• Ik vroeg me af of hier Q'ers zitten die een ziekte of syndroom hebben. Ikzelf heb het hypermobiliteitssyndroom waardoor ik met chronische pijnen zit. Het is niet zo aangenaam, maar het is altijd leuker om te weten dat je er niet alleen door moet. Zijn hier nog mensen met een of ander syndroom of ziekte?

    - Sommige mensen vragen of hun 'ziekte' er ook bijhoort. Tuurlijk, alles waar je last van hebt mag je hier zetten :) voor sommigen kan het echt fijn zijn om te lezen dat ze niet alleen zijn. Zelf heb ik buiten mijn HMS ook nog astma, allergie voor: stof, noten, superveel soorten fruit, chronische sinusitis. Een echt probleemkind dus, hah! -

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 21:08 ]


    Allting handlar om relativitet

    Ik heb het "dokterswetendzichgeenraadmeer" Syndroom.

    nee echt.. al 17 jaar heb ik schuine vingers en een zwanen hals in mijn vinger, en het wordt nu niet meer erger. Maar heb er nog regelmatig last van net zoals al mijn andere gewrichten.
    En in die paar jaar is het wel allemaal schuiner gaan staan... net zoals mijn tenen. en in mijn twee ring vingers heb ik geen vingerkootje
    Het lollige is dat als je een röntgen foto van mijn vingers maak ze op de foto kaars recht staan & ik die vingerkootje gewoon heb! haha.
    Ik ben al overal op onderzocht, maar ze weten het gewoon niet... Dus misschien ben ik wel de eerste persoon ter wereld met dit Syndroom?
    en dus zeggen ze dood leuk "Leer er maar mee leven vriend!"

    maar het hypermobiliteitssyndroom lijkt me ook vreselijk... om altijd maar pijn te hebben bah!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Spotgaai schreef:
    (...)
    Die heb/had ik ook! 27 augustus bepaal ik samen met mijn psycholoog of ik er officieel van ben.


    Lucky you!
    Bij mij is het twee jaar geleden vastgesteld dat ik het heb. Maar drie jaar daarvoor had ik dezelfde depressieve gevoelens dus toen had ik 't waarschijnlijk ook al. Ik lijk er maar niet van af te komen helaas :c


    26 - 02 - '16

    Mijn tweelingbroer heeft astma, soms heb ik het gevoel alsof ik daar ook en stukje van gekregen heb. :')
    Maar in principe ben ik 'gezond' verder.

    fallenbadass schreef:
    (...)

    "Langdurige ziekte van de luchtwegen zoals astma, chronische bronchitis en longemfyseem." :'D


    Aww, lijkt me ook wel knap lastig!


    Allting handlar om relativitet

    Javier schreef:
    Ik heb het "dokterswetendzichgeenraadmeer" Syndroom.

    nee echt.. al 17 jaar heb ik schuine vingers en een zwanen hals in mijn vinger, en het wordt nu niet meer erger. Maar heb er nog regelmatig last van net zoals al mijn andere gewrichten.
    En in die paar jaar is het wel allemaal schuiner gaan staan... net zoals mijn tenen. en in mijn twee ring vingers heb ik geen vingerkootje
    Het lollige is dat als je een röntgen foto van mijn vingers maak ze op de foto kaars recht staan & ik die vingerkootje gewoon heb! haha.
    Ik ben al overal op onderzocht, maar ze weten het gewoon niet... Dus misschien ben ik wel de eerste persoon ter wereld met dit Syndroom?
    en dus zeggen ze dood leuk "Leer er maar mee leven vriend!"

    maar het hypermobiliteitssyndroom lijkt me ook vreselijk... om altijd maar pijn te hebben bah!


    Moet echt lastig zijn dat ze niet weten wat je hebt! Heb je er ook pijn van, reuma in je vingers ofzo? (Heb ik ook door de HMS)

    Hopelijk vinden ze wat je hebt, maar dat garandeert nog niets, mijn dokters zeggen ook steeds: je moet er mee leren leven


    Allting handlar om relativitet

    Ik heb astma, chronische Pfeiffer en scoliose...


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cisco schreef:
    (...)

    Aww, lijkt me ook wel knap lastig!


    Joah, soms wel! Vroeger had ik er echt heel veel last van (heb het sinds mijn geboorte ongeveer) en is het ook een aantal keer bijna m'n dood geworden maar naarmate ik ouder werd, werd het ook minder heftig. Ik heb er gelukkig ook niet het hele jaar door last van + ik heb goede medicijnen dus dat scheelt! Ik heb er lang niet zoveel last van als andere ziektes/stoornissen die ik heb (dat is dan ook psychisch dus een heel ander verhaal, oh well :')).


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik heb geen ziekte of een syndroom.Ik heb alleen faalangst,maar dat is niet zo erg als wat de meeste hier hebben.


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    oeh ik heb zo'n beetje het zelfde maar dan anders.

    ik ben ook hypermobiel waardoor ik met chronische pijn loop. momenteel ben ik bezig met een revalidatie van een bekkeninstabiliteit die zorgt dat ik veel pijn ervaar in mijn rug. doordat ik niet meer mag en kan tillen heb ik de verpleegkunde opleiding moeten laten vallen.
    daarbij heb ik bronchitis en ben ik migrane patient.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heb een ziekte waarbij ik een van de gelukkige ben anders had ik in een opvanghuis gezeten.


    Vampire + Servant = Servamp

    RavensMoon schreef:
    oeh ik heb zo'n beetje het zelfde maar dan anders.

    ik ben ook hypermobiel waardoor ik met chronische pijn loop. momenteel ben ik bezig met een revalidatie van een bekkeninstabiliteit die zorgt dat ik veel pijn ervaar in mijn rug. doordat ik niet meer mag en kan tillen heb ik de verpleegkunde opleiding moeten laten vallen.
    daarbij heb ik bronchitis en ben ik migrane patient.


    Ik wou ook verpleegkunde doen maar kan dit ook niet doen door HMS, jammer genoeg :(


    Allting handlar om relativitet

    LyraPhoenix schreef:
    Ik heb een ziekte waarbij ik een van de gelukkige ben anders had ik in een opvanghuis gezeten.


    Oei hoe bedoel je dan? (Je hoeft het niet te zeggen als je dat liever niet doet)


    Allting handlar om relativitet

    NLD
    Dat is een leerstoornis, maar meer dan dat:
    Zo kon ik pas fietsen toen ik tien was, faalangst lang onafgebroken praten...
    Maar dat valt wel mee, er zijn mensen met ergere dingen.
    Dus ook even aan iedereen: sterkte!


    Queer zijn is gewoon alles

    -

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 21:45 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik heb migraine en een aantal 'problemen' in mijn oren die groot en deels erfelijk schijnen te zijn. Daarbij heb ik ook nog wat psychische aandoeningen, maar die lijken me niet erg hierbij te passen.


    Your make-up is terrible