• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

    Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

    Rpg informatie
    Interesting lessons
    Het is tussen 10:00 en 12:00. De lessen zijn begonnen, tussen 10:30 en 10:45 hebben jullie een kwartiertje pauze. Zorg dat je geen lessen mist en op tijd bent!

    Datum en tijd
    Het is dinsdag 21 augustus en het is tussen 10:00 en 12:00.

    Hulp
    Michelle aka Aragog helpt mij vanaf nu met het topic een beetje bijhouden omdat ik niet super vaak aanwezig kan zijn.

    Zwerkbalwedstrijden
    De manier waarop ik de zwerkbalwedstrijden ga doen gaat als volgt: Ik maak een poel waarin iedereen één keer tegen iedereen speelt, dan verdeel ik die over het 'jaar' en als er dan een wedstrijd is wordt er gespeeld - dat wordt dus in het RPG verwerkt - en de winnaar bepaal ik halverwege de wedstrijd met zo'n random site en op het einde wordt er dan een winnaar gekozen. Alle punten komen ook in het begin topic te staan en de wedstrijden ook. Het schema komt er nog op te staan.

    Het rooster
    Het rooster kan je hier vinden.

    Vragen
    Als je een vraag hebt over wat dan ook, stuur me dan alsjeblieft een pb of gb omdat ik het anders snel over het hoofd zie en dat is niet handig.

    Post
    Boven aan je post gelieve de volledige naam van je personage + de rol van je personage + de afdeling zetten.

    Rollen
    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Hylla
    - Alexis "Ali" Ariana Elise Forbs • Lizor
    - Caitlin McAllister • Aeternum
    - Liv Iero • xJustMeself
    - Lexanne Ilona Adams • Amperton
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Amnesiae
    - Mason Embrico Potter • Wunjo
    - Steve Cian Jameson • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Roth
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves
    - Drijver: Crake Evan Blake Mullingford • Pwettyness

    Slytherin
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nahuel Dississay Vafer/Valler • Amnesiae
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Irvine
    - Maeve Carther • Aeternum
    - Amelia 'Amy' McAllister • Aragog
    - Felice Lily Scabior • Aragog
    May Ophelia Beaton • Aragog
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Irvine
    Cailyn Rosean Riddle • Aragog
    - Alicia Malfoy • TheseWords
    - Caisheen Lainese Mullingford • Pwettyness
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Aiden Kyle Mitchell • Roth
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - Samuel Tobias Snape • WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Aragog
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Roth
    - Jager/Aanvoerster: Jade Narcissa Emily Malfoy • Amnesiae
    - Jager: Candy Ruthx • JustMeself
    - Wachter: Nathaniël Jake Mitchell • Roth

    Ravenclaw
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Eleanor Troyes • Aeternum
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    - Autnumm Burn • Squirrelpaw

    Boys
    - Irvine
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Jager: Thérésa Charlene Danique Wellingfield • Roth
    - Zoeker/aanvoerder: Jake Daniël Jackson • Roww
    - Drijver: Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Drijver: Nick Devoné • TheseWords
    - Wachter: Alyssa Yune Chang • Amnesiae


    Hufflepuf
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Aragog
    - Tamaris Jane Elanoria Snape • Pwettyness
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Audrey Leagh • Aeternum
    - Chloë Longbottom • JustLovegood
    Boys
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker: Aurora Belle Parrisch • Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Jager: Jacob 'Jack' Cowen Potter • JamesPotter
    - Jager: Joshua 'Josh' Tavin Potter • JJamesPotter
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Aragog
    - Drijver: Aishlinn Marléne Davis • Roth
    - Wachter: Axel Ash Blaze • xLithium

    Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

    Leraren – voor elk vak één
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix
    - Toverdranken/afdelingshoofd Ravenclaw: Daniël Marc Jones • Roww

    - Waarzeggerij: Raven Demi Tomson • Roww


    Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Aragog
    - Felice Lily Billington • Aragog
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Roth
    - Aiden Kyle Mitchell • Roth
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Aragog


    Regels
    - Ik geef de tijden aan dus ga alsjeblieft niet voorlopen.
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Topics


    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 9:16 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mason Potter // Griffoendor

    Ik zie hoe hij achteruit deinst als ik 'Volg Mij' roep. Nu heb ik hem ook nog laten schrikken. Ik kan er niks aan doen, soms moet ik even hard praten. Ik draai me om. 'Sorry.' zeg ik langzaam. Hij zegt dat hij uit Noorwegen komt. Ik peinig mijn hersens. Ken ik geen woord Noors? Het Noorse Zwerkbalteam is wel heel goed. Jammer dat ik dit jaar geen Zwerkbal meer doe. Maar ja, als ik mijn laatste jaar niet over wil doen moet ik er wel wat voorover hebben. 'Uhm, The Norge Team is goed.' zeg ik dan. 'Speel je Zwerkbal?' Vraag ik daarna. Ik doe mijn best om langzaam te praten maar het gaat gewoon moeilijk als ik vrolijk ben. Ik strijk weer met mijn hand door mijn haar. Het is een gewoonte. Ondertussen loop ik naast hem te trappen op en er draait net een trap voor onze neus weg. 'Shit.' mompel ik.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 11:36 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ivar Mats Sørentsen

    Ik zie hoe Mason zich omdraait. 'Sorry,' zegt hij. O, hij was dus niet boos. 'Uhm, The Norge Team is goed.' Zegt de jongen en ik glimlach. 'Takk... Jeg tror,' mompel ik in het Noors. Zodra ik merk dat Mason dat natuurlijk niet verstaat, zeg ik: 'Iek bedoel Danke.'
    'Speel je Zwerkbal?' Vraagt Mason en ik knik. 'Iek bin Jagere. En jeu?' Ik kijk hem aan en probeer niet van de trappen af te vallen. Dat gebeurde mij al veel te vaak. Ik zie hoe een trap wegdraait. 'Shit.' Zegt de jongen naast mij. Ik grinnik om het woord shit. Het klinkt echt heel grappig. Ik schud het haar uit mijn ogen. Het was niet super lang. Het eindigde rond mijn kaaklijn. 'Komft die trap terueg?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Crake Evan Blake Mullingford. || Griff || Drijver.

    . "Dan kan Serpen blijkbaar ook aardig zijn," zegt ze als teken dat ik wel zou kunnen leren. Als we het over degene hebben die ik leuk vind, beschuldigd ze me weer van liegen. Tot het moment dat ze me snapt, een blos op haar wangen en haar hart, laten we daar maar niet over spreken. " Als ik zou zeggen dat het een ander was zou ik liegen." Met een blos kijk ik naar beneden, ik was te verlegen iets te zeggen. Tenminste nu dan, dit was echt een awkward moment. Toen ik na mijn zwijgmomentje mijn moed had hervonden keek ik haar aan. "Ik zei daarstraks toch ook dat ik terug kwam voor jou.. Dat meende ik Alice. Ik kwam niet voor en ander of voor mijn studie. Ik kwam voor jou." En op precies het moment na dat ik mijn laatste woord had gezegd leunde ik naar haar toe en drukte mijn lippen op de hare.

    [Epic]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Alice Mabel Fox || Gryffindor
    "Als ik zou zeggen dat het een ander was zou ik liegen," zegt hij dan en ik zie hem blozen. Crake bloost helemaal nooit, maar nu wel. En hij kijkt weg. Ook voor mij is het - het moment om weg te kijken, want ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet. Ik probeer het me te realiseren. Homo Crake is van de astronomietoren afgegooigd, dood gegaan, vampier geworden en hetero. En nu zegt hij dat hij mij leuk vindt. Ergens geeft het me een warm gevoel, maar dat hoort niet. "Ik zei daarstraks toch ook dat ik terug kwam voor jou...dat meende ik Alice. Ik kwam niet voor een ander of voor mijn studie. Ik kwam voor jou." Ineens voel ik zijn lippen op die van mij en zijn koude lippen geven me een warm gevoel van binnen. Automatisch kus ik hem terug, maar dan realiseer ik me hoe fout dat is. Gelijk schiet ik achteruit. "C-Crake! Ik heb een vriendje," zeg ik dan en ik kijk hem verward aan. Ik sta op en ik klop wat viezigheid van mijn gewaad. "Ik v-vind het lief en voel me g-gevleid, maar ik ben met Jake." Ik kijk hem aan en mijn wangen zijn rood.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JamesPotter schreef:
    Ivar Mats Sørentsen

    Ik zie hoe Mason zich omdraait. 'Sorry,' zegt hij. O, hij was dus niet boos. 'Uhm, The Norge Team is goed.' Zegt de jongen en ik glimlach. 'Takk... Jeg tror,' mompel ik in het Noors. Zodra ik merk dat Mason dat natuurlijk niet verstaat, zeg ik: 'Iek bedoel Danke.'
    'Speel je Zwerkbal?' Vraagt Mason en ik knik. 'Iek bin Jagere. En jeu?' Ik kijk hem aan en probeer niet van de trappen af te vallen. Dat gebeurde mij al veel te vaak. Ik zie hoe een trap wegdraait. 'Shit.' Zegt de jongen naast mij. Ik grinnik om het woord shit. Het klinkt echt heel grappig. Ik schud het haar uit mijn ogen. Het was niet super lang. Het eindigde rond mijn kaaklijn. 'Komft die trap terueg?'


    Mason Potter // Griffoendor
    'Iek bin Jagere. En jeu?' Vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. 'Ik ben dit jaar gestopt, mijn cijfer zijn niet bepaald, eh, goed.' Ik hoor hem grinniken om het woord shit en ik kijk hem even verbaasd aan. Oja, hij komt uit noorwegen. 'Komft die trap terueg?' Vraagt hij dan. Ik grinnik. 'Tuurlijk, hoe moeten we anders aan de overkant komen.' Antwoord ik met een grijns op mijn gezicht. Ik kijk naar de trap die weer terug draait. Dan loop ik verder. 'De zevende verdieping is helemaal boven.' Leg ik uit. Ik heb geen idee of hij dat al wist, maar ik zeg het toch maar. 'Dus we moeten aardig wat trappen op.' Weer staan we even voor een trap te wachten, maar deze draait al vrij snel terug. Gelukkig. Ik word altijd chagrijnig als trappen vlak voor mijn neus wegdraaien.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 19:49 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Crake Evan Blake Mullingford || Griff || Drijver

    Ik was ook opgestaan na dat Alice had gezegd dat ze met Jake ging. "I-ik weet het Alice.. Domme actie.." verzucht ik en been langs haar weg, naar de leerlingenkamer. En daar zie ik Mason. Hij was een potter, dus waarschijnlijk famillie. "Hi Mason!" Roep ik met een masker van blijheid en ga bij hem en een ander lopen. "Opweg naar de leerlingenkamer? zoja is het goed als ik dan meeloop?" Ik steek mijn gehandschoende hand naar de andere jongen uit. " Crake, volgensmij zat jij bij mijn zusje in de koets." Zeg ik vrolijk. Ik zie een van de trappen terugdraaien en loop achter Mason aan. "Als we iets doorlopen kunnen we in een keer alle trappen nemen, teminste als het goed is." Zeg ik zogenaamd wijs." En trouwens, heeft een van jullie haar gezien? Kmoet haar nog terug pakken voor wat ze deed."

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 19:57 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Alice Mabel Fox || Gryffindor
    "I-ik weet het Alice... Domme actie," zegt hij zuchtend en dan ineens loopt hij gewoon weg. Ik sta overrompelt stil en ik draai me dan om - om hem na te kijken. Ik zie zijn gewaad liggen op de grond en pak die dan op. "Hij...liep ineens weg," mompel ik tegen mezelf. Nog half verward begin ik naar Hogwarts te lopen, Crake achterna. Waar is hij naartoe? Op goed geluk begin ik richting de leerlingenkamer te lopen, daar is Crake namelijk vaak te vinden. Ik word opgehouden door een meisje waar ik even afwezig mee praat, mijn gedachten zitten nog bij de kus van daarstraks. Het was gewoon heel verrassend gekomen. Ik loop richting de trapen wanneer ik klaar ben met het gesprek en zucht. Waarom heb ik altijd de trappen tegen me? Ik moet zowat altijd wachten. Ik wacht totdat de trap weer goed staat en been richting de leerlingenkamer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ivar Mats Sørentsen • Griffoendor

    'Tuurlijk, hoe moeten we anders aan de overkant komen.' Zegt Mason en ik grinnik. De trap komt terug en we lopen verder. 'De zevende verdieping is helemaal boven. Dus we moeten aardig wat trappen op.' zegt hij en ik knik. Nu Mason de trappen is opgelopen, weet ik de weg wel weer ongeveer. 'Hi Mason!' Hoor ik iemand roepen en mijn ogen bekijken de jongen. Ik glimlach vriendelijk naar hem. 'Opweg naar de leerlingenkamer? Zoja is het goed als ik dan meeloop?' Zegt de jongen. Hij steekt een hand met een handschoen naar mij uit. Heeft hij het hier al koud? Dat moet hij maar niet naar Noorwegen gaan. Daar is het veel kouder. 'Crake, volgensmij zat jij bij mijn zusje in de koets.' Zegt hij. 'Iek bin Ivar. Ies jue zusje Cai?' Vraag ik vriendelijk. 'Als we iets doorlopen kunnen we in een keer alle trappen nemen, teminste als het goed is.' Zegt Crake. Ik vind het echt een rare naam. 'En trouwens, heeft een van jullie haar gezien? Kmoet haar nog terug pakken voor wat ze deed' Ik staar naar de grond, aangezien ik van dat laatste stuk geen woord heb verstaan. Wat is Kmoet nou weer voor een woord? Ik heb het al zo vaak gezegd: Engels is een rare taal.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 20:20 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    || Crake Evan Blake Mullingford || Griff || Drijver.

    'Crake, volgensmij zat jij bij mijn zusje in de koets.' Zegt ik. 'Iek bin Ivar. Ies jue zusje Cai?' Vraagt de jongen, die blijkbaar Ivar heet. 'Als we iets doorlopen kunnen we in een keer alle trappen nemen, teminste als het goed is.' Zeg ik. "ja, mijn zusje is Cai. Heb je haar gezien?" Vraag ik haast hopend. En dan hoor ik een hart dat ik te goed ken. Ik draai me om en zie Alice lopen. Ik draai me met een vaart terug en springt zo normaal mogelijk voor de trap draaid de trap nog op. Ik sta eigenlijk gelijk voor de leerlingenkamer. "Hallo Thuis" Zeg ik tegen niemand in het bijzonder. Ik mompel het wachtwoord en trek een sprintje de kamer in, en laat me dan languit met mijn ogen dicht in de bank vallen. Het vuur van de haard voelde warm aan, en dat vond ik alleen maar fijn. Maar hoe ging ik dat doen met Alice? Ik zou haar het beste kunnen ontlopen, en dan gewoon zo ver weg mogelijk gaan zitten tijdens de lessen.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Mason Potter // Griffoendor
    'Hi Mason!' Hoor ik dan. Ik zie dat Crake op ons af loopt. 'Opweg naar de leerlingenkamer? zoja is het goed als ik dan meeloop?' 'Ja en ja.' Antwoord ik waarna ik hem even bekijk. Hij is vrolijk zeg. 'Wat ben jij vrolijk,' zeg ik met een grijns. 'Een eerstejaars in het meer geduwd? Daar word ik altijd vrolijk van.' Crake begint over zijn zusje, dat die bij Ivar in de koets zat. 'En trouwens, heeft een van jullie haar gezien? Kmoet haar nog terug pakken voor wat ze deed' Vraagt hij dan aan ons. Ik schud mijn hoofd. 'Wat deed ze dan?' Ik heb nog altijd een grijns op mijn gezicht, waardoor mijn scherpe hoektanden ook blootgesteld worden. Maar het maakt me niet uit, de hele school weet toch al dat ik een vampier ben. Al deed ik vorig jaar nog extra mijn best om het te verbergen. Ondertussen komen we bij de leerlingenkamer aan en ik plof in een stoel. 'Wie doet er mee met een potje toverschaak?' vraag ik dan.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 21:20 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ivar Mats Sørentsen

    'Ja, mijn zusje is Cai. Heb je haar gezien?' Vraagt Crake en ik besef me dat Cai en ik voor het eten hadden afgesproken om na het eten naar het meer te gaan. 'Onee, Ik belofte haar om nahr het meer te ghaan.' Roep ik en ik kijk Crake aan. 'Ihs ze nu bose?' Ondertussen zijn we bij die vage kamer aangekomen en Crake en Mason ploffen neer. Ik blijf zenuwachtig staan en kijk naar het haardvuur. Waarom hebben ze dat hier nodig? Het is hier warm! 'Wie doet er mee met een potje toverschaak?' Vraagt Mason en ik haal mijn schouders op. 'Iel wiel wel.' Ik was er echt legt in, maar ja.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Martenvilijn-->Dooddoenervo


    Queer zijn is gewoon alles

    Alice Mabel Fox || Gryffindor
    Ik krijg het elke keer weer voor elkaar om de trappen tegen te hebben. Ik vraag mezelf af of er weleens iemand naar beneden gevallen is en ik bedenk me dat als dat niet het geval is, waarschijnlijk ik de eerste zal zijn. Met zijn gewaad in mijn hand is het lopen alleen maar zwaarder, maar uiteindelijk sta ik bovenaan. Even kom ik op adem en dan zeg ik zacht het wachtwoord. Ik word naar binnen gelaten en ik haal een hand door mijn haar. Misschien dat Crake hier niet eens is. Mijn gedachten gaan nog steeds terug naar de kus, het heeft me gewoon heel erg in de war gemaakt.
    Ik zie Crake dan zitten en hij zit met Mason. Misschien kunnen ze vampier beste vrienden worden. Er zit een jongen bij die ik niet ken. Ik loop op ze af.
    "Hey," zeg ik zachtjes en ik kijk ze even aan, dan kijk ik Crake aan, "je was je gewaad vergeten buiten."
    Ik reik het gewaad naar Crake.
    "Goed je weer te zien, Mason," zeg ik dan, "en aangenaam, ik ben Alice."
    Dat is gericht aan de jongen die erbij zit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mason Potter // Griffoendor

    'Iel wiel wel.' zegt Ivar. Ik grijns en pak mijn toverstok. 'Accio schaakspel!' het schaakspel vliegt op me af en ik vangt het op. Ik begin net de schaakstukken klaar te zetten als ik iemand de leerlingenkamer binnen hoor komen. Ik draai me om en zie dat het Alice is. Ik word een beetje rood. Mijn gevoelens voor Alice zijn over. Nou, eigenlijk zijn ze minder geworden, maar toch. Ze zegt tegen Crake dat hij zijn gewaad buiten was vergeten. "Goed je weer te zien, Mason," zegt ze tegen mij en ze stelt zich voor aan Ivar. 'Ook goed jou weer te zien.' glimlach ik waarna ik me weer naar het schaakbord draai. 'Wit begint.' zeg ik tegen Ivar aangezien hij de witte stukken heeft. Ik ben niet heel goed in toverschaak maar het kan er mee door.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 19:12 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Crake Evan Blake Mullingford | Griff | Drijver.

    Mijn aandacht word getrokken door Alice. Ik pak mijn gewaad aan, zonder haar aan te kijken. " Bedankt." Komt er kil en afstandelijk uit voor ik me, door de drukte van de avond terug naar buiten worstel. Ik schuiffel langzaam over de gangen, over de trappen naar beneden. Tot ik bij de kerkers kom. Zou ze al naar binnen zijn? Waarschijnlijk niet, die wachte op die Ivar. Ik wist precies hoe ze was, zich lief en onschuldig voor doen. Maar ondertussen was ze de grootste en gevaarlijkste bitch die ik kende. Mijn gedachten dwaalde af terwijl ik weer terug naar mijn verdieping liep. Een gang voor de deur was ik gaan zitten en liepen mijn gedachten terug naar die avond in de toren.
    "Cai dit wil je niet!" Galmde mijn eigen stem door de toren. Maar zijzelf dacht er heel anders over, steeds dichterbij kwam ze. En steeds verderweg naar achter ging ik. Nu stond ik op het randje en ze bleef maar naar me toe lopen. Het lemmet van de dolk glinsterde in het licht van de maan en de angst was in mijn ogen te lezen. Een keer haalde ze uit en ik voelde het koude metaal in me snijden. Mijn zicht werd vaag en ik voelde hoe ik naar achter strompelde en naar beneden viel. Het hele eind van de toren af.
    Gillend zat ik in de gang en kwam weer bij positieven. Snikkend sloeg ik mijn armen om mijn knieen en verborg mijn gezicht erin. Ik had het gewoon opnieuw beleefd, de pijn en de val. Alles. Ik wou weg, weg van hier ergens waar niemand me zou kunnen vinden. Maar ik had haar nodig. Ik had Alice nodig.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.