• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Nieuwe regel: Alleen Patholoog, MissAlice en Appelboompje mogen nieuwe topics te openen. Als geen van hen online is en er 12 uur voorbij zijn gegaan, mag iemand anders een topic openen. Maar dan verwacht ik wel een link in mijn gastenboek + het praattopic. Dit geldt ook voor het praattopic.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (2/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (8)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle
    Bryan Cooper - Pom
    -Rafael Montrose - HippieDream

    Meisjes (10)
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Mabel Aurora Winter - Roww
    -Lilith Stone - Pom
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Achter jullie personage zetten jullie direct je groep, in de kleur van die groep. (Die vind je hier onder.)
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2) 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2) 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 17:42 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Laurinda
    Matt smeekt me zo ongeveer om op te houden omdat hij me niet verrot wil schelden en ik schud zachtjes mijn. hoofd.
    " Nee dus ga je lekker een ander verrot schelden omdat jij kwaad bent op mij! Dan kun je je beter op mij afreageren!"
    Ik kijk hem aan, laat maar komen die laag en ik sla mijn armen over elkaar heen.
    Hij gelooft me nog nier, ofcourse.
    " Ik snap niet waarom je nu zo doet, ik heb Niet tegen je gelogen dus waarom doe je zo.
    Je hoeft niet zo kwaad te zijb Matt en je hoeft je niet op iets of iemand af te reageren Maar als je dat wel doet doe het dan op mij.
    Je bent immers ook kwaad op Mij."


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    I'm off to bed c:
    BayBay(doeg)


    Little do you know

    trusten ik ga ook slaapjes doen <3<3
    droom over mij :-)
    x


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Sorry, ik droomde over Damon :'D
    En Stefan.. maar hij verpestte gewoon alles :c
    Zoals hij áltijd doet :c
    Want dankzij Stefan werd ik wakker -.-

    En nu weer reageren met Matt :'D


    Little do you know

    Matt Johnson
    Ze zegt dat ik boos ben op haar en dat ik me dan beter kan afreageren op haar dan op iemand anders.
    "Ik dacht eigenlijk aan mezelf vol gooien met drank" zeg ik droog tegen haar "Ik ben neit zo'n persoon dat graag iemand in elkaar slaat of iemand pijn doet met woorden. Daar lijk ik misschien op maar nee. Zo ben. ik. niet" zeg ik tegen haar.
    "Ga gewoon terug, Laurinda" zeg ik boos waarna ik haar van me af duw en mijn weg vervolg naar het dorp.


    Laat hem nou gewoon even naar het Dorp gaan :')
    Ik wil Drama.


    Little do you know

    xd

    laurinda pearl
    "Ik dacht eigenlijk aan mezelf vol gooien met drank. Ik ben neit zo'n persoon dat graag iemand in elkaar slaat of iemand pijn doet met woorden. Daar lijk ik misschien op maar nee. Zo ben. ik. niet. Ga gewoon terug, Laurinda" En hij duwt me aan de kant waarna hij weg loopt.
    "Prima" en ik draai me om en loop terug richting het huisje waar ik naar binnenloop en op de bank neerplof.
    Naar mijn kamer kon ik niet dus dan maar hier mijn tijd vullen.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Mooisa c:

    Matt Johnson
    Ik vervolgde mijn weg naar het dorp, en als ik daar eindelijk ben vraag ik aan een paar mensen of er ook ergens een kroeg zit of zo.
    Na een tijdje vind ik eindelijk een gezellige kroeg en bestel er bier.
    "Dus, een nieuweling, hé?" hoor ik na een paar biertjes achter me. Lachend draai ik me om en kijk de man aan, hij doet me denken aan zo'n dikke motorrijder..
    "Ja, ik ben zo'n beetje nieuw hier. Gewoon op vakantie" zeg ik met een zelfverzekerde grijns.
    "Leuk voor je man, en waar zijn je vrienden? Of heb je die niet? want niemand gaat alleen in een kroeg zitten" zegt een andere man lachend. Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik hem aan "Sorry hoor, maar mijn vrienden zijn in het huis waar we verblijven. Ze hadden geen zin in dikke motorrijders" snauw ik naar de mannen. Ze lijken niet blij met mijn opmerking en vrijwel direct krijg ik een kaak slag te verduren..
    Zo werd ik de tent uit geslagen, letterlijk. Als ik er uiteindelijk genoeg van heb haal ik mijn zakmes uit mijn broekzak en klap deze open. Als een man me weer wil slaan haal ik uit met het mes, waardoor er een snede in zijn hand verschijnt. De man krijst het uit van de pijn waarop ik lach. De andere mannen willen me grijpen maar ik ren zo hard ik kan, niet dat ik nog erg hard kan rennen, terug naar de skiliften. Gelukkig ben ik nogaltijd sneller dan die vetzakken. Eenmaal bij de liften spring ik nog snel in een lift. Gelukkig hebben die gozers geen pasje dus ik ben veilig vanaf hier.. Ik kijk naar het grijze shirt dat ik aan heb en de jas die erover heen hangt. Bloed.. gelukkig is mijn Jack zwart.. die moet ik binnen dus maar aan houden. Mijn mes maak ik schoon met het shirt en rits snel mijn jack dicht. Als ik boven ben loop ik hinkend dezelfde weg terug naar het huis. ik voel een straaltje bloed over mijn wang lopen en merk dat die afkomstig is uit een hoofdwond.. Kut. Ik voel me langzaam lichter worden in mijn hoofd.. en net wanneer ik voor het huis sta dwarrelen er zwarte vlekken voor mijn ogen. Langzaam word het één grote zwarte vlek waarna ik in elkaar zak en in de sneeuw terecht kom..


    Sow c:


    Little do you know

    Btw, naar haar kamer kan ze wel want Mabel eet een banaan in de keuken :'D


    Little do you know

    [De enige logische persoon die hem kan vinden is Ayden aangezien hij nog moet toekomen dus ik zal maar schrijven (':]


    Ayden Riley Sanders.
    Aankomen bij het huis.

    Zuchtend stapte ik de auto uit en keek ongeïnteresseerd even rond. Mijn standaard gezicht was ongeïnteresseerd en verveeld eigenlijk, er waren niet veel dingen die me nog echt boeiden in het leven. Ik nam mijn iPhone uit mijn zak en stuurde een bericht naar Darcy dat ik haar haatte om dit op te zetten voor mij. Als ze dacht dat ik hier plezier ging hebben en dat ik nieuwe vrienden ging maken, mocht ze al een taxi terugsturen, want ik was niet van plan nog meer mensen binnen te laten dan dat ik de laatste jaren al had gedaan. Hoe meer vrienden ik echt vertrouw, hoe erger het is, dus ik doe gewoon zoals ik altijd doe: de gevoelloze klootzak spelen die niemand leuk vindt. Ik had Ella, dus dat was gezelschap genoeg voor mij. Haar kennende zou ze in deze dagen misschien 1 of 2 vrienden gemaakt hebben waarvan ze nu al zeker woedend is op 1 daarvan. Ze brengt teveel tijd door met mensen en als het geen echte vrienden zijn dan wordt ze altijd boos, het was altijd hetzelfde liedje geweest, geloof me maar.
    Mijn zwarte Vans werden kletsnat door de sneeuw die niet van het pad geveegd was waardoor ik al niet eens meer mijn best moest doen om geïrriteerd te raken. Toen ik bij de deur was, keek ik verbaasd opzij naar een jongen die bewusteloos op de grond lag. Geen idee wat er met hem gebeurd was, maar ik ging het niet oplossen. Ik opende de deur en liep door een paar kamers om hulp te zoeken. Toen ik binnenkwam in een ruimte die verbazend veel op een soort living leek, zag ik een meisje in de zetel zitten. Ik wees met mijn duim over mijn schouder als teken dat er buiten iets aan de hand was.
    "Er ligt een gast bewusteloos op de grond in de sneeuw, misschien ken je hem, I don't know, maar ik zou even gaan kijken."

    [Hij spreekt tegen Laurinda]

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 12:43 ]

    [Ik ben zeker de enige die Ayden op Matt vind lijken zeker :$]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    nope iedereen vind dat,
    rowena, jij en ik xd ik vind dat iedereen ^^


    Laurinda Pearl
    Ik zit net goed en wel op de bank als er iemand binnen komt. Ik ken de jongen niet maar hij wijst over zijn schouder.
    "Er ligt een gast bewusteloos op de grond in de sneeuw, misschien ken je hem, I don't know, maar ik zou even gaan kijken."
    Ik zet mijn voeten terug op de vloer en loop naar hem toe waarna ik voor hem ga staan.
    "1. Hoi, mijn Laurinda, fijn jou ook te ontmoeten. 2. ER LIGT IEMAND BUITEN EN JIJ HEBT NIET HET FATSOEN DIE JONGEN TE HELPEN? en 3 ja ik denk dat ik hem ken... en volgens mij is het mijn schuld dat hij daar ligt... Ik ga wel kijken denk ik... En jij gaat mee" Ik pak hem bij zijn arm en trek hem mee naar buiten waar ik Matt zie liggen.
    Damn.
    Mijn hand laat de jongen los en ik sprint naar Matt toe die nog altijd op de grond ligt, zijn hoofd bloed en ik durf te wedden dat dat niet de enige wond is.
    "Zou je me kunnen helpen hem naar binnen brengen alsjeblieft??" en ik kijk de jongen smekend aan. Ik ging Matt nooit alleen naar binnen krijgen.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 12:50 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Haha wij zijn iedereen xd


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [In mijn ogen is dat niet zo aangezien ik weet hoe Ayden in elkaar zit, en dan bedoel ik niet alleen de uitleg in het rollentopic, daarbij Ayden gaat niet veranderen in de RPG (':]


    Ayden Riley Sanders.

    Ik trok mijn wenkbrauwen op en trok mijn arm los van zodra ze me naar buiten had gesleurd, "1, het kan me echt geen zak schelen hoe je noemt, het is niet dat ik hier ben om happy rond een kampvuurtje te zingen, 2, nee ik doe de moeite niet, waarom zou ik, het was niet alles er ook maar iemand naar mij omkeek toen ik het nodig had en 3, opnieuw, het maakt me niet uit hoe hij daar gekomen is en wie zijn schuld het is."
    Ik wou alweer naar binnen lopen om op zoek te gaan naar de enige leuke persoon hier in huis tot ze vroeg of ik hem naar binnen kon doen. Ik draaide me om met een verveeld gezicht en rolde met mijn ogen. Ik zette terug een paar stappen naar hem toe, nam een pols vast en trok hem dan zo zonder enige moeite over mijn schouder. Dat kreeg je ervan als er elke dag zeker 1 vriend zo dronken is dat hij bewusteloos werd. Ik liep naar binnen, gooide hem in de zetel en veegde mijn handen af aan mijn broek.
    "De volgende keer dat je me meetrekt mag je hem zelf naar binnen doen." Ik had het wel weer gehad hier. Ik liep de living uit en nam mijn koffer die in de gang stond om deze naar boven te dragen.