• Nieuwe regel: Alleen Patholoog, MissAlice en Appelboompje mogen nieuwe topics te openen. Als geen van hen online is en er 12 uur voorbij zijn gegaan, mag iemand anders een topic openen. Maar dan verwacht ik wel een link in mijn gastenboek + het praattopic. Dit geldt ook voor het praattopic.



    In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice, Appelboompje en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Ailurophilia
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - Scimmia
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - Scimmia
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - Scimmia
    -Lilith Stone - Ailurophilia
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2): 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer: 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer: 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2): 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2): 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:

    -KiliOfDurin
    -MissAlice
    - Scimmia

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 17:13 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    zal aanpassen :D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign


    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Haar kamer.

    Ik knikte, "Daar heb je een punt." Ik liet het stuk waarin hij zei dat ik mooi was, maar even voor wat het was. Ik had geen zin om nu te zeggen dat hij bedankt was voor het compliment, want het was waarschijnlijk zijn bedoeling niet geweest om een compliment te geven. Ik hield mijn pas een beetje in zodat ik achter hem kwam te lopen en nam een aanloopje om zo op zijn rug te springen. Het was ook bedoeld als een soort bedank-knuffel, maar ik betwijfelde of hij dat wel doorhad. Ik leunde wat voorover en drukte mijn lippen tegen zijn wang.
    "Dank je om ervoor te zorgen dat ik niet verkracht, vermoord, achtergelaten en opgegeten werd."

    [Mag ik vragen waarom mijn naam achter die van James staat? (no_chears) En niet achter Raffy, Lyrie en Jullie?]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    ow? zal ff opnieuw kijken nu snap ik er ook niks meer van?
    misschien mis geklikt ofzo xd
    ik snap hem al
    jij staat in het topic nog altijd als Hippydream
    Patoloog heeft dat toen nie taangepast en ik heb het zo gekopieerd en in de nieuwe topics neergezet,
    dus ik denk dat ik daarom de verkeerde naam gepakt heb :$

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 14:30 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Haha maakt niet uit xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    stiiiiiilteeeee


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Lol, onze papagaai loopt voor het eerst vrij rond zonder gedwongen te worden x'D


    Little do you know

    Haha :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    zal ik maar eens gaan doen waar het voor gemaakt is dan xD hihihi:D

    Laurinda Pearl
    Mabel was goed kwaad op me, hihi, eigen schuld toch? Ze was zo bot gisteren en nu was ze eindelijk een beetje gezellig. Jammer dat ik de helft gemist heb door dat gebekvecht met Matt, maar goed.
    Als ik er zo over na dacht vond ik het eigenlijk best triest dat je pas gezellig kon zijn zodra je dronken was...
    Ik besloot verder aan Mabel geen aandacht meer te schenken en liep de trap af naar de eerste verdieping, en daarna de trap af naar de begane grond zoals we dat tegenwoordig noemen.
    Hier liep ik door tot de woonkamer waar ik me op de bank liet ploffen.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Inderdaad verkeerde topic, sorry. Loki komt morgen

    John Hunter Bell
    Mijn ogen gleden een aantal keren over haar lijf terwijl ze daar maar wat stond. Ze had echt een mooi lijfje. Toen ze haar vest liet zakken en dichterbij kwam staan verscheen er een grijns op mijn gezicht. Toch was die al weer snel verdwenen door haar woorden. Ik rolde met mijn ogen. Wat kon mij John schelen? We deelden hetzelfde lichaam, dus me kelen kon hij niet, hoe graag hij me ook kwijt wilde. Daarbij kon hij me niet verplichten niets te doen als er een bijna naakt opgewonden meisje in de kamer stond, omdat hij zo nodig wilde leven als een non. John hoefde hier ook niets van te weten. Vandaag was mijn dag, niet de zijne. Ik pakte haar hand en liet die naast haar lijf zakken voor ik een stap dichterbij deed. "John hoeft hier niets van te weten. Dat hij wil leven zonder sex en waarschijnlijk van de andere kant is, betekent niet dat ik geen lol kan hebben met je, liefje." zei ik zacht en duister. Mijn ogen waren donker en vol lust gericht op de hare.


    Bowties were never Cooler

    Matt Johnson
    Ze zegt dat ik gelijk heb en ik grijns breed "Natuurlijk heb ik dat lieve schat, ik heb altijd gelijk" zeg ik met volle trots.
    Ze gaat plots langzamer lopen en vragend kijk ik achteruit. Als ik dan ineens een klap op mijn rug krijg merk ik waarom ze langzamer ging lopen, ze wilde op mijn rug. Ik laat een zachte pijnlijke kreun horen en voel dat ze een kus op mijn wang geeft.
    "Dank je om ervoor te zorgen dat ik niet verkracht, vermoord, achtergelaten en opgegeten werd."
    "Achja, ik ben niet zo'n figuur dat doet alsof hij niks hoort. Ook al was het iemand geweest die ik niet kende, ik zou te hulp schieten" zeg ik waarna ik mijn armen onder haar knieholtes leg zodat ze niet naar beneden glijd.


    Spettertje moet ook echt altijd bij me liggen he x')
    Hij komt of opschoot liggen, of voor me laptop x'D


    Little do you know

    Ik wil niet vervelend doen ofzo, maar ik ben nu weer terug van vakantie en kun je dus dan even wachten totdat ik online ben om een nieuw topic te openen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    zei toch dat ze het niet leuk ging vinden -_-

    in het vervolg kunnen jullie het dus zelf doen want ik moest met alle geweld vna jullie een nieuw topic openen want zelf wouden jullie dat niet
    ik dat doen
    vervolgens 1. word er helemaal niks gedaan3
    2. ben ik nu dus de lul

    amazing

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 18:00 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Manon geef Nath niet de schuld. Het was mijn schuld. Ik wilde graag een nieuw topic. Sorry.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Fine. Ok. Nieuwe regel: Alleen Patholoog, MissAlice en Appelboompje mogen nieuwe topics te openen. Als geen van hen online is en er 12 uur voorbij zijn gegaan, mag iemand anders een topic openen. Maar dan verwacht ik wel een link in mijn gastenboek + het praattopic. Dit geldt ook voor het praattopic.
    Plaats dat even erboven.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 18:05 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt