• Nieuwe regel: Alleen Patholoog, MissAlice en Appelboompje mogen nieuwe topics te openen. Als geen van hen online is en er 12 uur voorbij zijn gegaan, mag iemand anders een topic openen. Maar dan verwacht ik wel een link in mijn gastenboek + het praattopic. Dit geldt ook voor het praattopic.



    In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice, Appelboompje en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Ailurophilia
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - Scimmia
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - Scimmia
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - Scimmia
    -Lilith Stone - Ailurophilia
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2): 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer: 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer: 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2): 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2): 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:

    -KiliOfDurin
    -MissAlice
    - Scimmia

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 17:13 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    ik wil rood haar
    maar ik ben zelf blond
    dus daar zitten risico's aan
    dusja als ik niet rood kan
    dan lautje maar rood
    (die is ook blond maargoed xd ik moet iets te rpgen hebben )

    ik ga lappie afsluiten en over op mobje :)


    Okay,
    Maar je kan je haar best rood verfen, je moet enkel gewoon goede verf kopen. Niet voor de goedkoopste gaan, maar je laten aanraden in de winkel of bij een kapper. Ik zou het wel zelf doen want bij een kapper word heel duur ^^
    Ik ben ook blond, maar ik wil blauw-roze plukjes in mijn puntjes ^^
    Zoals dit ^^
    Maar eerst moet ik weten waar ik gekleurde haarverf kan kopen -.-
    En dat kan hier in mijn dorpje niet :')


    Little do you know

    wij moeten naar het plaatltopic tenzij we nu gaan rpgen


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    laurinda Pearl

    zodra ik mezelf lekker op de bank neergegooit heb merk ik direct dat ik meer dan genoeg ruimte heb dus ik maak het mezelf op de bank gemakkelijk en ga er brutaal lang uit op liggen. er was hier toch niemand en de bank was groot zat.
    dan gingen ze maar ergens anders zitten hoor.
    Ik gaap een keertje en staar even naar het saaie plafond dat me af veel te snel weer verveeld dus ik ga weer recht zitten en sta op van de bank geen idee hebbend waar ik heen zal gaan.
    mabel was onze badkamer nog aan het onderkotsen dus daarheen in ieder geval niet


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Somebody voor een van mijn mensjes?(no_chears)]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    ik heb laulau die niks doet?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Je iemand kan Matty laten horen die gillend/lachend de kelder uit komt stormen omdat hij zojuist Ella nat gemaakt heeft :'D

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 23:32 ]


    Little do you know

    Anna Sharp

    Greg had de hele tijd op mijn bureau gezeten. Voor het grootste deel had hij zitten kijken naar hoe ik werkte. Een andere keer pakte hij eens iets in zijn handen om het vervolgens neer te zetten. 'Zeg, Greg, wat als jij nu eens langs gaat om te kijken of nog iedereen leeft? Dan kan ik ook vijf minuten rustig werken.' Hij stemde in en verdween. Ik bekeek weer de file van Ella Eve Montgomery. Van een aantal mensen had ik al een plan van aanpak af, en ik was nu net aan haar begonnen.
    Ik wilde net de file voor de tweede keer doorlezen toen Gregor weer terug kwam. 'Zeg niet dat je nu al klaar bent,' mopperde ik. 'Anna,' zei hij toen serieus. 'Een meisje, ik geloof Mabel, zit in haar badkamer, kamer zes, en ze voelt zich niet goed.' Een schok ging door mij heen. Deze jongeren waren dan nog maar kort bij ons, maar toch voelden ze nu al alsof het mijn kinderen waren. Zo snel ik kon legde ik de files achter slot en grendel en met twee treden tegenlijk rende ik de trap op, naar de tweede verdieping. Op de badkamer trof ik inderdaad Mabel aan. Ik knielde bij haar. 'Mabel, lieverd, wat is er aan de hand?'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    dais haat matty xd


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    ik heb laulau die niks doet?


    Hmm oke. Wie wil je? Mij maakt het namenlijk niks uit*O*


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ben terug van vakantie (ik was Pom)


    26 - 02 - '16

    ehh sharp praat met mabel en das niet goed voor laulau
    lau is nu buitenspelen..
    wie zich verveeld gaat maar meewandelen


    laurinda pearl

    ik besloot richting de gang te lopen waar ik mijn enkellaarsjes aantrok en ze dicht ritste. vervolgens trok ik mijn jas aan, knoopte hem dicht en liep naar buiten.
    frisse lucht deed me altijd goed en voor die zeldzame keren kon ik werkelijk van de stilte genieten.
    ja dit stuiterballetje kon stil en rustig zijn.
    Ik sloeg een willekeurige richting in en liep het bos in waar ik vanmorgen met Matt gelopen had.
    Zo alleen was het stiller maar niet saaier tussen de boompjes en de diertjes en ik stapte stevig door terwijl de sneeuw onder mijn voeten knarst.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 23:51 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    @pom persoon word morgen aangepast als ik op pc zit


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign


    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Haar kamer.

    "Wat ga je doen." De bange ondertoon in mijn stem was niet mis te lopen toen Matt zei dat hij een idee kreeg. Ik keek naar waar hij liep en vroeg opnieuw wat hij van plan was, maar hij gaf geen antwoord. Hij vervolgde zijn weg naar de kelder en dat zou het punt geweest moeten zijn dat ik begon te gillen omdat hij me in het water ging gooien, maar op de 1 of andere manier kwam het idee van Matt die me het water ingooide maar niet binnen waardoor ik helemaal niets deed.
    Eenmaal in de kelder haalde hij me van zijn rug en droeg me als een baby. Of een bruid, te zien hoe je het bekeek. Hij ging aan de rand van het zwembad staan en keek me grijnzend aan.
    "Nee nee nee nee nee, zet me terug, Matt godverdomme zet me ne-" Hij liet me in het water vallen waardoor een gil mijn mond verliet tot ik ook daadwerkelijk in het water lag. Ik kwam boven en keek hem boos aan waarna ik naar de rand zwom. Als hij elke keer iets als dit ging doen van zodra hij mijn leven moest redden ging ik moeten oppassen met wat ik deed.
    "Matt kom hier !" Ik liep achter hem aan, het kon me echt niets schelen dat ik doorweekt was, ik moest hem te pakken zien te krijgen. Alle geluk dat ik een zwart t-shirt aanhad, zo scheen mijn zwarte bh alleszins niet door. Ik liep nog steeds achter hem aan en trok een sprintje. Ik sprong op zijn rug, maar doordat ik nogal rap aankwam en hij het niet verwachtte belandden we beide op de grond.
    "Ha, nu ben jij ook nat," zei ik triomfantelijk, blij omdat het me was gelukt.

    Dais haar Matty niet.. ze haat Matt :')

    Mabel Winter
    Als ik al een tijdje in de badkamer heb gezeten, tegen de muur die tegenover de wc zit voel ik opnieuw de vieze zure massa omhoog komen. Zo snel ik kan kruip ik naar de wc en ga ik erboven hangen met mijn gezicht waarna ik alles uitspuug. Mijn lange haren had ik al vast geknoopt op mijn hoofd in een knot gedaan zodat die er niet in zullen hangen..
    Als ik weer boven de wc vandaan kom en mijn mond voor de zoveelste keer spoel zie via de spiegel ik dat mevrouw Sharp de badkamer binnen komt.
    ''Mabel, lieverd, wat is er aan de hand?'' vraagt ze bezorgd.
    "Laurinda, mijn o zo geweldige kamergenoot, heeft me vol gegooit met drank" klinkt het snerend vanuit mijn mond, die enorme kater maakt me chagrijnig en als ik chagrijnig ben-ben ik niet te genieten "Ik háát haar" vervolg ik boos.


    Daarbij had Lau Matt ook kunnen horen x'D


    Little do you know

    laulau moet vluchten voor een kwade mevrouw sharp


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign