• Nieuwe regel: Alleen Patholoog, MissAlice en Appelboompje mogen nieuwe topics te openen. Als geen van hen online is en er 12 uur voorbij zijn gegaan, mag iemand anders een topic openen. Maar dan verwacht ik wel een link in mijn gastenboek + het praattopic. Dit geldt ook voor het praattopic.



    In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice, Appelboompje en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Ailurophilia
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - Scimmia
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - Scimmia
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - Scimmia
    -Lilith Stone - Ailurophilia
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2): 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer: 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer: 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2): 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2): 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:

    -KiliOfDurin
    -MissAlice
    - Scimmia

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 17:13 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Roww schreef:
    ik ben er weer c:
    weet nu zeker dat ik dat helemaal afgesloten heb.
    ik hoef nie meer naar me vader toe.
    maar ik zal even me lappie opstarten en dan reageer ik wel weer c:


    zo moet dat ook
    ik heb dat ook gedaan
    3 jaar terug heb ik hem na 2 jaar 1 keer hier in de stad gezien
    we hebben gepraat
    gelopen
    en wat gedronken in een café
    en na 3 uur ging hij terug naar brabant
    en sinds dien zie ik hem niet meer.
    het was een soort 'afsluiter'

    en misschien ooit, als hij toch bij dat stomme mens weg gaat dat ik hem wel weer opzoek

    ik zal het topic even aanpassen :)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Scimmia schreef:
    Lyric Dayana Sage

    "Nee hoor, ga je gang. Het is ook jou kamer." Zei Abigail. Ik knikte eventjes blij.
    "Oke bedankt. Ik zal dan wel even die vlecht maken." Zei ik terwijl ik achter haar ging zitten en een borstel pakte en die door haar bruine haar haalde. "Doe ik eventjes aangezien ik anders last heb van klitten." Legde ik even snel uit. Toen ik dat had gedaan pakte ik haar bruine haar vast en deed deze in 2 ongeveer gelijke helften. "Sorry als ik een beetje hard trek maar dan moet je het zeggen. Aangezien als je het niet zo goed strak doet uit elkaar valt." Zei ik eventjes terwijl ik geconcentreed te werk ging. Opeens kreeg ik een ideetje en stopte en haalde het stukje dat ik al gedaan had weer uit elkaar. " Wacht even ik heb een idee." Zei ik en ik begon weer te vlechten. Ik had dit weer eens gezien bij de andere meiden bij het kunstschaatsen. Maar had het nooit zelf gedaan. Maar nu ik het een keertje bij iemand anders kon doen sloeg ik dat natuurlijk niet af.

    "Klaar." Zei ik terwijl ik een elastiekje nog in haar bruine haar deed. Ik bekeek het resultaat even nauwkeurig en stond op en pakte uit mijn koffer even 2 spiegels. Ik was geen diva maar ik had ze wel altijd bij me. Die tik kreeg je wel na jaren bij wedstrijden gezeten te hebben en ze verdwenen. Ik gaf er eentje aan Abigail. Het enige wat mij veraste was dat ze geen commentaar had gegeven op mijn franse accent. "Viola. Als je het niet erg vind ik ga mijn haren verven." Zei ik terwijl ik opstond en naar mijn kleine koffer liep. Ik ritste hem open en zag allemaal verschillende soorten verf zitten. Mijn handen zochten de blonde haarverf op. Zelf zat ik altijd met Ombre haar maar ik had ook allemaal andere kleuren zoals wit,paars en blauw. Geen idee waarom. Maar af en toe vond ik het leuk om mijn onder kant te dip-dyen. Vervolgens pakte ik mijn handoek en liep naar de badkamer waar ik mijn haren snel nat maakte en terug liep de kamer in en ging zitten in op mijn bed. Geconcentreerd begon ik aan mijn haar en stopte deze vervolgens in aliminium en zette mijn mobiel op 45 minuten. Opeens schoot mij iets te binnen en vragend keek ik Abigail aan. "Waarom sliep je hier vanacht niet eigenlijk? Of had je al weer iemand aan de haak geslagen?" Dat laatste zei ik doodserieus maar ik wist gewoon dat in mijn ogen pretlichtjes stonden te stralen. 

    [Van mij mag Mabes zwanger zijn alleen wil ik dan wel weten wie de vader is xD]


    Abigail Pierce
    "Oke bedankt. Ik zal dan wel even die vlecht maken." en Lyric ging achter me zitten en begon mijn haren te borstelen "Doe ik eventjes aangezien ik anders last heb van klitten." en vervolgens begon ze met de vlecht die ze even later weer uit elkaar haalde.
    " Wacht even ik heb een idee." en ik haal mijn schouders op, ik zou wel zien wat er in terecht kwam.
    Ze hield een spiegel voor me die ik aannam ''Wauw" "Viola. Als je het niet erg vind ik ga mijn haren verven." En ik knikte.
    Ze begon met haar eigen haar te priegelen en toen ze daarmee klaar was keek ze me aan. Waarom sliep je hier vanacht niet eigenlijk? Of had je al weer iemand aan de haak geslagen?"
    Ik grinnikte "Ik sliep in de kamer hiernaast, ik had James zijn bed uit geschopt en ben in zijn bed gaan liggen bij Loki op de kamer, die redenen hoef je nog niet te weten... Maar het heeft niks met dat te maken wat jij dacht.. En volgens mij hebben die plannen om te ruilen, ik hoorde Loki aan James vragen of James met mij van kamer wou ruilen en toen werd ik de keuken uit gegooit en ben ik hier heen gegaan maar ik weet dus niet wat ze willen nu en waarom want met mij is niks overlegt en ik snap er niks meer van." Legde ik in sneltempo uit, waarna ik grinnikte "Sorry, ik praat soms nogal snel.."


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Patholoog schreef:
    Anna Sharp

    'Het spijt me Mabel, maar dit soort dingen zal ik moeten vragen om zeker te kunnen zijn, maar ik geloof je best als jij zegt dat het alleen een kater is.' Ik stopte het doosje weer in de trommel en deed hem weer op slot. 'De volgende keer als je misselijk bent, kun je bij meer zo'n pilletje komen halen,' deelde ik haar mede en hielp haar rechtop, waarna ik haar naar de kamer leidde. Ik wist niet op welk bed Mabel sliep, dus ik liet haar voorgaan. 'Gaat het al iets beter?' vroeg ik haar toen ze op het bed lag. Ik dacht diep na wat mijn volgende stap zou zijn. Ik zou dit zeker weten noteren en ik haar file steken, maar wat nog? Misschien zou ik iemand moeten vinden om bij haar te blijven. Gregor? Daarnaast zou er zeker weten een gesprek tussen Mabel en Laurinda komen waar een van ons bij was. Ik klopte zachtjes op haar hand. 'Alles komt goed, lieverd,' glimlachte ik.


    Mabel Winter
    ''Het spijt me Mabel, maar dit soort dingen zal ik moeten vragen om zeker te kunnen zijn, maar ik geloof je best als jij zegt dat het alleen een kater is.'' zegt Mevrouw Sharp tegen me ''De volgende keer als je misselijk bent, kun je bij meer zo'n pilletje komen halen,'' vertelt ze me dan.
    Ze liet me voor gaan de kamer in en ik ga zuchtend op mijn bed liggen. Als ze dan vraagt of het beter gaat knik ik. De vieze zure massa komt niet meer omhoog dus dat is zowieso al een verbeter punt..
    Na een tijdje klopt ze zacht op mijn hand waarna ze me verteld wat alles wel goed komt waarop ik knik. Ik kruip wat meer onder de dekens en sluit mijn ogen om te gaan slapen. Ik ben echt kapot..


    Matt komt er zo nog even bij x'D


    Little do you know

    Appelboompje schreef:
    Laurinda
    Matt grinnikt bij mijn opmerking of het geluidsdicht zou zijn "Nou, de deur is gewoon van hout dus zal wel niet.." zegt hij "Maar dan nog, ik denk eerder dat ze mij raar aan gaan zitten loeren met zo'n blik van 'je hebt haar zeker gedwongen'.." vervolgd hij.
    " Dat zou je nooit doen.. Ik wil gewoon niet dat mensen me zien als een slet. Ik zag raf vanmorgen toen je me de kamer uithaalde. kijken van was ze niet goed genoeg vanacht... en Ella denkt net zo over me geloof ik."
    Matt staat op en pakt een handdoek waarna hij zichzelf droogmaakt en mij ook een handdoek toe gooit.
    Ik ga rechtop zitten waarbij de pijn direct terug komt. Niet goed niet goed..
    Matt neemt nog een duik en duikt mijn slipje op. Terwijl hij daar bezig is begin ik me voorzichtig af te drogen in de hoop dat de pijn verdwijnt.
    "Waren we die toch bijna vergeten" zegt hij waarna hih mijn slipje laat vallen en zich begint af te drogen.
    Bijtrnd op mijn lip, again sta ik op om voorzichtig de rest van mijn lichaam af te drogen.
    Aan de binnenkant van mijn been zit wat opgedroogd bloed en sperma wat ik ook direct veg veeg om daarna de handdoek om me heen te slaan en me terug op de stoel neer te zetten met een arm voor mijn buik.


    Matt Johnson
    "Dat zou je nooit doen.. Ik wil gewoon niet dat mensen me zien als een slet. Ik zag raf vanmorgen toen je me de kamer uithaalde. kijken van was ze niet goed genoeg vanacht... en Ella denkt net zo over me geloof ik." zegt ze tegen me.
    "Nee, maar dat weten zij niet? Zij weten niet dat ik ook schuldgevoel ken?" zeg ik schouderophalend.
    Als ik weer uit het water kom met haar slip zie ik hoe ze moeilijk op staat..
    "Gaat het wel?" vraag ik haar. Ze heeft zich niet ontspannen.. waarom zei ze niet dat ze pijn had?
    \

    Beam, Matty klaar x'D
    And a Guilty feeling for Matty :c


    Little do you know

    ahw


    laurinda Pearl


    Na dat Matt mijn slipje op de grond had gegooit en zich weer afgedroogd had keek hij mijn kant op.
    Matt had blijkbaar toch opgemerkt dat ik me niet helemaal top voelde. Damn.
    "Gaat het wel?"
    Mijn hoofd tilde ik op en ik knikte, nog een leugen. Ik kon amper op mijn benen staan en ook dit zitten deed pijn. Maar ik ging niet op zijn schuldgevoel werken.
    Dat kon niet, dat mocht niet.
    " Jah, het gaat prima" knik ik opnieuw met een glimlach.
    "Waarom zou het niet gaan.."
    Foute vraag Lautjee.. dus ik keek de andere kant maar weer op on hem niet aan te hoeven kijken.
    Liegen was 1 ding maar erop betrapr worden daar word ik niet vrolijk van.
    En hey feit dat ik hem misschien opnieuw kut ging laten voelen daar werd het niet beter op.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ze laat hem alleen maar kut voelen als ze hem niets vertelt x'D

    Matt Johnson
    Ze beweert dat het niet gaat en vraagt waarom het niet zou gaan.
    "Omdat dit je eerste keer was, dat is vaak pijnlijk" zeg ik tegen haar terwijl ik mijn boxer voor me houd en er zuchtend naar kijk, ik had hem beter uit kunnen doen voor ik het water in sprong..
    "Dat word storen om een nieuwe boxer te krijgen" zeg ik zuchtend in mezelf "Jij hebt het makkelijk.. jij kan je kamer in" mompel ik grinnikend tegen haar. Met een ontevreden zucht hijs ik mezelf in mijn jogging broek, vanochtend had ik geen zin om een spijkerbroek aan te doen dus ja.. Wel fijner om daarin zonder boxer te zitten, dan schuurt het tenminste niet van alle kanten.. Ik ga weer naast Laurinda zitten en kijk haar doordringend aan.
    "Weet je zeker dat het goed gaat? Moet ik misschien een pijnstiller voor je halen?" vraag ik haar bezorgd. Ik lijk misschien een kouwe kikker die geen fuck om zijn bedpartners geeft.. maar uiteindelijk doe ik er alles voor het hen naar hun zin te maken.. Maar eigenlijk zie ik Laurinda niet als zomaar een 'bedpartner' ze is wel meer dan dat.. Tot nu toe heb ik al mijn bedpartners behandeld als Matt, niet als Matty.. Normaal kon ik me nooit inhouden en was ik veel ruwer dan nu.Laurinda heeft gewoon mijn masker gebroken, kapot gemaakt en tegen de grond gesmeten.. Met een glimlach kijk ik haar aan waarna ik een kus op haar voorhoofd druk. Dan verstijf ik voor een enkele seconde, onopmerkelijk. Wat nu als ze achter Melanie komt? Dat ik nogaltijd met haar heb.. misschien moet ik die bitch maar dumpen en voor iemand die vele malen beter is inruilen..?


    Zo, en nu ga ik eten x'D


    Little do you know

    x'D eet smakelijk :'D

    Laurinda Pearl

    "Omdat dit je eerste keer was, dat is vaak pijnlijk" geeft hij me als antwoord.
    "Dat word storen om een nieuwe boxer te krijgen. Jij hebt het makkelijk.. jij kan je kamer in" ik grinnik zachtjes, "zo'n pretje is dat niet hoor.. Kotsende Bitch "mompel ik grinnikend.
    Matt komt opnieuw naast me zitten en kijkt me aan zo van, nou ga je het nog vertellen?
    "Weet je zeker dat het goed gaat? Moet ik misschien een pijnstiller voor je halen?" Zijn stem klinkt zo bezorgt en het liegen voelt zo slecht, ik wil gewoon niet het meisje zijn dat medeleven nodig heeft en loopt te klagen van pijn na haar eerste keer. Ook al is het normaal. Mijn schouders haal ik op, niet een duidelijk antwoord hij moest maar zien wat hij er mee ging doen...
    Matt glimlacht en drukt zijn lippen op mijn voorhoofd.
    "Ik heb erger meegemaakt Matt, ik overleef een beetje pijn wel." zeg ik dan maar met bijna eerlijkheid, ik heb erger meegemaakt, het kon nog zo'n pijn doen nu maar dood ging ik er niet aan, maar het was niet een beetje pijn.

    en terwijl jij eet laat ik woef uit en dan zijn we tegelijk terug :'D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    En terwijl jullie dat doen ga ik Simsen. :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik wil ook simsen O.O
    Das vet geniaal.. x'D


    Little do you know

    Het is leuk :'D Geweldig eigenlijk. Wil nog wel Sims studenten leven en seizoenen. Vraag het voor mijn verjaardag :'D En Felice is gewoon weg facking knap D:
    -En de gebroeders Castelitto ook :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    ik heb sims 3 xD + jaargetijden + huisdieren+ exotisch eiland. en nog 1 geloof ik..
    allemaal gedownload xD


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Lilith Stone
    Ineens ging de telefoon in mijn broekzak. Vrij snel toverde ik hem tevoorschijn. Ik hield hem bij mijn oor en hoorde een beverige stem. 'Hallo Lilith? Dit is je oma' ik schrok even toen ik haar beverige stem hoorde. 'Kan je langskomen?' vroeg ze. Ik zei dat het kon en liep vrijwel direct naar mevrouw Sharp. Nadat alles afgehandeld was, pakte ik mijn spullen en ging weg.

    Bryan Cooper
    De telefoon ging. 'Bryan, wij kunnen het ons niet meer veroorloven dat jij niet werkt. Je moet nu naar huis komen en werken' sprak mijn vader. Ook ik pakte mijn spullen en ging naar mevrouw Sharp om het te regelen. Daarna ging ik naar huis, waar ik nog voor langere tijd contact had met Lilith. Een meisje dat nu meer dan een beste vriendin voor mij was geworden.

    Dit betekend dus dat ik stop. Ik ga niet al mijn redenen noemen, die weet Patholoog wel. Als je per se wil weten waarom ik ben gestopt moet je 't haar maar vragen.


    26 - 02 - '16

    Ik wil Sims Supernatural..
    Daaaan maak ik geheel mijn favo HP cast :'D
    En Damon.. Damon komt er ook bij ^^
    Damon word dan gwn Vampier en de rest allemaal Tovenaars&Heksen x'D
    Lawl :')
    Maar ik zal wel weer even reageren met Matty c:


    Little do you know

    doe mah


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik heb zelf:
    Sims 1
    Het Rijke Leven
    Party
    Hot Date
    Op Vakantie
    Beestenboel
    Superstar
    Abracadabra


    Sims 2
    Uitbreidingspakketten:
    Studentenleven
    Nachtleven
    Gaan het Maken
    Huisdieren
    Seizoenen
    Op Reis
    Vrije Tijd
    Appartementsleven
    Accessoirepakketten:
    Familiepret Accessoires
    Glamour Accessoires
    Kerst Accessoires
    Feest! Accessoires
    H&M Fashion Accessoires
    Tiener Accessoires
    Keuken & Bad Accessoires
    IKEA Woon Accessoires
    Villa en Tuin Accessoires

    Alles dus van de sims 2 en sims 1 xD

    Sims 3
    Dikgedrukt is nog welke ik moet:

    Uitbreidingspakketten:
    Wereldavonturen
    Ambities
    Na Middernacht
    Levensweg
    Beestenbende
    Showtime
    Bovennatuurlijk
    Jaargetijden
    Studententijd
    Exotisch Eiland
    Vooruit in de Tijd

    Accessoirepakketten:
    Luxe Accessoires
    Supersnelle Accessoires
    Buitenleven Accessoires
    Buurtleven Accessoires
    Slaap- en badkamer Accessoires
    Katy Perry Pakt uit
    Diesel Accessoires
    70s, 80s en 90s Accessoires
    Film Accessoires


    Ik speel had al sinds mijn 9de :'D En ik heb een lieve rijke oom en die geets me veel van deze spelletjes.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial