• Every twenty-five years there is a Quarter Quell edition of the Hunger Games. Quarter Quells mark the anniversary of the districts' defeat by the Capitol, and include special celebrations. The Games involves some sort of twist that makes them more disastrous or difficult to compete in, or watch. A small box contains small yellow envelopes containing specific instructions for each Quarter Quell. These instructions were planned at the founding of the Hunger Games, with plans in place for hundreds of Games. The President at the time selects the appropriate card and reads it on live television to announce the theme of that year's Quell.
    He reads from the square of paper in the same onerous voice he used for ours, informing Panem that in honour of the Quater Quell, there will be twice the number of tributes.


    Regels.
    - GEEN perfecte personages. Iedereen heeft wel een zwaktepunt, en niet iedereen is goed met wapens. Ook is niet iedereen 16 of ouder, ik zou graag ook wat jongere tributen willen.
    - Minimaal vijf regels.
    - Geen anime-plaatjes gebruiken, er zijn genoeg mensen om te gebruiken op internet.
    - Maximaal 3 characters per persoon, maar je moet niet één gaan verwaarlozen.
    - Verdeel de districten een beetje. Ik wil liever niet dat we een groep van twaalf beroeps hebben en dan maar zes gewone tributen.
    - Vrouwen en mannen gelijk verdelen.
    - heb je nog meer, zeg het dan.


    Naam:
    District:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Ik heb er voor gekozen om geen goede/slechte punten en wapen bij de invullijst te zetten. Itemverdeling komt later.

    Rollen:
    District 1 - Luxury.
    - Jace Doddler × Limits
    -
    - Aurelynn Jay Quinn × Faisean
    -

    District 2 - Masonry.
    - Nathan Douglas Rhine × Raccoon
    -
    - Ichelle Jill Evans × Europe
    -

    District 3 - Elektronics.
    -
    -
    - Crystal Anna Livery × Amarixe
    -

    District 4 - Fishing. VOL
    - Raleigh Levi Kai × Newton
    -
    - Jessica Caitlin Brandon × Celebration
    - Amy Lavina Wilson × xCinta

    District 5 - Power.
    -
    -
    -
    -

    District 6 - Transportation.
    -
    -
    - Yaelle Faye Golden × Europe
    -

    District 7 - Lumber.VOL
    - Drew Ken Valey × Faisean
    - Austin Blake Rosefields × Raccoon
    - Acacia Willow Racian × Skull
    -

    District 8 - Textiles.
    -
    -
    -
    -

    District 9 - Grain.
    -
    -
    - Dawnelle Eguskine × Rider
    - Rose Yellarms × IsA20

    District 10 - Livestock.
    -
    -
    - Alyssya Megan Broadbent × Aravis
    - Emma Madeline McCartny × HurtedHeart

    District 11 - Agriculture.
    - Remi Hecciah × IsA20
    -
    -
    -

    District 12 - Cole Mining.
    - Haymitch Abernathy × Ideas
    -
    - Mirte Ellis Cavanaugh × Loian
    -



    The Arena.

    Ik raad het sterk aan om dit filmpje te bekijken. Het geeft veel duidelijkheid over de arena. Er zit bloed in.

    Plattegrond:


    Zwart: Niks.
    Mosterdgeel: Hoorn.
    Bruin: Besneeuw berggebied.
    Roze: Giftig bloemenveld.
    Donkergroen: Dodelijk bos. Zodra iemand dit betreed komt er een plaag door de hele arena.
    Felgroen: Bos met verscheidene, onschuldig-lijkende mutilanten.
    Blauw: Giftig water. De stippen zijn poeltjes en de lijnen rivieren.

    Dikgedrukt is al geloot en definitief verdeeld.
    Wapens
    - Bijl.
    District 1(Limits), District 7 (Skull), District 3 (Amarixe)
    - Werpmessenset.
    District 7 (Faisean)
    - Zakmes.
    District 9, (IsA20), District 11 (IsA20), District 10 (Aravis)
    - Drietand.
    District 4 (Celebration)
    - Pijl en boog.
    District 1 (Faisean), District 2 (Europe)
    - Blaaspijp met pijltjes.
    District 9 (Rider).
    - Zwaard.
    District 2 (Raccoon)
    - Speer.
    District 4 (Newton).

    Voedsel.
    - 10 crackers, 5x.
    4, xCinta
    7, Skull
    1, Limits
    2, Europe
    7, Faisean
    9, Rider
    10, HurtedHeart
    - Vijf reepjes gedroogd vlees.
    2, Raccoon
    1, Faisean
    9, IsA20
    3, Amarixe
    10, Aravis




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 12:48 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ideas schreef:
    (...)

    Yay! c:

    En een messenset zou inderdaad fijn zijn, maar voedsel is ook oké c:
    Dat word loten...


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Hey, Jace staat bovenaan op de cover *O*

    Ideas schreef:
    (...)

    Yay! c:

    En een messenset zou inderdaad fijn zijn, maar voedsel is ook oké c:

    Het zijn werpmessen,trouwens.
    Ik dacht ik zeg het even voor de zekerheid.


    Limits schreef:
    Hey, Jace staat bovenaan op de cover *O*

    Die ik nu weer opnieuw moet aanpassen, hiephoi. :W
    Ik wist het actually wel, gelukkig heb ik 'm opgeslagen met de edits.
    Wat vinden jullie van de cover, trouwens?

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 18:14 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Limits schreef:
    Hey, Jace staat bovenaan op de cover *O*
    Mijne 2e:Y)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Wanneer word het speeltopic geopend? Dan kan ik daar rekening meehouden.

    Skull schreef:
    (...)
    Die ik nu weer opnieuw moet aanpassen, hiephoi. :W
    Ik wist het actually wel, gelukkig heb ik 'm opgeslagen met de edits.
    Wat vinden jullie van de cover, trouwens?


    Me likes c:

    Limits schreef:
    Wanneer word het speeltopic geopend? Dan kan ik daar rekening meehouden.

    Rond acht uur, denk ik. Het kan een half uur eerder zijn of een half uur later, maar meer niet.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rider schreef:
    (...)

    Nou, mijn mening over de film is verdeeld. Hij was niet slecht, maar ik irriteerde mij dood aan Annabeth, aangezien ze opeens deze film een stuk minder stoer was en meer afhankelijk van Percy. Verder vond ik die taxi veel te veel lijken op de Collectebus van HP, gecombineerd met de Ford Angela. Maar Castle was geweldig gecast als Hermes en Luke was ook weer een geniale bad guy (I love him ^^). Daarbij lachte ik mij ook op een bepaald moment echt rot om Grover.

    Oh en als er nog eten over is, wil Dawn wel crackers erbij, als dat mag. En ik ben vanavond bij een verjaardag, maar Dawn vlucht gewoon gelijk met haar spullen het bos in. Iemand mag haar van mij wel oppervlakkig verwonden aan het been of arm of zo? Weet niet of daar een vrijwilliger voor is?


    ???


    Happy Birthday my Potter!

    Is het mogelijk dat ik nog een meisje van rond de 12 jaar bij district 10 doe?????? Dan maak ik haar nu namelijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik zit nog steeds vast..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    HurtedHeart schreef:
    Is het mogelijk dat ik nog een meisje van rond de 12 jaar bij district 10 doe?????? Dan maak ik haar nu namelijk.


    Tsss, Celine, een beetje een rol maken op je eigen verjaardag (N) Maar Dawn zal Emma wel beschermen hoor ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Faisean schreef:
    Ik zit nog steeds vast..


    Met je karakter?
    Probeer anders eerst wat steekwoorden op te schrijven en het later uit te gaan werken :'D.

    Naam:
    Aurelynn ''Lynn'' Jay Quinn
    District:
    1
    Leeftijd:
    Vijftien
    Karakter:
    Lynn is een meisje dat heel arrogant kan overkomen maar als je haar beter leert kennen dat helemaal niet zo is. Lynn kan haar ook snel aangevallen voelen en gaat dus ook heel snel in de verdediging wat soms heel ongemakkelijk kan overkomen bij andere. Als ze je niet mag zal je dat dan ook heel duidelijk merken. Lynn is ook een meisje dat snel vergeeft maar nooit vergeet. Als je iets bij haar hebt gedaan zal ze je altijd eraan herinneren dat je het hebt gedaan. Lynn valt meestal voor de verkeerde jongens. Ze is daar dan ook al vaker mee in de problemen mee gekomen. Met haar ogen versiert Lynn iedereen. De meeste jongens vallen dan ook niet voor haar maar voor haar ogen. haar
    linkeroog is namelijk heel anders dan haar rechteroog op het gebied van jongens heeft ze dus niet echt geluk.
    Uiterlijk:


    Lynn is zo'n 1.63 lang. Ze is dan ook altijd de kleinste van de groep geweest. Een van haar bijnamen is niks voor niks kleintje. Lynn haar natuurlijke haarkleur is bruin. Haar haar is ook van nature krullend maar ze stijlt het vrijwel altijd omdat ze niet van haar krullen houd.
    Extra:
    Lynn traint al sinds ze 4 is. Lynn heeft ook een heel abnormale en eigen stijl. Lynn is volledig hetero en is daar trots op. Lynn vind het dan ook geen probleem als iemand anders homo of lesbi is. Avah is heel erg lenig omdat ze vroeger op turnen heeft gezeten. Bang voor de monsters is ze absoluut.

    Naam:
    Drew Ken Valey
    District:
    7
    Leeftijd:
    Zeventien
    Innerlijk:
    Drew is een echt flirt en zal er alles aan doen om een meisje te krijgen. Als hij haar eenmaal heeft zal hij geen ontrouw bewijzen. Drew is dan ook erg eigenwijs en wil altijd zijn gelijk en kan soms nogwat dwingend overkomen wat soms niet zo goed bij mensen aan komt. Drew is ook nog iemand die echt voor zijn doel strijd en hem altwijd wil halen.
    Uiterlijk:


    Extra:
    Drew jaagt voor zijn familie en kan dus goed omgaan met messen en pijl en boog..
    Ik heb dit tot nu toe maar het is heel weinig tegenover mijn andere tribuut.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    HurtedHeart schreef:
    Is het mogelijk dat ik nog een meisje van rond de 12 jaar bij district 10 doe?????? Dan maak ik haar nu namelijk.


    Ehm, ik denk het wel.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Faisean schreef:
    Naam:
    Aurelynn ''Lynn'' Jay Quinn
    District:
    1
    Leeftijd:
    Vijftien
    Karakter:
    Lynn is een meisje dat heel arrogant kan overkomen maar als je haar beter leert kennen dat helemaal niet zo is. Lynn kan haar ook snel aangevallen voelen en gaat dus ook heel snel in de verdediging wat soms heel ongemakkelijk kan overkomen bij andere. Als ze je niet mag zal je dat dan ook heel duidelijk merken. Lynn is ook een meisje dat snel vergeeft maar nooit vergeet. Als je iets bij haar hebt gedaan zal ze je altijd eraan herinneren dat je het hebt gedaan. Lynn valt meestal voor de verkeerde jongens. Ze is daar dan ook al vaker mee in de problemen mee gekomen. Met haar ogen versiert Lynn iedereen. De meeste jongens vallen dan ook niet voor haar maar voor haar ogen. haar
    linkeroog is namelijk heel anders dan haar rechteroog op het gebied van jongens heeft ze dus niet echt geluk.
    Uiterlijk:


    Lynn is zo'n 1.63 lang. Ze is dan ook altijd de kleinste van de groep geweest. Een van haar bijnamen is niks voor niks kleintje. Lynn haar natuurlijke haarkleur is bruin. Haar haar is ook van nature krullend maar ze stijlt het vrijwel altijd omdat ze niet van haar krullen houd.
    Extra:
    Lynn traint al sinds ze 4 is. Lynn heeft ook een heel abnormale en eigen stijl. Lynn is volledig hetero en is daar trots op. Lynn vind het dan ook geen probleem als iemand anders homo of lesbi is. Avah is heel erg lenig omdat ze vroeger op turnen heeft gezeten. Bang voor de monsters is ze absoluut.

    Naam:
    Drew Ken Valey
    District:
    7
    Leeftijd:
    Zeventien
    Innerlijk:
    Drew is een echt flirt en zal er alles aan doen om een meisje te krijgen. Als hij haar eenmaal heeft zal hij geen ontrouw bewijzen. Drew is dan ook erg eigenwijs en wil altijd zijn gelijk en kan soms nogwat dwingend overkomen wat soms niet zo goed bij mensen aan komt. Drew is ook nog iemand die echt voor zijn doel strijd en hem altwijd wil halen.
    Uiterlijk:


    Extra:
    Drew jaagt voor zijn familie en kan dus goed omgaan met messen en pijl en boog..
    Ik heb dit tot nu toe maar het is heel weinig tegenover mijn andere tribuut.


    Misschien zou je nog wat over zijn vaardigheden kunnen zeggen, of over zijn familie en hoe die tegen de spelen aankijkt?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.