• Nieuwe regel: Alleen Patholoog, MissAlice en Appelboompje mogen nieuwe topics te openen. Als geen van hen online is en er 12 uur voorbij zijn gegaan, mag iemand anders een topic openen. Maar dan verwacht ik wel een link in mijn gastenboek + het praattopic. Dit geldt ook voor het praattopic.



    In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice, Appelboompje en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Ailurophilia
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - Scimmia
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - Scimmia
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - Scimmia
    -Lilith Stone - Ailurophilia
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2): 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer: 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer: 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2): 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2): 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:

    -KiliOfDurin
    -MissAlice
    - Scimmia

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 17:13 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    verveling xD

    Laurinda Pearl
    De sneeuw die onder mijn enkellaarsjes terecht kwam maakte krakende geluiden. Mijn handen stak in in de zakken van mijn zwarte winterjas en mijn gezicht verstopte ik wat meer in mijn kraag.
    Ondanks de kou kon ik verschillende vogels in het bos horen tjirpen, ik vond dat zo'n leuk geluid! Iedere vogel had zijn eigen geluid.
    Je kunt verschilende honden hebben maar elke hond blaft het zelfde, net als paarden of katten. Maar vogels hadden allemaal een eigen melodie, een eigen stemgeluid iets unieks.
    Ik stopte even met lopen en ging tegen een boom aan staan, het huisje was al ver uit mijn zicht inmiddels en ik besloot dat het verstandiger was om niet verder te lopen, dan liep ik de kans op verdwalen en met dit weer verdwalen daar werd ik niet vrolijk van.
    Mijn hoofd liet ik even achterover zakken tegen de stam aan, rust en ik besloot me na een tijdje om te draaien en terug in de richting van het huisje te lopen, als ik het nu nog vinden kon in ieder geval. Het was uit mijn zicht maar erg ver weg kon ik niet zijn, gewoon rechtdoor lopen dan zal ik er van zelf uit komen. Zo zei mama dat altijd.
    Daarom hield ik zo van de bossen, mam ik wandelden bijna elke week zo'n 3 a 4 keer de bossen door, wandelen met de hond, paardrijdend, hardlopend, we deden alles samen en altijd in de bossen rond ons huis. Het was prachtig en rustig en we konden doen wat wat wilden.
    Nu niet meer, nu moest ik alleen gaan, ze ging niet meer met me mee, dat kon niet meer. Toen ze zo ziek werd kon het al minder, we deden het nog wel, maar minder. En nu, nu was dat allemaal voorbij.
    Het huisje doemde in de verte al weer op en ik had totaal niet doorgehad dat ik zo in gedachten verzonken was, of had ik gewoon snel gelopen? Ik weet het niet. Het zal me ook wat.
    Ik liep naar binnen en deed mijn natte, koude schoenen uit en hing mijn jas aan de kapstok.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    I drew This.. And This!

    Oké, nu ga ik weer ontopic x'D


    Little do you know

    [ doe dat maar :D
    and I liiikkee them :D]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Heeft James al gereageerd?


    Bowties were never Cooler

    James Yaser
    Ze reageerde allemaal sussend en ik zei zachtjes: "Het spijt me, het was niet zo bedoeld en als je wilt, wil ik wel wisselen voor je. Ik heb alleen nog nooit vrienden gehad." Zij waren de eerste die ik het vertelde. En ik wilde hen niet kwijt. Voor geen geld, voor geen leven. Ik zou door het vuur voor hen gaan, ook al kende ik Loki nog niet zo goed. Ik wilde hem leren kennen. Niemand kon zo slecht zijn als mij. Daar had ik vertrouwen in. In ieder geval had Loki volgens mij geen poging gedaan tot moord. Ik wel. Ik ging zitten en zei tegen Loki: "Ik snap het best dat je niet met me op de kamer wilt. Wie wil er nou met een crimineel als ik op de kamer?"


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    KiliOfDurin schreef:
    Heeft James al gereageerd?


    Jup zie maar hierboven ^^


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Matt Johnson
    Ella zegt wat over haar EHBO cursus en mijn 'matt-matty' gedoe.
    "Wie zegt dat ik goede kanten heb?" vraag ik haar droog "De enige goede kanten die ik heb zijn.. flirten.. en niks" ik schud mijn hoofd "alleen mijn 'matty' karakter heeft goede kanten" zeg ik schouderophalend.
    Als dan plots Laurinda binnen komt zwaai ik vrolijk naar haar "LAUTJEE!" roep ik vrolijk "Waar ben jij geweest?" vraag ik dan streng met een priemende vinger alsof ik haar vader ben. Ik doe alsof ik over mijn onzichtbare bril kijk en grinnik zacht naar haar.
    "Zeker ook buiten, met de enge oude verkrachter" zeg ik dan met grote ogen "Je bent toch nog wel helemaal maagd he?" vraag ik haar dan, opnieuw met een vaderlijke toon.


    Lol, de puntjes van mijn haar zijn nu vaal roze en paars x'D
    Het roze werd oranje, maar het paars ziet er gaaf uit c:
    Gedaan met pastelkrijtjes dus krijg het er zo uit x'D
    Maar ach, ik moet vanavond toch douchen :')


    Little do you know

    Ik ga even die lelijke pasteltroep uit me haar wassen, ben dus even douchen c:


    Little do you know


    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Haar kamer.

    "Flirten is geen goede kant," zei ik serieus, "Maar Matt moet wel goede kanten hebben, anders geef je toe dat je de hele tijd Matty bent en niet Matt en het is echt raar om hier zo over te praten, precies dat je 2 personen bent of zo."
    Laurinda kwam binnenlopen en Matt reageerde er heel enthousiast en vaderlijk op. Vanaf het moment dat hij begon over haar maagdelijkheid zei ik een luide oké en keek Matt aan.
    "Klets jij maar verder met haar of ze al dan niet haar grote M nog geeft, maar ik ga me uitkleden." Ik begon te lopen naar de trap waarna ik me omdraaide voor de trap. Dat uitkleden klonk verkeerd, "Uitkleden om me te kunnen douchen, om daarna andere kleren aan te kunnen doen omdat jij me het water ingeduwd hebt, moest je iets anders visualiseren bij uitkleden."

    Ik reageer weer als LauLau gereageerd heeft d:


    Little do you know

    doe zo thuis :D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Mabel Winter
    Als ik al een tijdje in de badkamer heb gezeten, tegen de muur die tegenover de wc zit voel ik opnieuw de vieze zure massa omhoog komen. Zo snel ik kan kruip ik naar de wc en ga ik erboven hangen met mijn gezicht waarna ik alles uitspuug. Mijn lange haren had ik al vast geknoopt op mijn hoofd in een knot gedaan zodat die er niet in zullen hangen..
    Als ik weer boven de wc vandaan kom en mijn mond voor de zoveelste keer spoel zie via de spiegel ik dat mevrouw Sharp de badkamer binnen komt.
    ''Mabel, lieverd, wat is er aan de hand?'' vraagt ze bezorgd.
    "Laurinda, mijn o zo geweldige kamergenoot, heeft me vol gegooit met drank" klinkt het snerend vanuit mijn mond, die enorme kater maakt me chagrijnig en als ik chagrijnig ben-ben ik niet te genieten "Ik háát haar" vervolg ik boos.

    John Hunter Bell
    Ik zag een rilling over haar rug lopen bij mijn woorden en grijnsde een beetje. Ik was al een tijd opgehokt geweest door John en nog langer had ik geen actie gehad, dus ik was echt wel aan een opstootje toe. Nog maar even hoefde ik haar aan te kijken voor ze haar arm om mijn nek slingerde en me een stap dichterbij haar trok. Ik voelde haar bh tegen mijn borst drukken en deed nog een stap voorwaarts om zo dicht mogelijk tegen haar aan te staan. Een arm sloeg ik toen strak om haar middel voor mijn andere een weg zocht door haar haren naar haar bh sluiting. Mijn hoofd had ik in der tijd gebogen en snoof stil haar geur op. Ze rook naar bloemen en wasmiddel, al had me amper nog kleren aan. Ik voelde hoe mijn handdoek verdween en grijnsde bij het gevoel van haar zachte huid tegen mijn lid. Het was het fijne gevoel waarmee meestal een avond vol plezier begon, in elk geval plezier voor mij, al was het pas middag. Ik voelde haar hand door mijn haren gaan en boog nog wat verder naar beneden. Haar lippen tegen mijn oor zorgde voor een lichte sensatie die over mijn rug rolde. "Ik doe niets anders, cupcake." fluisterde ik terug voor ik zacht op haar oorlel beet. Ik grijnsde even en zag haar draaien. Mijn hand schoot naar voor, maar alleen om even kort op haar kont te slaan. Toen draaide ik haar weer om en trok haar met een arm dicht tegen me aan. Met een hand vond ik de sluiting en maakte hem los. Daarna zakten mijn handen af naar beneden en trokken haar onderbroek naar beneden. " Dus waar wil je beginnen met de hoeken van de kamer, dame?" Fluisterde ik verleidend in haar oor. Ik zou haar alle hoeken van de kamer laten zien en niemand die me daarvan ging weerhouden.


    Anna Sharp

    Ik zakte op mijn knieën voor haar neer. 'Ik haat haar!' zei Mabel boos. Dat was echt prettig, een ruzie tussen twee kamergenoten. Het kwam wel vaker voor, maar al direct op de eerste dag. Ik zuchtte even. 'Mabel, ik moet weten, is het alleen een kater of heb je nog meer pijn?' vroeg ik haar. Ik hoopte dat het bij een irritante kater bleef en ik haar een pijnstiller kon geven en haar nog even naar bed kon laten gaan. Als het meer was.. Ik hoopte gewoon dat het alleen een kater was. 'Omschrijf gewoon, wat voel je?'

    Dena Fields

    Voor ik wist stond ik helemaal naakt. Al was John van de andere kant, Hunter wist wel hoe hij meisjes moest behandelen. 'Dus waar wil je beginnen met de hoeken van de kamer, dame?' fluisterde hij verleidelijk in mijn oor en alweer ging er een rilling over mijn rug, maar dit was een prettige rilling. Het was zo'n soort rilling wat iets goed voorspelde. Ik sloeg mijn beide armen nu om zijn nek en bewoog langzaam heen en weer met mijn onderlichaam alsof ik aan het dansen was. Ik voelde hij zijn geslacht langzaam groeide en ik plaatste een kusje in zijn nek. 'Wat dacht je van, jij leidt?' grijnsde ik, terwijl ik in de deurpost van de badkamer ging staan. 'Maar één ding: een vluggertje kan nog altijd.' Toen draaide ik me om en sloot mijn ogen, wachtend op wat Hunter in petto had. Dat was één van mijn tactieken met mannen; kijken wat ze in petto hadden en dan overmeesteren. Ik brede glimlach schoot over mijn lippen toen ik dacht wat Hunter nog allemaal te wachten staat.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Laurinda
    Zodra ik binnen ben reageerd Matt direct zwaar vrolijk en begint te zwaaien "LAUTJEE!" en ik zwaai terug.
    Waar ben jij geweest? Zeker ook buiten, met de enge oude verkrachter" zegt hij met priemende vinger, en ik grinnik "Je bent toch nog wel helemaal maagd he?" ik begin uitbundig te knikken. Ja helemaal maagd. Ella vond de opmerking blijkbaar niet zo leuk en begon met een luide Oke "Klets jij maar verder met haar of ze al dan niet haar grote M nog geeft, maar ik ga me uitkleden. Uitkleden om me te kunnen douchen, om daarna andere kleren aan te kunnen doen omdat jij me het water ingeduwd hebt, moest je iets anders visualiseren bij uitkleden."
    Ik zucht en loop naar hem toe "Ze haat me.." fluister ik.. "En ik heb geen idee waarom..? Maar goed jou vraagjes, ja ik was buiten, welke fucking verkrachter? Ja ik ben nog maagd..."


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matty Johnson
    Als Ella zegt dat ze haar gaat uitkleden grijns ik breed "Veel plezier, ik mag zeker niet met je mee douchen, of wel soms?" vraag ik haar grinnikend.
    Als Ella weg is valt mijn masker weer als ik naar Laurinda kijk.
    "Ze haat me.. En ik heb geen idee waarom..?" Fluisterd ze zielig "Maar goed jou vraagjes, ja ik was buiten, welke fucking verkrachter? Ja ik ben nog maagd..." vervolgt ze dan. Ik glimlach breed naar haar.
    "Ella kwam achter me aan, ik was op zoek naar de skilift om het dorp in te gaan.." wat ik verder van plan was laat ik maar achterwegen, dat hoeft Lau niet te weten "En toen ging ze maar terug omdat ik haar liet zien dat ik geen zin had in gezelschap.. en toen hoorde ik haar gillen, ik vond haar.. er zat een vies oud ventje achter haar aan dat waarschijnlijk niet eens een broek aan had.." zeg ik knikkend.
    "Maar goed.. Laten we anders afmaken wat we begonnen zjin, maar dan met zijn tweeën?" zeg ik met een scheve grijns, een stukje van mijn zekere 'Matt karakter' schijnt langzaam weer door, en ik ga wat dichter naar haar toe waarbij mijn borstkas op tien centimeter na de hare raakt.


    Lawl :'D
    Matt/Matty x'D


    Little do you know

    laurinda

    Zodra Matt begint te vertellen wat er vanmiddag gebeurt was grinnik ik zacht.
    "matty.de held" knik ik.
    "Maar goed.. Laten we anders afmaken wat we begonnen zjin, maar dan met zijn tweeën?" 
    en hij komt wat dichterbij staan waardoor we net niet tefen elkaar sraan
    Ik had hem net verteld dat ik maagd was en toch wou hij het afmaken, dat deel verbaasde me even en ik knikte waarna ik nog dichter bij ging sraan waardoor we nu tegen elkaar stonden.
    " maar waar? john en dena zitten in joy kamer en een kotstende Mabel ligt in de mijne.."
    en ik dacht even na " zou de kelder een slot hebben? of heb jij een beter idee?"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign