin wat te bewegen, en voel me langzaam wakker worden. Ik kijk op me mobiel die onder. Me kussen ligt hoelaat het is. 10uur. Hmmf dats wel oke. Ik pak uit me tas een flesje water en neem meteen 2 paracetemol in en pak ook gelijk me pilletjes. Ik druk zayn vlinder zacht een kus op ze wang ik besluit maar om een ontbijtje te maken. Ik bak 4eieren in doe er peper en zout op als het klaar is doe ik het op 2 boterhammen. Ik pak ijskoud water en doe dat in een groot glas en leg op het diemblad ook 2 paracetemolletjes. Ik leg ook 2 crackertjes neer. Als dit klaar is pak ik nog een simpel vaasje en loop even naar buiten en pluk snel 1 bloemetje die ik in het vaasje zet. Ik bak 2 tosties goudbruin voor mezelf in de koekenpan en pak een glas water en 2glaasjes jue de rance. Waar van ik er ook 1tje bij Zayn op het diemblad zet. Ik snij mijn tosties en eet ze op mijn gemakje op. Ik loop terug naar de slaapkamer waar ik Zayn's ontbijtje op het nachtkasje zet en hem daarna meteen wakker maak. ' Schatje wakker worden babe, ik het eten voor je.' Zeg ik lief en druk een kus op zijn lippen. Ik zie dat hij wakker word hij gaat recht op zitten ik voel me misselijk worden en ren met mijn bonkende kater hoofd de badkamer waar ik boven de wc ga hangen en overgeef. Aawrgh wat een kut gevoel. Gelukkig worden me haren vast gehouden door Zayn. Ik geef nog zo'n 2keer over en kom dan overheid en klap de wc dicht en ga erop zitten. Ik kijk Zayn aan wacht, ik had gister ookalweer ongestelt moeten worden toch. 'Zayn, wat is er gister gebeurt? Heb ik veel gedronken? Ik weet helemaal niks meer.'


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin