• Every twenty-five years there is a Quarter Quell edition of the Hunger Games. Quarter Quells mark the anniversary of the districts' defeat by the Capitol, and include special celebrations. The Games involves some sort of twist that makes them more disastrous or difficult to compete in, or watch. A small box contains small yellow envelopes containing specific instructions for each Quarter Quell. These instructions were planned at the founding of the Hunger Games, with plans in place for hundreds of Games. The President at the time selects the appropriate card and reads it on live television to announce the theme of that year's Quell.
    He reads from the square of paper in the same onerous voice he used for ours, informing Panem that in honour of the Quater Quell, there will be twice the number of tributes.


    Regels.
    - GEEN perfecte personages. Iedereen heeft wel een zwaktepunt, en niet iedereen is goed met wapens. Ook is niet iedereen 16 of ouder, ik zou graag ook wat jongere tributen willen.
    - Minimaal vijf regels.
    - Geen anime-plaatjes gebruiken, er zijn genoeg mensen om te gebruiken op internet.
    - Maximaal 3 characters per persoon, maar je moet niet één gaan verwaarlozen.
    - Verdeel de districten een beetje. Ik wil liever niet dat we een groep van twaalf beroeps hebben en dan maar zes gewone tributen.
    - Vrouwen en mannen gelijk verdelen.
    - heb je nog meer, zeg het dan.


    Naam:
    District:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Ik heb er voor gekozen om geen goede/slechte punten en wapen bij de invullijst te zetten. Itemverdeling komt later.

    Rollen:
    District 1 - Luxury.
    - Jace Doddler × Limits
    -
    - Aurelynn Jay Quinn × Faisean
    -

    District 2 - Masonry.
    - Nathan Douglas Rhine × Raccoon
    -
    - Ichelle Jill Evans × Europe
    -

    District 3 - Elektronics.
    -
    -
    - Crystal Anna Livery × Amarixe
    -

    District 4 - Fishing. VOL
    - Raleigh Levi Kai × Newton
    -
    - Jessica Caitlin Brandon × Celebration
    - Amy Lavina Wilson × xCinta

    District 5 - Power.
    -
    -
    -
    -

    District 6 - Transportation.
    -
    -
    - Yaelle Faye Golden × Europe
    -

    District 7 - Lumber.VOL
    - Drew Ken Valey × Faisean
    - Austin Blake Rosefields × Raccoon
    - Acacia Willow Racian × Skull
    -

    District 8 - Textiles.
    -
    -
    -
    -

    District 9 - Grain.
    -
    -
    - Dawnelle Eguskine × Rider
    - Rose Yellarms × IsA20

    District 10 - Livestock.
    -
    -
    - Alyssya Megan Broadbent × Aravis
    - Emma Madeline McCartny × HurtedHeart

    District 11 - Agriculture.
    - Remi Hecciah × IsA20
    -
    -
    -

    District 12 - Cole Mining.
    - Haymitch Abernathy × Ideas
    -
    - Mirte Ellis Cavanaugh × Loian
    -



    The Arena.

    Ik raad het sterk aan om dit filmpje te bekijken. Het geeft veel duidelijkheid over de arena. Er zit bloed in.

    Plattegrond:


    Zwart: Niks.
    Mosterdgeel: Hoorn.
    Bruin: Besneeuw berggebied.
    Roze: Giftig bloemenveld.
    Donkergroen: Dodelijk bos. Zodra iemand dit betreed komt er een plaag door de hele arena.
    Felgroen: Bos met verscheidene, onschuldig-lijkende mutilanten.
    Blauw: Giftig water. De stippen zijn poeltjes en de lijnen rivieren.

    Dikgedrukt is al geloot en definitief verdeeld.
    Wapens
    - Bijl.
    District 1(Limits), District 7 (Skull), District 3 (Amarixe)
    - Werpmessenset.
    District 7 (Faisean)
    - Zakmes.
    District 9, (IsA20), District 11 (IsA20), District 10 (Aravis)
    - Drietand.
    District 4 (Celebration)
    - Pijl en boog.
    District 1 (Faisean), District 2 (Europe)
    - Blaaspijp met pijltjes.
    District 9 (Rider).
    - Zwaard.
    District 2 (Raccoon)
    - Speer.
    District 4 (Newton).

    Voedsel.
    - 10 crackers, 5x.
    4, xCinta
    7, Skull
    1, Limits
    2, Europe
    7, Faisean
    9, Rider
    10, HurtedHeart
    - Vijf reepjes gedroogd vlees.
    2, Raccoon
    1, Faisean
    9, IsA20
    3, Amarixe
    10, Aravis




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 12:48 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Naam: Emma Madeline McCartny
    District: 10
    Leeftijd: 12
    Innerlijk: Emma is een lief meisje die nogal verlegen is. Toch houd ze van de goede aandacht al zal ze nooit iemand aanspreken. Emma is naïef maar dat betekent niet dat ze je meteen vertrouwd. Ze vertrouwd mensen niet snel tenzij ze hulp aanbieden al zou ze je nooit compleet vertrouwen. Vrienden zijn betekend voor het leven zelfs als ze dood zijn draag je ze nog mee. Ze is aardig en zorgvuldig. Ze is ook erg slim en heeft oog voor detail. Ze weet Alles over dieren en weet ook snel als er iets niet pluis is met de dieren aangezien ze precies weet hoe ze zij gedragen. Voor de rest is ze weerloos en kan ze niet veel. Ze heeft het er al bij neer gelegd dat ze sterft maar probeert het nog al heeft ze niemand om voor te vechten, omdat ze weet dat ze bijna niets kan met vechten en wapens het ze zich tijdens de trainingen gericht op de basis technieken. Hierdoor weet ze wel wat, maar omdat ze denkt dat ze het weet kan het dus fout in gaan.
    Uiterlijk:


    Dit is een jongere foto. (ik kon gewoon geen goede foto vinden van een twaalf jarige met het goede uiterlijk)
    Ze is 1 meter 45 heeft ijsblauwe ogen en bruin krullend haar die in kunnen vallen op sommige dagen. Ze ziet er onschuldig uit maar is harder dan ze lijkt. Ze kan veel omstandigen aan. Ze is niet super sterk maar ze is wel snel en vrij lenig. Ze is erg goed in bomen beklimmen.
    Extra: Haar ouders zijn op haar 7e gestorven haar zus 2 jaar erna in de hungergames. Nu zou haar zus 17 jaar zijn en ze mist haar nog elke dag. Ze overleefde in het district door te leven van de natuur en aardige mensen die iets over hadden. Ze had nooit echt een huis al heeft ze verschillende "huizen" in het district waar ze woont door ze zelf te maken. Ze verdiende uiteindelijk wel wat geld door te helpen met de dieren te fillen.
    Ze begint in de arena in de bossen (bomen) en bespied Dawn. Dat komt omdat Dawn veel op haar zus lijkt.

    (Ik maak haar misschien nog verder.)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 20:12 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Naam: Emma Madeline McCartny
    District: 10
    Leeftijd: 12
    Innerlijk: Emma is een lief meisje die nogal verlegen is. Toch houd ze van de goede aandacht al zal ze nooit iemand aanspreken. Emma is naïef maar dat betekent niet dat ze je meteen vertrouwd. Ze vertrouwd mensen niet snel tenzij ze hulp aanbieden al zou ze je nooit compleet vertrouwen. Vrienden zijn betekend voor het leven zelfs als ze dood zijn draag je ze nog mee. Ze is aardig en zorgvuldig. Ze is ook erg slim en heeft oog voor detail. Ze kent de natuur als haar broekzak en weet hoe je moet handelen in bepaalde situaties. Ze is slim en kan snel leren. Door de trainingen leert ze veel over gif en niet. Ze weet Alles over dieren en weet ook snel als er iets niet pluis is met de dieren aangezien ze precies weet hoe ze zij gedragen. Voor de rest is ze weerloos en kan ze niet veel. Ze heeft het er al bij neer gelegd dat ze sterft maar probeert het nog al heeft ze niemand om voor te vechten.
    Uiterlijk:


    Ze is 1 meter 45 heeft ijsblauwe ogen en bruin krullend haar die in kunnen vallen op sommige dagen. Ze ziet er onschuldig uit maar is harder dan ze lijkt. Ze kan veel omstandigen aan. Ze is niet super sterk maar ze is wel snel en vrij lenig. Ze is erg goed in bomen beklimmen.
    Extra: Haar ouders zijn op haar 7e gestorven haar zus 2 jaar erna in de hungergames. Nu zou haar zus 17 jaar zijn en ze mist haar nog elke dag. Ze overleefde in het district door te leven van de natuur en aardige mensen die iets over hadden. Ze had nooit echt een huis al heeft ze verschillende "huizen" in het district waar ze woont door ze zelf te maken. Ze verdiende uiteindelijk wel wat geld door te helpen met de dieren.

    (Ik maak haar misschien nog verder.)
    Sorry dat ik dit zeg maar ik vind haar op 6 lijken...


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Damn, de hele cover-edits weg. Nog een keer dus :W


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ze weet wel heel veel precies. Er zijn mensen met een vaardigheid, maar niet zo veel. Ze kan niet alles van dieren en alles van de natuur en alles van gif weten. Dan kent ze de arena exact, en dat zou wel héél erg toevallig zijn. Tenzij je je rol aanpast, zal ik deze niet accepteren, sorry.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 19:26 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Faisean schreef:
    (...)Sorry dat ik dit zeg maar ik vind haar op 6 lijken...


    Ja, net als dat jouw vrouwelijke personage eruit ziet als 23 en je jongen waarschijnlijk wel 19 is. Dus de leeftijden kloppen sws voor geen meter c;


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Ja, net als dat jouw vrouwelijke personage eruit ziet als 23 en je jongen waarschijnlijk wel 19 is. Dus de leeftijden kloppen sws voor geen meter c;
    Lol. Vriendinnen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rider schreef:
    (...)

    Ja, net als dat jouw vrouwelijke personage eruit ziet als 23 en je jongen waarschijnlijk wel 19 is. Dus de leeftijden kloppen sws voor geen meter c;
    En aan haar postuur te zien kan ze absoluut geen 23 zijn(cat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Overigens is Barbara Palvin 20, dus als jullie op leeftijden gaan letten, moeten jullie ook naar jezelf kijken. En Celine zal bij haar personage zetten dat ze op de foto nog 8 is, wanneer ze op de laptop zit c;


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Ja, net als dat jouw vrouwelijke personage eruit ziet als 23 en je jongen waarschijnlijk wel 19 is. Dus de leeftijden kloppen sws voor geen meter c;


    Misschien wel ,maar dat valt niet op dan ,op het prentje van haar is echt een kind van 5 jaar ,dat zie je wel duidelijk :x


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rider schreef:
    Overigens is Barbara Palvin 20, dus als jullie op leeftijden gaan letten, moeten jullie ook naar jezelf kijken. En Celine zal bij haar personage zetten dat ze op de foto nog 8 is, wanneer ze op de laptop zit c;


    Oke, dat is waar. En dan snap ik het, :3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rider schreef:
    Overigens is Barbara Palvin 20, dus als jullie op leeftijden gaan letten, moeten jullie ook naar jezelf kijken. En Celine zal bij haar personage zetten dat ze op de foto nog 8 is, wanneer ze op de laptop zit c;


    Ik denk dat ze eerder bedoelt dat ze er wel erg jong uitziet. Het hoeft niet precies te zijn, maar dat meisje kan onmogelijk 12 zijn.

    Oke, laten we het er op houden dat als Celine het erbij zet van dat het een jongere foto is, dat ze dan geaccepteerd wordt.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 19:26 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Limits schreef:
    (...)

    Ik denk dat ze eerder bedoelt dat ze er wel erg jong uitziet. Het hoeft niet precies te zijn, maar dat meisje kan onmogelijk 12 zijn.
    Haar laat ik lekker in haar waarde :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Oke, discussie gesloten?

    Ik heb geen zin in een hele heissa om niks, ook al weet ik dat ik er zelf ook een oordeel in gaf. Ik wil deze RPG gezellig houden.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Het spijt me ik heb het veranderd. Het was gewoon moeilijk om het idee van het meisje dat ik wou te vinden en vooral om dat 12 een lastige leeftijd is. Srry van de hele discussie ik wil het ook graag gezellig houden.


    I'm finally back, Finally after a Year break