• Nieuwe regel: Alleen Patholoog, MissAlice en Appelboompje mogen nieuwe topics te openen. Als geen van hen online is en er 12 uur voorbij zijn gegaan, mag iemand anders een topic openen. Maar dan verwacht ik wel een link in mijn gastenboek + het praattopic. Dit geldt ook voor het praattopic.



    In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice, Appelboompje en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Ailurophilia
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - Scimmia
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - Scimmia
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - Scimmia
    -Lilith Stone - Ailurophilia
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2): 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer: 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer: 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2): 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2): 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:

    -KiliOfDurin
    -MissAlice
    - Scimmia

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 17:13 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Why everybody say that i hate Matt?!(no_chears) Ik mag hem gewoon niet. Ik haat hem ook weer niet. Gewoon er tussen in]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    (matty is liief!)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    Gierend van het lachen ren ik door de hal, maar kom met een harde plof op de grond terecht.
    Een diepe kreun onstaat uit mijn longen als ik op de grond terecht kom en ik hoor Ella nog zeggen dat ik nu ook nat ben, maar stilletjes blijf ik op de grond liggen.. Mijn adem inhoudend en mijn ogen dicht lig ik daar op de grond. Mijn record van adem inhouden was vijf minuten, dus dit kon nog wel even duren.. ik blijf gewoon liggen wachten tot ze in paniek raakt en dan laat ik haar schrikken.. goed plan, toch?


    Kort, maar goed x'D
    Geen inspiratie meer :'D


    Little do you know

    Appelboompje schreef:
    laulau moet vluchten voor een kwade mevrouw sharp


    Hahaha x'D
    Ja, Ja dat moet :')


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Hahaha x'D
    Ja, Ja dat moet :')


    xD
    weet je dat mabel echt bijna niks heeft binnengehad?

    een bodempje bacardi met kokend water erop
    dus een deel van de alcohol verdampt ook nog met de damp van het kokend hete water in de mok mee xD

    volgens mij is ze gewoon zwanger xd

    en ga je bericht beantwooooorden xd

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 0:55 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign


    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Haar kamer.

    Ik keek naar zijn gezicht en fronste mijn wenkbrauwen.
    "Waarom zeg je niets terug, of begin je te zeuren omdat jij nu nat bent, waarom beweeg je niet." Ik ging op mijn knieën zitten en draaide Matt om zodat hij op zijn rug lag. Zijn borst bewoog niet op en neer waardoor paniek door mijn aderen begon te razen.
    "Oké, fuck." Ik nam zijn schouders vast en schudde hem eventjes door elkaar, "Matt, Matt wordt wakker, je kan niet dood zijn, ik ben niet zo dik dat je doodgaat omdat ik op je val."
    Ik stopte met aan hem te trekken en zette mijn handen in mijn natte haren, "Oké, denk Ella, eerst hartmassage dan mond op mond, maar hoe ging het, wat was het liedje ?"

    [Op een of andere manier zie ik nu een dikke verpleegster de kamer binnen rennen achter zo een karretje en roepen!
    "Uit de weg meisje!" Wilt Matt kussen en die sprint weg *O* Oke sorry voor het off topic gaan. Ik zal het niet meer doen]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    meneer gregor of hoe hij heten mag xD
    haha :-$ ]

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 1:19 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    John Hunter Bell
    Ik zag een rilling over haar rug lopen bij mijn woorden en grijnsde een beetje. Ik was al een tijd opgehokt geweest door John en nog langer had ik geen actie gehad, dus ik was echt wel aan een opstootje toe. Nog maar even hoefde ik haar aan te kijken voor ze haar arm om mijn nek slingerde en me een stap dichterbij haar trok. Ik voelde haar bh tegen mijn borst drukken en deed nog een stap voorwaarts om zo dicht mogelijk tegen haar aan te staan. Een arm sloeg ik toen strak om haar middel voor mijn andere een weg zocht door haar haren naar haar bh sluiting. Mijn hoofd had ik in der tijd gebogen en snoof stil haar geur op. Ze rook naar bloemen en wasmiddel, al had me amper nog kleren aan. Ik voelde hoe mijn handdoek verdween en grijnsde bij het gevoel van haar zachte huid tegen mijn lid. Het was het fijne gevoel waarmee meestal een avond vol plezier begon, in elk geval plezier voor mij, al was het pas middag. Ik voelde haar hand door mijn haren gaan en boog nog wat verder naar beneden. Haar lippen tegen mijn oor zorgde voor een lichte sensatie die over mijn rug rolde. "Ik doe niets anders, cupcake." fluisterde ik terug voor ik zacht op haar oorlel beet. Ik grijnsde even en zag haar draaien. Mijn hand schoot naar voor, maar alleen om even kort op haar kont te slaan. Toen draaide ik haar weer om en trok haar met een arm dicht tegen me aan. Met een hand vond ik de sluiting en maakte hem los. Daarna zakten mijn handen af naar beneden en trokken haar onderbroek naar beneden. " Dus waar wil je beginnen met de hoeken van de kamer, dame?" Fluisterde ik verleidend in haar oor. Ik zou haar alle hoeken van de kamer laten zien en niemand die me daarvan ging weerhouden.


    Bowties were never Cooler

    Matt Johnson
    "Waarom zeg je niets terug, of begin je te zeuren omdat jij nu nat bent, waarom beweeg je niet."
    Ze draait me om en ik moet moeite doen niet in de lach te schieten. Maar ik hou me in..
    "Oké, fuck." ze grijpt me bij mijn schouders en schud me heen en weer, hierop ontspan ik al mijn spieren waardoor ik helemaal heen en weer geslingerd word.
    "Matt, Matt wordt wakker, je kan niet dood zijn, ik ben niet zo dik dat je doodgaat omdat ik op je val. Oké, denk Ella, eerst hartmassage dan mond op mond, maar hoe ging het, wat was het liedje ?"
    Als ik me realiseer wat ze net zei open ik mijn ogen "Wacht, wat?" vraag ik haar "Je bent niet zó dik? Mens je bent harstikke slank!" roep ik uit. Als ik me dan realiseer dat ik net eigenlijk 'dood' was en dat het niet logisch was dat ik dit ineens zei keek ik haar met een onschuldig lachje aan "Oh.. Oeps" zeg ik grinnikend "Suprise!" roep ik lachend uit "Ik leef nog" zeg ik met een brede glimlach.


    Mabel heeft 1, nog nooit drank gehad. 2, gewoon een slechte maag x'D

    en 3, van wie moet ze zwanger zijn dan? Ze is namelijk nog maagd :')

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 12:24 ]


    Little do you know

    KiliOfDurin schreef:
    John Hunter Bell
    Ik zag een rilling over haar rug lopen bij mijn woorden en grijnsde een beetje. Ik was al een tijd opgehokt geweest door John en nog langer had ik geen actie gehad, dus ik was echt wel aan een opstootje toe. Nog maar even hoefde ik haar aan te kijken voor ze haar arm om mijn nek slingerde en me een stap dichterbij haar trok. Ik voelde haar bh tegen mijn borst drukken en deed nog een stap voorwaarts om zo dicht mogelijk tegen haar aan te staan. Een arm sloeg ik toen strak om haar middel voor mijn andere een weg zocht door haar haren naar haar bh sluiting. Mijn hoofd had ik in der tijd gebogen en snoof stil haar geur op. Ze rook naar bloemen en wasmiddel, al had me amper nog kleren aan. Ik voelde hoe mijn handdoek verdween en grijnsde bij het gevoel van haar zachte huid tegen mijn lid. Het was het fijne gevoel waarmee meestal een avond vol plezier begon, in elk geval plezier voor mij, al was het pas middag. Ik voelde haar hand door mijn haren gaan en boog nog wat verder naar beneden. Haar lippen tegen mijn oor zorgde voor een lichte sensatie die over mijn rug rolde. "Ik doe niets anders, cupcake." fluisterde ik terug voor ik zacht op haar oorlel beet. Ik grijnsde even en zag haar draaien. Mijn hand schoot naar voor, maar alleen om even kort op haar kont te slaan. Toen draaide ik haar weer om en trok haar met een arm dicht tegen me aan. Met een hand vond ik de sluiting en maakte hem los. Daarna zakten mijn handen af naar beneden en trokken haar onderbroek naar beneden. " Dus waar wil je beginnen met de hoeken van de kamer, dame?" Fluisterde ik verleidend in haar oor. Ik zou haar alle hoeken van de kamer laten zien en niemand die me daarvan ging weerhouden.


    Oh, dus Matt ligt vanavond in een sperma bed? :'D
    Epic.. x')


    Little do you know


    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Haar kamer.

    "Wacht wat ?" Ik slaakte een kort gilletje en keek met grote ogen naar Matt, "Je bent niet zó dik ? Mens je bent hartstikke slank !" Ik keek hem nog steeds met grote ogen aan maar dat veranderde langzaam in een boze blik. Niet dat ik echt boos boos was hoor, maar hij speelde daarnet met mij, ik nu ook met hem.
    Een onschuldig lachje komt op zijn gezicht, "Oh oops." Ik sloeg mijn armen over elkaar en keek hem met opgetrokken wenkbrauw aan, "Surprise ! Ik leef nog."
    Ik had een voordeel dat ik op hem zat met mijn benen elk aan een kant, zo kon ik hem namelijk makkelijker slaan. Ik gaf hem een klap op zijn arm, "Waarom deed je dat !" riep ik wanhopig uit, "Ik ging héél mijn EHBO cursus doorhalen om je te redden en meneertje was niet eens dood."
    Ik gaf hem nog een klap en sloeg daarna mijn armen over elkaar.
    "Doe dat nooit meer, of ik red je niet als je het echt nodig hebt," zei ik met een zielig gezichtje.

    Matt Johnson
    Ze word boos, roept allemaal dingen naar mijn hoofd en slaat me meerdere keren.
    Met een pruil lipje kijk ik haar aan "Niet mee slaan" piep ik met mijn handen beschermend voor me.
    Als ze zegt dat ze me niet gaat helpen als ik het echt nodig heb en ik haal mijn schouders "Wat maakt mij dat uit? als ik dood ben-ben ik dood" zeg ik luchtig "Niemand die Matt zal missen, want ja, wie mist er nu een arrogante klootzak?" ga ik verder terwijl ik rechtop ga zitten en Ella makkelijk van me af til en naast me neer zet waarna ik snel op sta. Nu ben ik groter dan haar en dus in mijn voordeel.
    "Misschien gaan ze Matty missen, maar niemand kent Matty echt dus ach, ze zullen me niet missen dus laat me maar gewoon liggen als het echt gebeurd" zeg ik dan weer. Nu zet ik haar mooi op haar nummer.
    "Oh ja, goede tip trouwens: als iemand ligt moet je aan zijn of haar pols voelen, dan merk je vanzelf of diegene nog leeft of niet" zeg ik met een scheve grijns tegen haar.


    Lol.. Cannabis geneest kanker? O.O
    En de fucking regering weet dat al fkkng 36 jaar!
    Vuile homo's.. -.-


    Little do you know

    [hahaha ik ga matty missen :D en ik ga matt ook missen O.O :D]

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 13:43 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign


    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Haar kamer.

    Ik kreeg een pruillip en keek naar boven om hem de zielige blik te kunnen geven.
    "Mijn EHBO cursus was 5 jaar geleden, ik was in paniek en ik zag je niet ademen, genoeg redenen voor mij om aan te nemen dat je dood bent," zei ik waarna ik opstond aangezien ik nog altijd neerzat.
    "Maar, over dat hele Matt, Matty gedoe," begon ik rustig terwijl ik mijn t-shirt wat uitwrong aangezien ik nog altijd de natte was hier, "Je bent misschien een arrogante klootzak voor sommige hier, maar ik zou je missen. Ja je bent sarcastisch, duwt mensen graag in het water en je doet je voor als iemand anders, maar Matt heeft ook zijn goede kanten, anders zou ik nooit met je omgaan."
    Ik keek op van mijn t-shirt en glimlachte naar hem, "Dus hoe graag je het ook zou willen, nadat ik je pols gecontroleerd heb ga ik je niet laten liggen."