• Every twenty-five years there is a Quarter Quell edition of the Hunger Games. Quarter Quells mark the anniversary of the districts' defeat by the Capitol, and include special celebrations. The Games involves some sort of twist that makes them more disastrous or difficult to compete in, or watch. A small box contains small yellow envelopes containing specific instructions for each Quarter Quell. These instructions were planned at the founding of the Hunger Games, with plans in place for hundreds of Games. The President at the time selects the appropriate card and reads it on live television to announce the theme of that year's Quell.
    He reads from the square of paper in the same onerous voice he used for ours, informing Panem that in honour of the Quater Quell, there will be twice the number of tributes.


    Regels.
    - GEEN perfecte personages. Iedereen heeft wel een zwaktepunt, en niet iedereen is goed met wapens. Ook is niet iedereen 16 of ouder, ik zou graag ook wat jongere tributen willen.
    - Minimaal vijf regels.
    - Geen anime-plaatjes gebruiken, er zijn genoeg mensen om te gebruiken op internet.
    - Maximaal 3 characters per persoon, maar je moet niet één gaan verwaarlozen.
    - Verdeel de districten een beetje. Ik wil liever niet dat we een groep van twaalf beroeps hebben en dan maar zes gewone tributen.
    - Vrouwen en mannen gelijk verdelen.
    - heb je nog meer, zeg het dan.


    Naam:
    District:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Ik heb er voor gekozen om geen goede/slechte punten en wapen bij de invullijst te zetten. Itemverdeling komt later.

    Rollen:
    District 1 - Luxury.
    - Jace Doddler × Limits
    -
    - Aurelynn Jay Quinn × Faisean
    -

    District 2 - Masonry.
    - Nathan Douglas Rhine × Raccoon
    -
    - Ichelle Jill Evans × Europe
    -

    District 3 - Elektronics.
    -
    -
    - Crystal Anna Livery × Amarixe
    -

    District 4 - Fishing. VOL
    - Raleigh Levi Kai × Newton
    -
    - Jessica Caitlin Brandon × Celebration
    - Amy Lavina Wilson × xCinta

    District 5 - Power.
    -
    -
    -
    -

    District 6 - Transportation.
    -
    -
    - Yaelle Faye Golden × Europe
    -

    District 7 - Lumber.VOL
    - Drew Ken Valey × Faisean
    - Austin Blake Rosefields × Raccoon
    - Acacia Willow Racian × Skull
    -

    District 8 - Textiles.
    -
    -
    -
    -

    District 9 - Grain.
    -
    -
    - Dawnelle Eguskine × Rider
    - Rose Yellarms × IsA20

    District 10 - Livestock.
    -
    -
    - Alyssya Megan Broadbent × Aravis
    - Emma Madeline McCartny × HurtedHeart

    District 11 - Agriculture.
    - Remi Hecciah × IsA20
    -
    -
    -

    District 12 - Cole Mining.
    - Haymitch Abernathy × Ideas
    -
    - Mirte Ellis Cavanaugh × Loian
    -



    The Arena.

    Ik raad het sterk aan om dit filmpje te bekijken. Het geeft veel duidelijkheid over de arena. Er zit bloed in.

    Plattegrond:


    Zwart: Niks.
    Mosterdgeel: Hoorn.
    Bruin: Besneeuw berggebied.
    Roze: Giftig bloemenveld.
    Donkergroen: Dodelijk bos. Zodra iemand dit betreed komt er een plaag door de hele arena.
    Felgroen: Bos met verscheidene, onschuldig-lijkende mutilanten.
    Blauw: Giftig water. De stippen zijn poeltjes en de lijnen rivieren.

    Dikgedrukt is al geloot en definitief verdeeld.
    Wapens
    - Bijl.
    District 1(Limits), District 7 (Skull), District 3 (Amarixe)
    - Werpmessenset.
    District 7 (Faisean)
    - Zakmes.
    District 9, (IsA20), District 11 (IsA20), District 10 (Aravis)
    - Drietand.
    District 4 (Celebration)
    - Pijl en boog.
    District 1 (Faisean), District 2 (Europe)
    - Blaaspijp met pijltjes.
    District 9 (Rider).
    - Zwaard.
    District 2 (Raccoon)
    - Speer.
    District 4 (Newton).

    Voedsel.
    - 10 crackers, 5x.
    4, xCinta
    7, Skull
    1, Limits
    2, Europe
    7, Faisean
    9, Rider
    10, HurtedHeart
    - Vijf reepjes gedroogd vlees.
    2, Raccoon
    1, Faisean
    9, IsA20
    3, Amarixe
    10, Aravis




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 12:48 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Skull schreef:
    Oke, discussie gesloten?

    Ik heb geen zin in een hele heissa om niks, ook al weet ik dat ik er zelf ook een oordeel in gaf. Ik wil deze RPG gezellig houden.


    Snap ik. Vond gewoon dat mensen eerst naar hunzelf moeten kijken en daarom zei ik er wat van. Sorry als ik mensen beledigd heb, of als mensen last hadden van mijn mening.


    Happy Birthday my Potter!

    Beautiful :3

    Ik ga de tafel opruimen en dan start ik het topic ^-^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Lol. Serieus lol.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    Lol. Serieus lol.

    Wat is er?

    I don't understand it :<


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Skull schreef:
    (...)
    Wat is er?

    I don't understand it :<
    Sorry moest in LJH topic.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Naam:
    Yaelle Faye Golden
    District:
    District 6.
    Leeftijd:
    17
    Innerlijk:
    Yaelle kan soms heel ruig zijn, en ze is vaak niet bang voor gevechten, ze kiest haar slachtoffers zorgvuldig uit, je ziet haar bijvoorbeeld niet een gevecht aangaan met de beroeps, echt niet. Yaelle vertrouwt nooit zo snel iemand, dat komt omdat ze de uit voorgaande honger spelen heeft gezien dat zelfs mensen uit een bondgenootschap elkaar verraden. Yaelle geeft wel om andere, maar dat laat ze niet zien, omdat ze denkt dat ze zichzelf dan zwak opstelt. Het duurt vaak ook heel lang voordat je Yaelle's vertrouwen hebt, maar als je dan haar vertrouwen hebt, dan zal ze er alles aandoen om je te helpen. Yaelle is in geen enkel wapen goed, ze kan alleen met de messen overweg. Yaelle leert totaal niet snel van andere, ze heeft zich daarom ook alleen op de dingen gericht die haar echt belangrijk leken, bijvoorbeeld het messen werpen en de overlevingstechnieken. Als ze met een onderwerp stopt en naar de volgende doorgaat, dan kan ze het ook, misschien niet goed, maar ze kan het wel. Soms wil Yaelle iets bereiken of iets doen en dan gaat ze er echt voor, dan kun je haar een doorzetter noemen, maar soms geeft ze ook heel erg snel op. Het ligt eraan of Yaelle het belangrijk genoeg vindt.
    Uiterlijk:
    Alyson Stoner


    O1.
    O2.
    Extra:
    Ze kan alleen een beetje overweg met een mes


    Ook Yaelle gaat voor de crackers en werpmessenset.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 20:15 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Loten word dat.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Nevermind, Celine gaat meeloten voor een zakmes. Ik ga zometeen alles verloten.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 20:00 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Skull schreef:
    Wait, wut. Nu heb ik dus drie voor het werpmessenset,
    en ik had gezegd dat ik maar eentje maximaal te veel wilde.
    Ik ben zo'n rommelmaker.
    Well, dat wordt een messenset meer en loten inderdaad.
    Wanneer ga je loten?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Skull schreef:
    Nevermind, Celine gaat meeloten voor een zakmes. Ik ga zometeen alles verloten.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Oh yes- Ik maak trouwens nog een rol. Ik denk ook een jong meisje.


    Tijd voor koffie.

    But, but. We hebben weer een overvloed aan meisjes. Vind je het erg om geen extra rol meer te maken?
    Dan sluit ik vanaf nu de rollen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik ga toch nog een poging wagen, om mijn rol in te vullen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Naam: Ciarra (Cia) Hannah Rover
    District: District 11
    Leeftijd: 12 Jaar
    Innerlijk: Cia is uitermate naïef, wat zorgt voor onbewuste onoplettendheid. Zo vertrouwd ze bij voorbaat haar districtgenoten eigenlijk al, wat misschien niet zo handig uitpakt. Ook vertrouwd ze snel mensen als het draait om bondgenoten- Ze komt niet zo snel bij mensen in de buurt, dat wel. Cia denkt simpelweg niet aan het feit dat mensen zo slecht kunnen zijn dat ze haar verraden. Toch heeft Cia wel door wat er gebeurt- Ze is echter van mening dat er al genoeg negativiteit is, dus dat ze beter maar een beetje optimistisch kan zijn. Cia is een perfect voorbeeld van de directheid van de buurt en heeft geen problemen met de waarheid te vertellen, zonder daar doekjes om te winden. Soms moet ze alleen beter nadenken voor ze iets doet, aangezien ze nogal impulsief kan zijn.
    Uiterlijk: Ze heeft blond, lang haar dat licht gekruld over haar schouders valt. Ze is nogal klein voor haar leeftijd, waardoor ze soms nogal schriel kan uitvallen. Toch is ze niet ongezond of ondergewicht- Ook heeft ze evenveel kracht als een normaal 12-jarig meisje (Iets sterkere ledematen door het klimmen). Voor de rest heeft ze sproeten, die vooral opvallen in de volle zon. Haar ogen zijn groen met gouden vlekjes erin. Ze draagt vaak werkkleding. Cia is zongebruind door de vele werkuren, en ze is dan ook mager door de verwaarlozing van het capitool en haar district.
    Extra: Cia heeft weinig ervaring met wapens, ze kan dus moeilijk vechten. Toch heeft ze een groot pluspunt: Cia kan klimmen als een aapje, geen enkele boom is veilig voor haar. Ook neuriet ze vaak zachtjes voor zich uit, vooral als ze het moeilijk heeft. Dat doet haar namelijk aan haar kleine zusje (Die is nog maar 8, en hoeft nog niet naar de Boete) en moeder denken. Haar vader heeft ze twee jaar geleden verloren tijdens het werk.
    Cia is al sinds ze heel klein was aan het werk gezet. Ze is niet gewend aan een goede verzorging en eten.


    Tijd voor koffie.

    -Oh wait, ik zie nu je bericht pas ._.


    Tijd voor koffie.