• Nieuwe regel: Alleen Patholoog, MissAlice en Appelboompje mogen nieuwe topics te openen. Als geen van hen online is en er 12 uur voorbij zijn gegaan, mag iemand anders een topic openen. Maar dan verwacht ik wel een link in mijn gastenboek + het praattopic. Dit geldt ook voor het praattopic.



    In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice, Appelboompje en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Ailurophilia
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - Scimmia
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - Scimmia
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - Scimmia
    -Lilith Stone - Ailurophilia
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2): 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer: 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer: 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2): 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2): 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:

    -KiliOfDurin
    -MissAlice
    - Scimmia

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 17:13 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    KiliOfDurin schreef:
    John Hunter Bell
    Ik glimlachte toen ik voelde hoe nat ze was en die grijns werd alleen maar breder door haar kreuntje. Ze was een meisje wat duidelijk vaker het bed deelde met anderen. Zo'n bezwaar was dat voor mij zeker niet. Onschuldige meisjes waren er genoeg, maar een meisje wie wist waar ze mee bezig was, was vaak nog veel fijner. Ik wilde eigenlijk protesteren toen ze mijn hand weghaalde, maar toen ze zich omdraaide was die gedachte direct verdwenen. Haar vinger legde ze op mijn lippen, waar ook een brede grijns op te lezen was. Mijn handen sloten zich weer om haar billen zodra haar lippen de mijnen raakten. Voor mij was het begin van de kus veels te zacht, maar gelukkig gibg ze snel verder. Ik tilde haar ondertussen van de grond en duwde haar met haar rug zo hoog tegen de deurpost dat ik zo ik haar kon glijden als ik of zij er zin in had. Ik beet zacht op haar onderlip en kneep met een hand in haar bil. Mijn geslacht was nu flink hard, gelukkig maar dat ik niets aan had, anders zou dat niet comfortabel meer zijn. Ik duwde haar nog iets steviger tegen de plank hout die de deurpost aan deze kant maakte en ging met mijn pinken heel licht over haar geslacht heen. Ik zou al genoeg lol beleven aan haar, dan mocht zij er ook wel wat lol in hebben, vond ik zo. Ik was dan wel John's roekeloze, wilde en gevaarlijke kant, ik had ook waarden, al waren die heel anders dan van de meesten. Daarnaast maakte haar opgewondenheid mijn opgewondenheid zeker niet minder. Ondertussen brak de kus die ze zo tergend zacht was begonnen tussen ons nogsteeds niet. Gelukkig was die nu wel een stuk ruwer en gepassioneerder.


    Dena Fields

    Ruw. Zo was Hunter en zo wilde Hunter het ook. En zo wilde ik het ook op dit moment. Ik drukte mijn lippen nog dieper op de zijne en sloeg mijn benen om hem heen. De deurpost drukte tegen mij rug, maar dat deed me alleen nog maar meer tegen Hunter drukken. Ik voelde zijn hij licht met zijn pinken over mijn geslacht ging en ik liet weer een kreun van genot horen door de kus heen. Ik wilde me hier niet uit los maken, het voelde zo heerlijk aan. Maar Hunter zou me alle hoeken van de kamer laten zien en daar ging ik hem ook aan houden. Ik besloot Hunter's reactie te peilen bij de volgende handeling, dus zakte ik een stukje omlaag. Ik voelde hoe zijn harde geslacht in me gleed.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Matt Johnson
    Als ik weer de kelder in loop vliegt er een mobiel langs mijn voeten waarop ik Lau vragend aan kijk.
    "Niet zo'n gezellig gesprek?" vraag ik haar met opgetrokken wenkbrauw.
    Dan reik ik de onderbroek die ik had mee gebracht naar haar uit "Ik dacht, je hebt nog een droge broek hier enzo, en het is nogal raar als ik met allerlei meiden kleren rond loop en ook aangezien je dankzij mij al drie broeken aan heb gehad vandaag.." zeg dan ik grinnikend tegen haar.
    Ik geef haar-haar onderbroekje en kijk haar met een glimlach aan "Ik heb verder niet gekeken" zeg ik met een trotse kinderlijke uitdrukking op mijn gezicht, zo'n blik van 'Ik heb het laatste koekje niet stiekem gegeten, mama! Mag ik hem nu wel eten..?'.


    :'D
    Matt mobiel voor z'n poten x'D
    Ik ben druk opzoek naar een nummer.. *Sigh*
    Waarom is er nu niks dat past? x'D


    Little do you know

    Laurinda Pearl
    "Niet zo'n gezellig gesprek?" ik trek mijn wenkbrauwen op "Moet je dat nog vragen?" grinnik ik.
    Matt reikt me een onderbroek en ik pak hem aan "Ik dacht, je hebt nog een droge broek hier enzo, en het is nogal raar als ik met allerlei meiden kleren rond loop en ook aangezien je dankzij mij al drie broeken aan heb gehad vandaag.." Ik grinnik opnieuw. "Ik heb verder niet gekeken" en de gezichtsuitdrukking laat me helemaal in de lach schieten.
    "Goedzo Matty, doe je goed hoor" waarna ik op sta en mijn onderbroek aantrek onder het shirt van Matt dat ik lekker toch wel aan houd.
    "Stiekem heb je al gegeten he, je was te lang weg om alleen mijn ondergoed te halen. Of heb je toch tussen mijn lingerie gezeten?" en ik kijk hem aan met zo'n ik kom er wel achter hoor blik


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    "Goedzo Matty, doe je goed hoor" zegt ze nadat ze in de lach schoot om me. Ze staat op en trekt de onderbroek aan onder mijn shirt.
    "Stiekem heb je al gegeten he, je was te lang weg om alleen mijn ondergoed te halen. Of heb je toch tussen mijn lingerie gezeten?" vervolgt ze dan met een alleszeggende blik.
    Ik schud mijn hoofd "Nee, ik heb niet stiekem gekeken" zeg ik meteen "En ja.. ik heb wel stiekem gegeten.." fluister ik er betrapt achteraan.
    "Maar goed. Wie moet ik slaan?" vraag ik vervolgens, doelend op het feit dat ze haar telefoon weg gesmeten had.


    Woow.. Angels is echt een janknummer :'D
    Faster is bet oké, maar ook niet wat ik zoek c:
    Ik ben lastig. I know x'D


    Little do you know

    ik vind die band echt supergoed


    Laulaulautjeee
    Matt begint zijn hoofd te schudden.
    "Nee, ik heb niet stiekem gekeken. En ja.. ik heb wel stiekem gegeten.." ik grinnik
    "Maar goed. Wie moet ik slaan?" en ik schiet in de lach "Mijn exvriend, David. De jongen die me zo hard liet vallen."
    En ik haal mijn schouders op. "Hij blijft me lastig vallen, en hij was niet zo blij toen hij jou hoorde..."


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    Ze vertelt me dat het David was, haar ex.. Hij blijft haar dus lastigvallen hé?
    Ik loop naar haar mobiel en zet het weer in elkaar waarna ik hem aan zet.
    "Wat is je code?" vraag ik haar terwijl ik wacht tot de mobiel bij het pincode-invoeren is.
    Ik ga die gozer niet zelf bellen, dan bestaat er toch een kans dat hij niet op neemt. Als hij Laurinda lastig blijft vallen wil hij haar aandacht, dus als ik hem bel met haar mobiel zal hij wel opnemen.. nu moet Laurinda er enkel nog mee akkoord gaan, dat ik die jongen de huid vol scheld zodat hij haar met rust laat.


    Tis een goede band, maar Angels is gewoon een zeiknummer :')


    Little do you know

    haha

    Laurinda Pearl
    Matt loopt naar mijn telefoon en zet hem weer in elkaar "Wat is je code?" "4583 hoe... WACHT Matt wat ga je doen?"
    Ik bijt op mijn lip was het verstandig om Matt te laten bellen? Zou David er niet kwader om worden?
    Ik hield toch echt van je, en dat doe ik nog steeds. Geef me gewoon de kans om te bewijzen dat ik een fout heb gemaakt
    "Laat maar zitten, ga je gang."


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    Ze zegt de code en ik typ het in, waarna haar mobiel verder aan gaat.
    Ze vraagt wat ik ga doen, maar voor ik kan antwoorden zegt ze al dat ik mijn gang wel kan gaan. Een scheve grijns siert mijn lippen en ik ga opzoek naar een 'david' in haar contacten. Als ik hem eindelijk gevonden heb druk ik op het groene hoorntje en zet de mobiel aan mijn oor..
    Na één keer overgaan word er op genomen, iets wat me laat lachen. Die jongen is zo desperate..
    "Lau..-"
    "Nope, dit is Matt. En ik kom je even vertellen dat je haar met rust moet laten" kom ik meteen ter zaken.
    "Wat lul jij? Jij bent haar vriendje niet!" roept hij door de telefoon.
    Ik lach hartelijk "Nee, maar als het aan mij ligt komt dat nog wel, maar goed. Je laat haar met rust, anders kom ik je op zoeken"
    Nu is het zijn beurt te lachen "Had je gedroomd vriend, ik ben niet bang voor je! Laurinda is en blijft van mij"
    "Lieve David, voor zover ik weet heb je haar laten vallen als een baksteen. En je bent dom dat gedaan te hebben, want ze is een pracht meid en ze is super leuk en ze heeft een super karakter. Als jij écht van haar hield dan had je haar niet laten vallen. Dan had je haar vast gehouden en iedere gozer die naar haar keek afgesnauwt. Maar dat doe jij niet, jij dumpt haar omdat ze je niet in bed moet hebben en je gaat dus maar gewoon op zoek naar een of andere stoephoer" zeg ik kalm "Dus, nog even voor de duidelijkheid, je wil toch alleen maar haar lichaam dus respect heb je niet voor haar. Dus laat haar met rust en laat ditsoort dingen over aan iemand die wél respect voor haar heeft" snauw ik vervolgens waarna ik op het rode hoorntje druk en de telefoon weer aan Laurinda geef "Zo, geregeld" zeg ik met een glimlach.


    Beam x'D
    Matty solved it x'D

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 20:09 ]


    Little do you know

    aahw i love matty

    Laurinda Pearl
    Matt lijkt er maar al te blij mee te zijn dat hij David de kast uit mag keren en ik twijfel met de minuut meer of het wel de juiste beslissing was om hem dat te laten doen.
    "Nope, dit is Matt. En ik kom je even vertellen dat je haar met rust moet laten" "......" "Nee, maar als het aan mij ligt komt dat nog wel, maar goed. Je laat haar met rust, anders kom ik je op zoeken" "......." "Lieve David, voor zover ik weet heb je haar laten vallen als een baksteen. En je bent dom dat gedaan te hebben, want ze is een pracht meid en ze is super leuk en ze heeft een super karakter. Als jij écht van haar hield dan had je haar niet laten vallen. Dan had je haar vast gehouden en iedere gozer die naar haar keek afgesnauwt. Maar dat doe jij niet, jij dumpt haar omdat ze je niet in bed moet hebben en je gaat dus maar gewoon op zoek naar een of andere stoephoer. Dus, nog even voor de duidelijkheid, je wil toch alleen maar haar lichaam dus respect heb je niet voor haar. Dus laat haar met rust en laat ditsoort dingen over aan iemand die wél respect voor haar heeft"
    Zou hij dat echt over me denken? Of zou hij het puur zeggen om David lastig te vallen, die laatste waarschijnlijk. Matt heeft al zoveel bedpartners gehad daar gaan ik en mijn net weggenomen maagdelijkheid het niet van winnen.
    Matt legt op en geeft mij mijn telefoon terug. "Zo, geregeld" ik glimlach "Dankjewel Matjee!" En ik loop naar hem toe en vlieg hem om zijn hals waarna ik een kus op zijn wang druk. "Wat zei hij eigenlijk??"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    Als ik haar telefoon terug geef glimlacht ze waarna ze me bedankt en me om de hals vliegt en een kus op mijn wang drukt. Ik grinnik zacht door haar actie.
    "Wat zei hij eigenlijk??" vraagt ze dan.
    "Uhm, ik citeer 'Laurinda is en blijft van mij' en datsoort gelul" zeg ik grinnikend "Maar als het aan mij ligt ben je niet van hem, maar van mij" vervolg ik met een glimlach. Ik druk mijn lippen kort op de mijne "Maar goed, wil je misschien nog ergens heen of wil je hier nog even blijven niksen?" vraag ik haar grinnikend.


    Beam, ik verveel me en heb geen inspiratie meer :'D


    Little do you know

    John Hunter Bell
    Haar lippen drukten harder op de mijne. Perfect. Ik vond het fijner ruw. Haar benen sloegen zich om mijn middel en ik trok haar verder omhoog. Ik ging licht met mijn pinken over haar geslacht. Haar gekreun maakte me alleen nog heel erg veel geiler. Ik voelde haar langzaam op me glijden. Een kreun gleed over mijn lippen. Het voelde echt heel erg fijn. Ik trok haar onderlijf hard naar me toe en begon flink hard te stoten. De kreunen gleden gestaag over mijn lippen, die ik al snel van de haren scheurde om meer adem te krijgen. Ik zou haar alle hoeken van de kamer laten zien en die belofte ging ik niet intrekken. Ik zette mijn tanden zacht in haar nek en begon daar zacht op verschillende plekjes te bijten. Steeds op dezelfde plek bijten zou namelijk pijn gaan doen. Ik moest ook een beetje aan haar denken. Niet te veel, want ik stootte heel hard en ruw, maar wel een beetje, anders wilden de goede nooit nog eens met je het bed in... En zij beloofde heel veel goeds.


    Bowties were never Cooler

    Laurinda Pearl
    "Uhm, ik citeer 'Laurinda is en blijft van mij' en datsoort gelul. Maar als het aan mij ligt ben je niet van hem, maar van mij" zei Matt waarna hij zijn lippen voor de zoveelste keer vandaag op de mijne duwde. En ik vond het alles behalve erg. "Ben ik van jou ja?" merk ik op met een grinnik.
    "Maar goed, wil je misschien nog ergens heen of wil je hier nog even blijven niksen?" Mijn schouders haal ik op, "Geen idee" ik kon zo weinig nu. De pijn was afgezakt maar nog steeds aanwezig en ik wou het zo min mogelijk boven halen.
    "Kies jij maar, ik ben slecht in keuzes maken... " Ik laat me weer achterover op de stoel zakken zodat ik op mijn rug lig en sluit mijn ogen. Ik voelde me moe, ik had nog bergen energie maar het voelde gewoon zo, moe van het vroege opstaan, het schreeuwen en ruzie maken met Matt vanmorgen, het lopen in de sneeuw, de seks... van alles.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 21:26 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Oké, dit is erg O.O
    Ik had dus een watje onder me nagel gedrukt, drukte hem perongeluk verder toen ik het eronder weg wilde halen.
    Ik dacht dat het weg was ofzo, zat het gewoon in een snede in m'n teen O.O
    Vandaar dus die enorme pijn en ontsteking..
    Gelukkig is het nu weg c:


    Little do you know

    mwhahahahha
    vind je het erg als ik nu keihard je uitlach? want ik doe het wel x'D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Haha x'D
    I don't mind :')
    Maar het is best onnozel.. ik heb gwn een stukje watje in m'n vel gehad voor.. bijna twee dagen lang -.-


    Little do you know