• Ik vroeg me af of hier Q'ers zitten die een ziekte of syndroom hebben. Ikzelf heb het hypermobiliteitssyndroom waardoor ik met chronische pijnen zit. Het is niet zo aangenaam, maar het is altijd leuker om te weten dat je er niet alleen door moet. Zijn hier nog mensen met een of ander syndroom of ziekte?

    - Sommige mensen vragen of hun 'ziekte' er ook bijhoort. Tuurlijk, alles waar je last van hebt mag je hier zetten :) voor sommigen kan het echt fijn zijn om te lezen dat ze niet alleen zijn. Zelf heb ik buiten mijn HMS ook nog astma, allergie voor: stof, noten, superveel soorten fruit, chronische sinusitis. Een echt probleemkind dus, hah! -

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 21:08 ]


    Allting handlar om relativitet

    Ithilien schreef:
    (...)

    Je moeder heeft het ook? Toevallig want bij mij hebben mijn moeder, vader en twee broers het ook en die slikken allemaal Thyrax en ik zelf Euthyrox en Citomel.

    Jep! Bij mij is het erfelijk.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    astma, hooikoorts, scoliose en allergie voor huisstofmijt. Allemaal niet zo 'n ernstige dingen, maar ze kunnen best lastig zijn, vooral mijn scoliose( doodgaan van de rugpijn) en mijn astma ( van de moment ik mij een beetje inspan of sport lijkt het alsof ze een mes in mijn longen steken wanneer ik adem)


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Astma
    Slechtziendheid
    Syndroom van Asperge
    Scoliose


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    @dance4ever
    Ik zie al mijn hele leven slecht en ik ben ook al mijn hele leven aangesloten bij Visio
    Ik werk met een aangepaste laptop (vergrotingsprogramma)
    En met speciaal licht
    Als het goed is heb jij ook recht op vergrote toetsen, langer de tijd en bij atlasvragen minder strenge regeling
    Dat heb ik in elk geval allemaal
    En bij gym wordt er voor gezorgt dat we bijvoorbeeld met een rode hockeybal spelen, of met duidelijkere lijnen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Faisean schreef:
    Nee, maar ik wens iedereen er wel veel sterkte mee


    Thit is..

    Ik heb ook een hypermobiliteitssyndroom maar dan een lichte versie, en een tot nu toe onbekende spierziekte.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Chodromalacia Pijnsydroom, dat is dus een pijnsyndroom aan de knieën omdat er te weinig kraakbeen zit tussen mijn gewrichten daar en mijn bot zeg maar in het wilde rondzwengelt in het gewricht. Ook wel meisjesknie genoemd (cat)

    alsook heb ik iets dat lijkt op GAD (generalized anxiety disorder, geen idee hoe het in het NL afgekort is) maar dat wordt nog getest bij mijn psycholoog.

    oh! en ik ben allergisch aan van alles en nog wat maar mijn bloed- en priktesten geven op letterlijk alles negatief. Nu mag ik bepaalde medicijnen niet meer nemen en moet ik mossels en te stoffige matten vermijden. Ik heb er een medische risicokaart voor :Y)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 15:54 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Faisean schreef:
    Nee, maar ik wens iedereen er wel veel sterkte mee

    ikke ook niet


    You dare to gaze upon me?

    Slechthorend aan de linkerkant, zo slecht dat ik er nog maar iets van 10 procent mee hoor, binnenkort word ik eraan geopereerd gelukkig (:


    'Darling, just hold on'

    Skull schreef:
    Ik heb ook een hypermobiliteitssyndroom maar dan een lichte versie, en een tot nu toe onbekende spierziekte.


    Je bent de eerste waarvan ik weet dat die het ook heeft! :D Enkelen in mijn familie zijn wel hypermobiel, maar hebben het syndroom niet. Heb je het aan je gewrichten? Want sommige mensen hebben het aan hun huid ofzo


    Allting handlar om relativitet

    Astma, adhd en autisme ook kan ik niet tegen parfustoffen en koemelk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben aan mijn beide oren zwaar slechthorend.
    Ook heb ik PDD-NOS; een zeer lichte vorm van autisme. Dat is uitgekomen toen ik klein was en met alles achterstand had, die ik gelukkig allemaal bijgewerkt heb.
    Enneuh... ik ben ook allergisch aan parfums, slechtziend waarvoor ik een bril draag en ik heb aan automutilatie gedaan.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 1:02 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik ben een diabeet :Y). Oh ja, ik ben allergisch voor bepaalde badproducten en -parels, maar dat is volgens mij geen ziekte...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Als ik eens wist wat ik had, dan was het misschien niet zo moeilijk haha. Maar ik heb al eh, 4 jaar chronische rugpijn. Heb een klein beetje scoliose maar daar komt de pijn niet van, al weten ze niet waar de pijn wel vandaan komt :')


    To infinity and beyond •

    Onbewezen Dyscalculie maar ik heb alle symptomen in extreme hoeveelheden. Verder komen er in mijn familie héél veel rugklachten voor (dubbele hernia's aan mijn vaderskant van de familie, hevige Scoliose aan mijn moederskant) maar ik zelf heb, tot nu toe dan, nog geen rugklachten en ik schijn als kind daar ook op te zijn onderzocht en toen vonden ze ook niets. Verder heb ik, zover ik weet, geen ziektes en/of syndromen, alhoewel ik onwijs vaak hevige migraine heb.


    Chaos is a ladder.