• Ik vroeg me af of hier Q'ers zitten die een ziekte of syndroom hebben. Ikzelf heb het hypermobiliteitssyndroom waardoor ik met chronische pijnen zit. Het is niet zo aangenaam, maar het is altijd leuker om te weten dat je er niet alleen door moet. Zijn hier nog mensen met een of ander syndroom of ziekte?

    - Sommige mensen vragen of hun 'ziekte' er ook bijhoort. Tuurlijk, alles waar je last van hebt mag je hier zetten :) voor sommigen kan het echt fijn zijn om te lezen dat ze niet alleen zijn. Zelf heb ik buiten mijn HMS ook nog astma, allergie voor: stof, noten, superveel soorten fruit, chronische sinusitis. Een echt probleemkind dus, hah! -

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 21:08 ]


    Allting handlar om relativitet

    Ik heb eczeem. Of te wel, ik heb zowat de hele tijd jeuk en moet dan ook de hele tijd krabben.): Gelukkig ga ik binnenkort naar een dermatoloog toe en dan bepalen ze wat voor eczeem ik heb. Want ik kan het voor de rest van mijn leven hebben, maar ik kan ook gewoon allergisch zijn. Gelukkig is de eczeem die ik heb niet besmettelijk.
    En een beetje een te lage bloeddruk.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Echt heftige dingen sommigen van jullie..
    Ik heb/had een eetstoornis nao, paniekaanvallen (die echt doodeng zijn.), deed aan automutilatie (al valt dat denk ik niet echt onder stoornissen) en heb inslaapproblemen. Ook ga ik in de toekomst nog getest worden op Borderline..
    Lichamelijk ben ik gelukkig wel oke :'D alleen slechtziend, maar daar heb ik mijn lenzen / bril voor


    It takes only seconds to say hello, but forever to say goodbye.

    Verbreken schreef:
    @dance4ever
    Ik zie al mijn hele leven slecht en ik ben ook al mijn hele leven aangesloten bij Visio
    Ik werk met een aangepaste laptop (vergrotingsprogramma)
    En met speciaal licht
    Als het goed is heb jij ook recht op vergrote toetsen, langer de tijd en bij atlasvragen minder strenge regeling
    Dat heb ik in elk geval allemaal
    En bij gym wordt er voor gezorgt dat we bijvoorbeeld met een rode hockeybal spelen, of met duidelijkere lijnen

    Dankje nog niet eerder iemand gehoord die ook bij Visio dit behalve mijn -heelveelkeer- achter neefje die hetzelfde als ik heb ^^ bij intake heb ik pas in september dus verwacht nog geen aanpassingen voor de eerste periode maar ik hoop idd dat ik zoiets krijg als computer die dingen vergroot ofzo (:
    Ik ben ook kleurenblind met rood groen "storing"maar ik snap wat je bedoeld met opvallende kleuren bij gym ^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    (...)
    Dankje nog niet eerder iemand gehoord die ook bij Visio dit behalve mijn -heelveelkeer- achter neefje die hetzelfde als ik heb ^^ bij intake heb ik pas in september dus verwacht nog geen aanpassingen voor de eerste periode maar ik hoop idd dat ik zoiets krijg als computer die dingen vergroot ofzo (:
    Ik ben ook kleurenblind met rood groen "storing"maar ik snap wat je bedoeld met opvallende kleuren bij gym ^^

    Ik ben al mijn hele leven daar
    Ik heb ook problemen met het licht bijvoorbeeld en dat testen ze daar allemaal
    Het lijkt me best moeilijk als je dat opeens hebt, ik heb het al mijn hele leven en ben er aan gewend


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb ADHD,ADD en kisten in de borst, maar die 2 eerste zijn niet echt ziektes en van dat laatste heb ik voorlopig geen last meer


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik heb diabetes.


    You were born original, don't die as a copy.

    Verbreken schreef:
    (...)
    Ik ben al mijn hele leven daar
    Ik heb ook problemen met het licht bijvoorbeeld en dat testen ze daar allemaal
    Het lijkt me best moeilijk als je dat opeens hebt, ik heb het al mijn hele leven en ben er aan gewend


    Nja heb alles nu ong 3 - 4 maanden, dus raak t wel aardig gewend, ben eig ook wel blij dat ik weet hoe alles eruit gezien heeft ^^
    Hoe bedoel je dat met t licht? Ik krijg alleen hoofdpijn als t erg fel is, of bedoel je iets anders?


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Smoshy schreef:
    Echt heftige dingen sommigen van jullie..
    Ik heb/had een eetstoornis nao, paniekaanvallen (die echt doodeng zijn.), deed aan automutilatie (al valt dat denk ik niet echt onder stoornissen) en heb inslaapproblemen. Ook ga ik in de toekomst nog getest worden op Borderline..
    Lichamelijk ben ik gelukkig wel oke :'D alleen slechtziend, maar daar heb ik mijn lenzen / bril voor


    dan ben ik ook mijn brilligheid vergeten :) en nice dat het AM in het verleden ligt! Keep up the good work. Ikzelf ben cut-free sinds 4 februari


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    dance4ever schreef:
    (...)

    Nja heb alles nu ong 3 - 4 maanden, dus raak t wel aardig gewend, ben eig ook wel blij dat ik weet hoe alles eruit gezien heeft ^^
    Hoe bedoel je dat met t licht? Ik krijg alleen hoofdpijn als t erg fel is, of bedoel je iets anders?

    Ik zie het best bij sterk licht.
    Ik heb ook een speciale lamp met heel fel licht
    Ik weet eigenlijk niet wat ik mis, dus ik weet ook niet wat iemand met goede ogen ziet
    Ik zie met mijn lezen ongeveer 50% en zonder lenzen of bril 5 tot 7 %
    Dus het valt nog wel mee
    Veel sterkte in elk geval


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb diabetes en heb daar vele kwaaltjes van maar heb ook oneindig veel andere dingen.


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    CookieKay schreef:
    Ik heb diabetes en heb daar vele kwaaltjes van maar heb ook oneindig veel andere dingen.

    SPECS schreef:
    Ik heb diabetes.

    Type 1 of type 2 (het zal wel 1 zijn, denk ik.)? Ik ook! (:

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 10:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nee, niet echt super erge dingen :')
    Al ben ik wel een keer verlamd geweest aan de rechterkant van mijn gezicht, gelukkig is dat vanzelf weer goed gekomen. (cat)


    -

    Te lage bloeddruk, slechte doorbloeding en ik kan niet aankomen waardoor ik telkens op ondergewicht zit. Dat samen is geen leuke combinatie het duizelt de hele tijd en ik ben tot op het bot verkleumd. Gelukkig woon ik op een tropisch eiland, maar met 34 graden loop ik vrolijk met lange broek dubbele sokken handschoenen en een winterjas. (Okay dat is overdreven, maargoed)


    It's very important for you to believe that you are the one

    Jeetje, wat een bump. o_O


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bronchitis, clausstrofobie, ehh.. ik ben best wel een neuroot :Y)
    Oh, en ik heb bijna altijd last van mijn rug, maar geen idee waar het vandaan komt (cat)


    'The best way to predict the future is to create it'.