• Nieuwe regel: Alleen Patholoog, MissAlice en Appelboompje mogen nieuwe topics te openen. Als geen van hen online is en er 12 uur voorbij zijn gegaan, mag iemand anders een topic openen. Maar dan verwacht ik wel een link in mijn gastenboek + het praattopic. Dit geldt ook voor het praattopic.



    In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice, Appelboompje en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Ailurophilia
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - Scimmia
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - Scimmia
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - Scimmia
    -Lilith Stone - Ailurophilia
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2): 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer: 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer: 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2): 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2): 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:

    -KiliOfDurin
    -MissAlice
    - Scimmia

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 17:13 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Le me is gonna play Zelda.. Just cuz I'm deamn bored :')

    Nevermind :')
    I'm not good at it x'd
    I'm a failure when it comes to gaming :')

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 15:56 ]


    Little do you know

    Laurinda Pearl

    "Ja zeker, morgen ochtend zal het wel goed zijn.. maar ik raad u wel aan om even een paracetemol te slikken" Ik snuif "Ik blijf wel van die drugs zooi af... " grinnik ik.
    Als ik me eenmaal in zijn shirt gekleed heb ik me naar hem omgedraaid hebt knikt hij heftig op mijn vraag.
    "Als je mee zou doen met een schoonheidswedstrijd met enkel mannen in de jury zou je zeker winnen"
    "Dat dacht ik toch ook" En ik pak mijn shirt, broek, bh en slip van de grond en neem ze in mijn hand mee terug.
    "Ik heb geen in zin in eten, waarom moet jij eten... Net hoefde je ook geen eten" en ik pruil. Echt ik heb geen zin in eten, en ik durf de trap niet op... 1. vanwege het stekende gevoel in mijn buik en 2 als er ook maar iemand in die gang zou staan wist iedereen deze middag nog wat Matt en ik net gedaan hadden.
    En ik wou niet de titel slet dragen deze vakantie.
    De melodie van Kelis met Milkshake klinkt door het zwembad heen en ik grabbel in mijn jeans naar mijn telefoon.
    Zodra ik zie welke naam er op de display staat haal ik mijn wenkbrauwen op, wat had die te zeuren?
    Mijn vinger drukt na wat twijfeling op het groene knopje en ik hou de telefoon tegen mijn oor waarna ik mijn kleren op de grond leg en weer naast Matt ga zitten. "Wat moet je David?"
    Ik had geen zin David, en dat mocht hij weten ook.
    Hij was dat ik kwaad op hem was, en hij wist ook dat ik niks meer met hem te maken wou hebben. Maar ik denk dat hij ook stiekem weet dat ik nog altijd iets voor de jongen voel zelfs na alles wat hij me aangedaan heeft.




    zo inspi bom :'D

    ga matty schrijven als je je verveeld x'D hihi :'D

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 15:31 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    en nu ga ik mijn nieuwe lappie ophalen :'D mijn kind adopteren :'D jeeuj :'D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufreyson
    Ik rolde met mijn ogen bij zijn woorden. Ik geloofde er niets van als hij al een langer strafblad had dan ik. En dan alleen maar van de dingen die ik echt had gedaan, want anders was de lijst nog langer met dingen waarvan ik beschuldigd was en onterecht schuldig aan bevonden was. Gewoon omdat ik mezelf was. Ik liep achter hem aan de trap op. Het scheelde niet veel of ik was tegen hem aan gebotst omdat hij zo plots stil stond. "Abby wilde het ook en het meisje op haar kamer hebben we nog niet gezien, dus daar hebben we het niet aan gevraagd, maar we kunnen even kijken of ze er nu is." Ik schoot langs hem op de trap en liep voor hem uit naar de kamer waar Abby's naam op stond. Ik klopte kort vier keer achter elkaar waarna ik wachtte op antwoord van binnenuit. Ik verwachtte dat Abby hier of in onze kamer was, aangezien ik haar voetstappen op de trap had gehoord. Anders zou het altijd ook nog kunnen dat het andere meisje er was. Kloppen vond ik nu wel op z'n plaats met een meidenkamer. Als ze aan het omkleden waren wilde ik niet zomaar binnenstormen. Zelfs nu we een badkamer deelden was dat niet netjes, al konden we via de deur in onze kamer naar de badkamer zo door de deur naar hun kamer lopen als we wilden.


    Bowties were never Cooler

    Matt Johnson
    "Hey, wat als ik nu een onderbroek voor je haal? Als je dat wilt" begin ik met een glimlach "Dan kleed jij je gewoon om en hoeft niemand je te zien als een slet, we zijn gewoon gaan zwemmen en jij bent vergeten droge kleren mee te brengen" vervolg ik grinnikend.
    Plots klinkt er een voor mij onbekend nummer door de ruimte en Laurinda pakt haar mobiel, als ze op neemt heb ik meteen door dat het een jongen is..
    "Ik ga wel even kleding halen" meld ik dan waarna ik, shirtloos, de trap op loop. Ik weet inmiddels wel welke koffer van haar is dus moeilijk word het niet.
    Ik loop de kelder uit, en ga direct door naar de trap naar de tweede verdieping.
    Eenmaal op de tweede verdieping loop ik naar Laurinda's kamer en loop naar binnen. Als ik zie dat Mabel, haar kamer genoot, in bed ligt te slapen doe ik meteen stiller. Ik open de koffer van laurinda en ga direct op zoek naar haar ondergoed. Als ik die heb gevonden doe ik de koffer weer dicht om naar beneden te lopen met haar ondergoed in mijn broekzak. Op naar de keuken om daar een appel uit de fruitschaal mee te nemen en weer richting de kelder te lopen.


    Matt vond dat het beter was als hij haar alleen liet bij het bellen x'D


    Little do you know

    Haha, leukk c:
    Hoe ga je hem/haar noemen?? c:


    Little do you know

    James Yaser
    Ik knikte en zei: "O, oké. Weet je, ik heb eigenlijk het idee dat jij hier niet thuis hoort. Of ligt dat aan mij?" We klopten aan bij de kamer van Abby en het andere meisje en wachtten geduldig tot ze opendeed terwijl ik Loki bestudeerde. Niet knap, maar het kon er mee door. Ikzelf was ook niet de knapste. Ik wilde zijn verhaal weten, misschien kwam het daardoor dat hij wilde wisselen. Misschien had iets met Abby. Als dat zo was dan werd ik kwaad en ging ik hem slaan, of erger..... Ik zou hem in de gaten houden, of hij nu wilden of niet. Ik was in mijn criminele verleden goed geworden in schaduwen en misschien kon ik dat nu ook gebruiken. Omdat ik ongedurig begon te worden begon ik met mijn voet te tikken.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    heel veratandig van matt
    zit in de computerwinkel met wifi.xd


    eehm kleine matty ;'D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    een computer winkel met Wifi.. How confinient :')
    I know my english kinda sucks.. but you know what I mean.. I hope..

    Lol.. Ik luister een liedje van Pokahontas, en van dat nummer heeft Paint een prachtige Parody gemaakt :')


    Little do you know

    JON (heart2) Hij is geweldig!!!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Oh yes he is c:
    He's our king! C:


    Little do you know

    _O_

    Thanks to be pie. Thanks to pie. XD
    My englisch suckt. I'm sorry xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Loki Laufreyson
    Ik zuchtte bij zijn vraag. In mijn ogen was de pijn te zien die de gedachte me deed, maar verder ging het ook niet. Ik klopte op de deur en hervond mezelf. "Ik hoor hier inderdaad niet thuis." Ik was wit bleek, heel erg mager, flink lang, met zwart haar en grijsblauwe ogen. Ik was een rariteit. Een freak. Ik was niet aantrekkelijk. Ik was een zondebok en dat zou ik altijd blijven. Ik zag een rare blik in James zijn ogen. Die blik had ik vaker bij ratten gezien die me hadden verlinkt aan de politie. Hij zou niets van me krijgen. Abby kon ik vannacht inlichten, ofwel in de kamer, ofwel ergens anders waar ik haar naartoe kon lokken. Ik klopte nogmaals vier keer. Aan de andere kant van de deur hoorde ik wel geritsel, maar ze konden ook de gordijnen zijn met het raam open, al was dat wel raar voor de meesten met dit weer buiten. Ik zuchtte zacht en ging met een hand door mijn haren. Ze waren wat pluizig en springerig van onder. Maar goed. Niets aan te doen.


    Bowties were never Cooler

    Laurinda Pearl
    "Hey, wat als ik nu een onderbroek voor je haal? Als je dat wilt Dan kleed jij je gewoon om en hoeft niemand je te zien als een slet, we zijn gewoon gaan zwemmen en jij bent vergeten droge kleren mee te brengen"
    Zodra Matt doorheeft dat ik iemand aan de telefoon heb maakt hij zich uit de voeten, slim jongetje.
    "Ik ga wel even kleding halen" Ik knik
    "Kleding halen hé? Dat doe je goed zo op je eerste dag daar" "Je klinkt jaloers, wat wil je?"
    " Wat deed ik verkeerd hmm? Waarom mocht ik geen kleding voor je halen?"
    "Omdat jij een eikel bent, en ik wil dat je me met rust laat, was de boodschap de vorige keer niet duidelijk?"
    Aan de andere kant van de lijn klinkt gelach "Kom terug Lautje, je weet waar je hoort"
    "Bij jou zeker... die gedachte heb ik een jaar lang vast gehouden David."
    "Hij wil je enkel OM JE SEKS LAU, meer niet, en dat zal het ook niet worden. Ik hield toch echt van je, en dat doe ik nog steeds. Geef me gewoon de kans om te bewijzen dat ik een fout heb gemaakt"
    "Oja?, en waar wil jij me voor... Nu die slet van je niet meer geïnteresseerd is denk je; he ik zal Laurinda nog eens proberen, misschien duikt die nu wel het bed met me in? Go the hell David"
    "Maar Lau...." mijn vingers drukken kwaad het rode knopje in en gooien de telefoon verderop neer waar ik de batterij eruit zie vliegen en de achterkant los komt zodat hij nu in 3 stukken op de grond ligt.


    en dan kom je bij media centrum en wat zeggen die eikels; sorry maar uw laptop is nog niet klaar -,-


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Abigail Pierce

    Lyric begint met mijn haarte borstelen en begint vervolgens te vlechten waarmee ze halverwege ineens stopt. "Wacht even ik heb een idee" en ze begon opnieuw.
    "Klaar" en het meisje haalde een spiegel uit haar tas die ze vervolgens aan mij gaf. ""Viola. Als je het niet erg vind ik ga mijn haren verven." ze ze voor ze naar de badkamer verdween.
    Toen ze terug kwam had ze haar haren in ameminium en ik glimlachte "Dit is echt super knap" en ik wees naar mijn kapsel.
    Waarom sliep je hier vanacht niet eigenlijk? Of had je al weer iemand aan de haak geslagen?" ik grinnikte "Ik sliep hiernaast, ik had James zijn bed uit geschopt en ben in zijn ben blijven slapen bij Loki op de kamer... privé redenen waarom dat was... Maar nu hoorde ik net in de keuken Loki vragen aan James of James met mij van kamer wou ruilen ofzo, en ik wist van niks en ik weet ook niet wat die twee nu bespreken want ik werd door Loki de keuken uit gestuurd en ging dus hier heen... Dus eigenlijk wil ik nu ook wel eens weten waar dat vandaan komt..."
    Ik zat mijn nieuwe kapsel made by Lyric nog altijd te bewonderen in de spiegel die ze me net in mijn handen gedrukt had.
    Op de deur word meerdermaals ongeduldig geklopt en ik sta op "Ja, ja ik kom al" en ik sta met mijn luie reet op van het bed waar ik me op neer had gezet en loop naar de deur die ik open smijt waarna ik terug loop en me net zo hard weer op bed laat vallen.
    " Hoi, vertel op"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign