• Ik vroeg me af of hier Q'ers zitten die een ziekte of syndroom hebben. Ikzelf heb het hypermobiliteitssyndroom waardoor ik met chronische pijnen zit. Het is niet zo aangenaam, maar het is altijd leuker om te weten dat je er niet alleen door moet. Zijn hier nog mensen met een of ander syndroom of ziekte?

    - Sommige mensen vragen of hun 'ziekte' er ook bijhoort. Tuurlijk, alles waar je last van hebt mag je hier zetten :) voor sommigen kan het echt fijn zijn om te lezen dat ze niet alleen zijn. Zelf heb ik buiten mijn HMS ook nog astma, allergie voor: stof, noten, superveel soorten fruit, chronische sinusitis. Een echt probleemkind dus, hah! -

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 21:08 ]


    Allting handlar om relativitet

    Scimmia schreef:
    Euhm ik heb/had Kanker. Hoef alleen daarvoor nog een vaststellings brief te krijgen met dat het weg is :Y) Ik ben ook geboren met een zwak hart -klinkt vreemd i know- Heel erg irritant en ik heb nog iets dat met mijn longen te maken heeft. Maar dat is niet heel erg. xD

    Als het op psychische ziektes aankomt heb ik Panic attacks -vind het mooier in het engels klinken- en axtienisty -geen idee hoe je dat spelt :P-

    En ik heb Dyslexie. Maar dat hoort nergens volgens mij hier in thuis xD

    Als ik het zo door lees ben ik eigenlijk best wel een ziek kind zeg D:


    Wow, veel beterschap, ik hoop echt dat je een goednieuwsbrief krijgt!^^


    Allting handlar om relativitet

    Tuala schreef:
    (...)
    Er zit een jongen bij ons op school die slechtziend is en die kan met een speciale computer en camera's het bord kan lezen, maar ik weet niet of dat een optie is. Sterkte er mee, want dat lijkt me heel lastig! Heb je dat 'opeens gekregen'?


    Ja in ong vier weken, soort van plotseling wel eig^^ eerst me rechteroog dan de ander ^^
    EN klopt daar hadden ze t bij mij ook al over er zit een 4x achter neefje bij mij op school die t ook heeft, hij is de enige van mijn leeftijd die t zelfde heeft X:
    Ik heb alleen geen laptop, maar komt denk wel h goed uiteindelijk -hoop ik- (:

    Dankje (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik heb Pfeiffer alleen. Die andere ziektes die hier staan lijken me echt erg. En -klinkt raar-- ik denk dat ik astma of bronchitis heb, heb de laatste tijd moeite met ademhalen, vooral nadat ik een stukje heb gefietst.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Cisco schreef:
    (...)

    Wow, veel beterschap, ik hoop echt dat je een goednieuwsbrief krijgt!^^


    Ik hoop het ook. Anders zit ik weer met de angst dat mijn been er af moet. -.-"


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    (...)

    Ik hoop het ook. Anders zit ik weer met de angst dat mijn been er af moet. -.-"


    Hoop voor je dat het goed is anders zou echt erg zijn,
    Mijn vader heeft kanker gehad bij zijn Heilige plaats (overleefd)
    Mijn opa ook, die heeft het niet overleefd.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 22:28 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik heb een spastische darm, ik weet niet of dat telt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Pfeiffer.

    LyraPhoenix schreef:
    (...)

    Dat zou echt erg zijn,
    Mijn vader heeft kanker gehad bij zijn Heilige plaats (overleefd)
    Mijn opa ook, die heeft het niet overleefd.


    Ik had altijd schrik om het ook tegen te komen in onze familie, aangezien je het zovaak hoort was het bijna onlogisch dat het bij ons niet voorkwam. Tot op een dag mijn oma het kreeg.. Ze had nog maximum een jaar te leven zeiden de dokters, na drie jaar loopt ze nog steeds rond :)


    Allting handlar om relativitet

    Ik heb ook paniek aanvallen en dan voornamelijk bij veel stress of bij erg veel pijn. Het is trouwens heel leuk als dat gebeurt bij een openbare ruimte en een of andere jongen je moet helpen terwijl je er niet bepaald charmant bij zit zo bezweet en en kotsend en trillerig en hij je steeds tikjes moet geven en tegen je moet praten zodat je niet flauwvalt... wel lief van hem... maar gênant voor mij!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 22:32 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Tubereuze sclerose complex, ook wel de ziekte van Bourneville genoemd, is een erfelijke ziekte, die gepaard kan gaan met afwijkingen van de huid, de hersenen, de nieren en andere organen.
    Daarbij is dat ik de lichte vorm ervan heb. Ik heb het vanaf mijn geboorte al.

    voor de mensen die nog benieuwd zijn wat tuboreuze scleroze is


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik heb misofonie, al weet ik niet echt of dat een ziekte is.
    Hier kan je ongeveer lezen wat het is.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Lichamelijk heb ik lichte scoliose, niks ergs dus.
    En mentaal, ehrrrrm, ik ben een lichte neuroot, en ik heb verlatingsangst. Verver ben ik denkik prima in orde :Y)


    Let it come and let it be

    Macklemore schreef:
    Ik heb misofonie, al weet ik niet echt of dat een ziekte is.
    Hier kan je ongeveer lezen wat het is.


    Ik zei daarnet aan tafel nog tegen mijn zus: weet je dat dat eigenlijk een 'ziekte' is dat wij zo lastig worden van eetgeluiden? Ik heb dat ergens gelezen maar weet niet meer hoe het heet! Dit dus.. Ik word altijd lastig aan tafel als ik mijn ouders oor eten,dan wil ik zo snel mogelijk van tafel!


    Allting handlar om relativitet

    Macklemore schreef:
    Ik heb misofonie, al weet ik niet echt of dat een ziekte is.
    Hier kan je ongeveer lezen wat het is.


    Dat lijkt me echt ontzettend rot, vooral omdat er (nog) niks aan te doen is..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Cisco schreef:
    (...)

    Ik zei daarnet aan tafel nog tegen mijn zus: weet je dat dat eigenlijk een 'ziekte' is dat wij zo lastig worden van eetgeluiden? Ik heb dat ergens gelezen maar weet niet meer hoe het heet! Dit dus.. Ik word altijd lastig aan tafel als ik mijn ouders oor eten,dan wil ik zo snel mogelijk van tafel!
    ik kan daaf ook niet tegen.. woedt ecjt chagerijnig als ik iemand aan tafel hoor eten.. het liefst ga ik dan van tafel af.. maar dat is ook weer zo raar..


    Verder heb ik vroeger astma gehad. Daar ben ik nu overheen gegroeid, maar dat kan ook altijd weer terugkomen.
    Ik heb pfeiffer gehad, maar ook daar heb ik nu geen last meer van.
    En ik heb een hele lichte heupafwijking. Vroeger zakte ik hierdoor ineens door mijn been heen en kreeg ik heel veel last van mijn lies bij het maken van een wandeling. Nu heb ik er geen last meer van.
    Verder last van een te lage bloeddruk, maar daar is niet zo heel veel aan te doen, behalve goed zout eten (en goed blijven drinken dan).
    En verder nog wat spier'probleempjes' die te verhelpen zijn door deze te trainen.

    Voor zover ik weet heb ik geen stoornis of syndroom, maar heel veel sterkte aan iedereen :)