• Ik vroeg me af of hier Q'ers zitten die een ziekte of syndroom hebben. Ikzelf heb het hypermobiliteitssyndroom waardoor ik met chronische pijnen zit. Het is niet zo aangenaam, maar het is altijd leuker om te weten dat je er niet alleen door moet. Zijn hier nog mensen met een of ander syndroom of ziekte?

    - Sommige mensen vragen of hun 'ziekte' er ook bijhoort. Tuurlijk, alles waar je last van hebt mag je hier zetten :) voor sommigen kan het echt fijn zijn om te lezen dat ze niet alleen zijn. Zelf heb ik buiten mijn HMS ook nog astma, allergie voor: stof, noten, superveel soorten fruit, chronische sinusitis. Een echt probleemkind dus, hah! -

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 21:08 ]


    Allting handlar om relativitet

    Fibromyalgie, Hoewel het de laatste tijd wel steeds beter gaat.


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Dwangneurose heb ik ook nog, hoewel het daar langzaam maar zeker beter mee gaat.


    It's very important for you to believe that you are the one

    Ik heb ODD en dwangneurose , maar meer niet.

    Misschien kun je ook stoornis in het beginstukje zetten? ^^

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 16:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb/had buisjes, ben ook al een keer geopereerd aan mijn rechteroor. (wat niet hielp) En hoor maar 70 %. De dokter raad een gehoorapparaat aan, omdat ik volgens hem heel veel mis, maar ik zie daar het nut niet echt van in. Ben ik te koppig voor. En ik hoor voor mijn doen goed, moet me alleen heel erg concentreren als mensen gaan fluisteren. Mensen kijken altijd verbaasd als ik ze vertel dat ik slecht hoor. Ze verwachten het nooit, dus eigenlijk weten alleen twee vriendinnen dat en mijn familie.
    Maar dat noem ik niet echt een ziekte of syndroom.
    Mijn zus heeft dan wel Gilles de la Tourette maar dat is de laatste jaren sterk afgenomen. Je merkt niet eens meer dat ze het heeft en ze heeft Osgood-Schlatter. Dus ik vind dat ik over mijn gehoor niet mag klagen.
    Alhoewel ik wel denk dat ik een lichte vorm van een dwangneurose heb. Dingen moeten altijd op dezelfde plek blijven staan en ik moet altijd erg wennen aan veranderingen. (bijvoorbeeld als ik mijn kamermuur van lichtgroen naar wit verf. ) Maar of je dat dan een dwangneurose kunt noemen weet ik niet.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 20:20 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb niet echt een ziekte of syndroom, maar ik heb altijd een groeiachterstand gehad waarvoor ik ook medicijnen heb moeten spuiten. Ik heb een verhoogde oogdruk wat kan leiden tot glaucoom, wat bij ons heel erg in de familie zit en ik ben slechthorend aan mijn rechteroor, daar hoor ik zo'n 40% maar ik weet niet wat daarmee nou precies aan de hand is, omdat de artsen stellig vol blijven houden dat ik goed hoor, terwijl dat niet zo is.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 20:29 ]


    Take risks and conquer your fears.

    Scribe schreef:
    Ik heb/had buisjes, ben ook al een keer geopereerd aan mijn rechteroor. (wat niet hielp) En hoor maar 70 %. De dokter raad een gehoorapparaat aan, omdat ik volgens hem heel veel mis, maar ik zie daar het nut niet echt van in. Ben ik te koppig voor. En ik hoor voor mijn doen goed, moet me alleen heel erg concentreren als mensen gaan fluisteren. Mensen kijken altijd verbaasd als ik ze vertel dat ik slecht hoor. Ze verwachten het nooit, dus eigenlijk weten alleen twee vriendinnen dat en mijn familie.
    Maar dat noem ik niet echt een ziekte of syndroom.
    Mijn zus heeft dan wel Gilles de la Tourette maar dat is de laatste jaren sterk afgenomen. Je merkt niet eens meer dat ze het heeft en ze heeft Osgood-Schlatter. Dus ik vind dat ik over mijn gehoor niet mag klagen.
    Alhoewel ik wel denk dat ik een lichte vorm van een dwangneurose heb. Dingen moeten altijd op dezelfde plek blijven staan en ik moet altijd erg wennen aan veranderingen. (bijvoorbeeld als ik mijn kamermuur van lichtgroen naar wit verf. ) Maar of je dat dan een dwangneurose kunt noemen weet ik niet.


    Ik had buisjes laten plaatsen toen ik idk 5 was, maar die moesten ze er ook weer uit halen omdat ik niet normaal veel oorontstekingen had. Ik heb wel altijd moeite met mensen verstaan en het word de laatste tijd erger naar mijn gevoel (help!) dus binnen kort moet ik maar weer eens even langs de dokter daarmee.


    It's very important for you to believe that you are the one

    Coeliakie (gluten intolerantie), Pfeiffer, ADHD en misschien Asperger

    Yay -_-


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Scoliose, migraine, Dysthymie stoornis


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Ik heb eetstoornis nao en chronische bronchitis. Wel heftig allemaal. Stay strong everybody xx

    Scoliose en kyfose

    Op dit moment vecht ik tegen kanker in mijn alvleesklier & darmen, stay strong you all x