• Nieuwe regel: Alleen Patholoog, MissAlice en Appelboompje mogen nieuwe topics te openen. Als geen van hen online is en er 12 uur voorbij zijn gegaan, mag iemand anders een topic openen. Maar dan verwacht ik wel een link in mijn gastenboek + het praattopic. Dit geldt ook voor het praattopic.



    In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice, Appelboompje en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Ailurophilia
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - Scimmia
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - Scimmia
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - Scimmia
    -Lilith Stone - Ailurophilia
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2): 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer: 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer: 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2): 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2): 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:

    -KiliOfDurin
    -MissAlice
    - Scimmia

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 17:13 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    "Ik heb erger meegemaakt Matt, ik overleef een beetje pijn wel." zegt ze nadat ze haar schouders op gehaald heeft.
    "Oke" zeg ik zacht "Maar het is toch niet te erg hé?" vraag ik dan weer, met een bezorgde ondertoon.
    Ik sla een arm om haar middel en kijk haar vervolgens weer glimlachend aan "En anders haal ik toch gewoon kleding voor je? Ik denk dat een natte onderbroek niet zo fijn is onder een spijkerbroek, aangezien dat gaat schuren.." zeg ik grinnikend tegen haar "Dan mag jij voor mij een boxer bij John en Dena halen" zeg ik lachend met een speelse glimlach.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 19:44 ]


    Little do you know

    Neu O.O MIJN MATTY O.O dat laulau concurrentie is is meer dan genoeg, straks gaan er nog meer achter hem aan O.O

    Laurinde Pearl
    "Oke, Maar het is toch niet te erg hé?" ik kijk hem aan, "Leg je er bij neer, je gaat er toch niks aan veranderen"
    Er verschijnt een arm om mijn middel en again kijkt hij me aan "En anders haal ik toch gewoon kleding voor je? Ik denk dat een natte onderbroek niet zo fijn is onder een spijkerbroek, aangezien dat gaat schuren. Dan mag jij voor mij een boxer bij John en Dena halen" zegt hij lachend en ik grinnik.
    "Ja, zal ik daar ook even mee doen goed?" ik trek mijn wenkbrauwen op en grijns "Nee grapje, ik jat gewoon jou shirt.." zeg ik met een serieus gezicht, maar ik ging het wel doen, zodra ik weer normaal staan kon... en lopen... damn.
    "Ik wil niet terug naar Mabel... ik slaap wel op de bank of zo, bitch... Oh en nee jij haalt geen nieuwe kleren voor mij want je hebt niks in mijn lingerie te zoeken..." Jup, ik had niet alleen slipjes en basic paarse bh's mee..


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Hahaha x'D
    Naughty LauLau x'D
    Okay, hij is nogsteeds een bitch tegen de rest :'D

    Matt Johnson
    Als ze zegt dat ze bij John en Dena ook nog even mee zal doen kijk ik haar beledigt aan. Als ze dan 'nee grapje' zegt glimlach ik weer vrolijk.
    "Mijn shirt mag je best hebben, heb er toch zat" zeg ik grinnikend tegen haar.
    "Ik wil niet terug naar Mabel... ik slaap wel op de bank of zo, bitch... Oh en nee jij haalt geen nieuwe kleren voor mij want je hebt niks in mijn lingerie te zoeken..." zegt ze dan.
    "Nou, over Mabel, ik stuur die Junk wel gewoon op een één persoons bed en dan slapen wij op het twee persoons bed" zeg ik met een glimlach "En over jou lingerie.. waarom heb ik daar niets te zoeken? Zitten er stiekem hele sexy jurkjes tussen of sexy panty's?" vraag ik haar met grote ogen.


    Little do you know

    haha xD

    Laurinda Pearl


    "Mijn shirt mag je best hebben, heb er toch zat" en ik grinnik "Mijn shirt nu!"
    "Ik wil niet terug naar Mabel... ik slaap wel op de bank of zo, bitch... Oh en nee jij haalt geen nieuwe kleren voor mij want je hebt niks in mijn lingerie te zoeken..." zeg ik waarop hij antwoord met
    "Nou, over Mabel, ik stuur die Junk wel gewoon op een één persoons bed en dan slapen wij op het twee persoons bed" Ik knik instemmend "Dat klinkt heel goed... Die junk mag ook bij Mabel?"
    "En over jou lingerie.. waarom heb ik daar niets te zoeken? Zitten er stiekem hele sexy jurkjes tussen of sexy panty's?" vraagt hij met grote ogen, "Die panty's weet ik niet... maar die jurkjes wel.. en er ligt nog wel meer in waar jij niet bij hoeft te komen.." zeg ik met een onschuldig gezichtje.
    "Dus je blijft eruit!" waarna ik glimlach en een kus op zijn mondhoek druk.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Oké, ik ga dood nu..
    Mijn teen doet pijn x.x
    Alsof er een paard op gestaan heeft voor vijf dagen lang x.X
    Ik haat pijn..


    Little do you know

    autsj


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Nee, niet autsj..
    Het is gwn opgezwollen en het klopt.. en ik wil dat stukje nagel weg knippen zodat alles klaar is voor nu, maar zelfs dat doet pijn x.x
    Als die nagel ook maar iets aan raakt, of als ik die nagel ook maar een milimeter beweeg verga ik van de pijn.. en het kloppen word steeds erger x.x


    Little do you know

    ontsmetten :) Ik heb dat ook wel eens, 1 of 2 dagen met jodium en een pleister en dan neemt de zwelling en het kloppen af, dat komt puur omdat het ontstoken is.
    Als dat weg is voel je bijna niks meer kun je dat stukje nagel weg knippen en kan het op normale manier goed groeien zonder zweren :)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ja, maar dan kan ik wel twee fucking dagen niet normaal lopen, wat betekent dat ik ook niet kan paardrijden -.-
    Als ik met deze teen moet gaan paardrijden dan ga ik helemaal dood O.O


    Little do you know

    James Yaser
    "Heel erg bedankt, James. Ik sta bij je in het krijt. En tuurlijk help ik je verhuizen. Ik weet zeker dat je een goede vriend zal zijn, je moet van mij niet te veel verwachten." zei Loki en ik stond op om te gaan verhuizen.
    "Ach, mens, iedereen is beter dan ik. Al weet je dat zelf denk ik niet." zei ik tegen hem terwijl ik weg liep. Halverwege de trap draaide ik mij om en vroeg aan Loki: "Heb je het eigenlijk wel aan Abby gevraagd of zij wil ruilen? En aan dat andere meisje? Voor het zelfde geld..."
    Ik bleef wachtend staan want ik had geen zin om mijn spullen te verhuizen en dan ze weer terug te verhuizen alleen omdat Abby of dat andere meisje het niet wilde.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    @Roww Arme jij, ik leef helemaal met je mee. Ik had open schoenen aan en had me vandaag twee keer gestoten aan de deur. Hoezo een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen? Natuurlijk niet zo erg als wat jij hebt. Heel veel Beterschap!!!!!!!!!!!!!!!!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    dan weet ik het ook niet meer xd
    maar ff we moeten hier weer gaan rpgen en het praattopic gebruiken waar het praattopic voor gemaakt is :)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Lol, ja :')
    Btw, Thanks Misscastle c:

    Ik doe zo wel weer een reactie..
    als ik aan iets anders dan de kloppende pijn in mijn teen kan denken X.X
    TT^TT


    Little do you know

    soda water al geprobeert? werkt bij mij ook altijd super goed,
    iets soda in een emmer ofzo doen, lauw water erbij en daar een half uur je voet in houden :)


    en hoe kun je aan iets anders denken dan aan matty O.O

    oh ik heb btw geen tijd gehad vandaag voor jou afbeelding foto ding dus dat komt morgen
    zat vandaag vol met verjaardag, de hond, koken etc
    :(
    weinig op lappie en vooral op de mobje


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Geeft niet c:
    Maar ik ga nu schrijven c:
    En misschien moet ik me voet maar gewoon in lauw water houden ofzo, soda hebben we denk ik nie x'd


    Little do you know