• Nieuwe regel: Alleen Patholoog, MissAlice en Appelboompje mogen nieuwe topics te openen. Als geen van hen online is en er 12 uur voorbij zijn gegaan, mag iemand anders een topic openen. Maar dan verwacht ik wel een link in mijn gastenboek + het praattopic. Dit geldt ook voor het praattopic.



    In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice, Appelboompje en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Ailurophilia
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - Scimmia
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - Scimmia
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - Scimmia
    -Lilith Stone - Ailurophilia
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2): 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer: 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer: 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2): 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2): 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:

    -KiliOfDurin
    -MissAlice
    - Scimmia

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 17:13 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Nee

    je bent het er niet mee eens,
    dat kan ik wel ongeveer zien aan de toon waarop je begint met dat
    Fine. Ok.

    Ik weet dat je boos bent en ik heb een melding gemaakt dat het gesloten mag worden

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 18:27 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    Nee

    je bent het er niet mee eens,
    dat kan ik wel ongeveer zien aan de toon waarop je begint met dat
    Fine. Ok.

    Ik weet dat je boos bent en ik heb een melding gemaakt dat het gesloten mag worden


    Nee, het hoeft niet.
    Echt niet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ik heb hem al gemeld manon


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    ik heb hem al gemeld manon


    Dan zet je in de beginpost aan de moderator GROOT dat het niet meer hoeft. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nu ben ik in de war. Moet het nu gesloten worden of niet? :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    eerlijk
    ik heb geen idee.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 19:11 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Scandal schreef:
    Nu ben ik in de war. Moet het nu gesloten worden of niet? :')


    Nee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PB me maar als jullie eruit zijn. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dena Fields

    'John hoeft hier niets van te weten. Dat hij wil leven zonder sex en waarschijnlijk van de andere kant is, betekent niet dat ik geen lol kan hebben met je, liefje,' antwoordde Hunter met een donkere ondertoon in zijn stem. Vreemd genoeg bezorgde het een rilling over mijn rug. Zijn donkere ogen zochten de mijne en we keken elkaar even aan. Het leek alsof er een hele wereld achter zat, maar ik kon maar niet op de hoogte komen van welke wereld het was, het was zo diep. Zijn ogen bleven me maar vol lust aanstaren en ik hield het niet langer vol. Ik legde mijn ene arm om zijn nek en trok hem daarmee tegen me aan. Zijn ontblote bovenlichaam raakte eerst mijn beha, maar ik trok hem nog korterbij, zodat we tegen elkaar aangedrukt stonden. Hij rook nog vrij fris, nagelang hij van plan was een douche te nemen. Met mijn andere trok ik de handdoek weg en ik voelde zijn geslacht tegen mijn onderbuik aandrukken. Het feit dat ik altijd wat kleiner was dan de jongens waar ik mee naar bed ging, resulteerde in dit soort dingen, maar het boeide mij niet zo erg. Ik sloeg mijn andere arm nu ook om zijn nek en met de eerste hand ging ik langzaam door zijn haren, totdat op zijn achterhoofd was, waarna ik zijn hoofd een beetje naar onderen bracht. Langzaam bracht ik mijn lippen tot zijn oor. 'Puur seks, geen liefde,' fluisterde ik in zijn oor en gaf zachtjes een kusje op zijn oor, waarna ik mij met een weg van kusjes langzaam naar onder werkte, totdat ik weer op normale hoogte was. Toen draaide ik me om en deed mijn haren opzij. 'Aan jou de eer,' zei ik verleidelijk.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Loki Laufreyson
    James flipte hem zodra ik mijn vraag had gesteld. Zo had ik het zeker niet bedoeld. Ik mocht hem heus wel, ik mocht Abby alleen meer. Zij was mijn convenante en hem zou ik nooit zo volledig kunnen vertrouwen. Gewoon omdat zij me op mijn zwakst had gezien en ik dat niet snel aan iemand anders liet zien, zeker niet een jongen. Daarbij zou ze me helpen met Audrey, iets waardoor ik erg bij haar in het krijt stond. Ik wilde er voor haar zijn, zoals ze er voor mij was geweest gister. Ik dronk mijn laatste slok thee op en zette mijn mok weh."Rustig, James. Ga zitten." Ik schoof van het aanrecht af en legde mijn dunne lange witte vingers op zijn schouders. "Het is echt niet dat ik je niet mag, geloof me op dat punt. Ik wil je alleen besparen wat er gisteravond is gebeurt." Ik keek even over mijn schouder veelbetekenend naar Abby. Nu bedacht ik me ook dat ondanks meisjes roddelden, ze ook veel beter geheimen konden houden als jongens en dat had ik zeker nodig als ik haar inliet on mijn streken. Daarbij waren twee vertrouwelingen te veel. Een was een partner in crime, dat ging goed, maar met z'n drieën was er altijd een zwakke schakel, en ik had het gevoel dat dat het overaanhankelijke zwijntje James goed kon zijn. Ik draaide hem om en duwde hem met mijn koude magere handen tegen het aanrecht en liep toen naar de kraan om een glas water in te schenken.


    Bowties were never Cooler

    Abigail Pierce
    Ik keek even op van Loki's vraag of James met mij van kamer wou wisselen en James begon spontaan compleet te flippen. GE-WEL-DIG. "Kalm an James" zei ik met mijn handen in de lucht. 'Ik ben gewoon liever dan jij" grinnikte ik daarna met een bigsmile en puppy oogjes
    Maar ik snapte Loki ook wel ik wist waarschijnlijk meer van hem nu dan James wist net als hij meer van mij wist dan de rest. En ik zou ook niet graag alles met iedereen moeten delen.
    Daarbij heb ik nog steeds een kamergenoot die ik niet ken en waarvan ik niet weet wat ik er mee moet.
    "Het is echt niet dat ik je niet mag, geloof me op dat punt. Ik wil je alleen besparen wat er gisteravond is gebeurt." Ik hoorde Loki de woorden uitspreken tegen James waarna hij me even aankeek. Ik grinnikte, wat besparen? Die geheimen of dat momentje waarop jij je bed probeert te vinden? Maar ik besloot de woorden niet hard op uit te spreken waar James bij was. Loki draaide zich om en liep naar het aanrecht.
    Ik gaapte een keer, een gevolg aan mijn slechte slapen vannacht waarna ik terug richting het aanrecht liep. Ik voelde me echt extreem klein hier, want ondanks mijn sleehakken waren beide jongens nog steeds groter dan ik dus ik plofte opnieuw op het aanrecht waar ik vrolijk heen en weer begon te bewegen. Ik was moe maar altijd vrolijk!
    "Ik verveel mee! Ga eens wat doen of zo?" zei ik met een big smile.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    Ze zegt dat ik gelijk heb en ik grijns breed "Natuurlijk heb ik dat lieve schat, ik heb altijd gelijk" zeg ik met volle trots.
    Ze gaat plots langzamer lopen en vragend kijk ik achteruit. Als ik dan ineens een klap op mijn rug krijg merk ik waarom ze langzamer ging lopen, ze wilde op mijn rug. Ik laat een zachte pijnlijke kreun horen en voel dat ze een kus op mijn wang geeft.
    "Dank je om ervoor te zorgen dat ik niet verkracht, vermoord, achtergelaten en opgegeten werd."
    "Achja, ik ben niet zo'n figuur dat doet alsof hij niks hoort. Ook al was het iemand geweest die ik niet kende, ik zou te hulp schieten" zeg ik waarna ik mijn armen onder haar knieholtes leg zodat ze niet naar beneden glijd.
    Ik loop huppelend als een paard het huis in en hinnik waarna ik in de lach schiet.
    "Oh!" roep ik plots uit "Ik heb een idee!!" roep ik vrolijk uit vol triomf. Ik sla af naar de kelderdeur en huppel de trap af, ik ga bij het zwembad staan en haal Ella van mijn rug, waarna ik haar vast houd als een bruidje en ga dan dichter bij het zwembad staan waarna ik haar er zonder moeite in gooi en een keer Salueer en snel bij het zwembad vandaan loop voor Ella me erin kan trekken.
    Met een triomfantelijke uitdrukking op mijn gezicht kijk ik haar aan "Sorry liefje, maar voor het redden van je leven moest je wel even iets terugbetalen" ik grinnik zacht en zet het op een lopen voor ze me een erg natte knuffel gaat geven ofzo..


    Heb et ook nog een beetje aangepast ^^


    Little do you know

    [mwhahaha evil matty

    ik denk dat ik lautje haar haartjes rood ga laten maken ik hou van rode haartjes :D :D



    EN IK HEB EEN NIEUWE LAPPIEEE ;D met touch hehehe]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 22:20 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Coewl,
    wil ik ook wel x'D
    Maar zal wel niet niks kosten :')


    Little do you know

    ik wil rood haar
    maar ik ben zelf blond
    dus daar zitten risico's aan
    dusja als ik niet rood kan
    dan lautje maar rood
    (die is ook blond maargoed xd ik moet iets te rpgen hebben )

    ik ga lappie afsluiten en over op mobje :)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign