• Hoihoi :'3



    Ik vond deze foto op weheartit, maar ik vroeg me al een tijdje af of je ergens bij een editing site z'n balkje kon toevoegen ik weet niet, het ziet er leuk uit.

    Ik ben niet zo handig in dit soort dingen, dus liever geen negatieve reacties.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik weet niet of het ergens automatisch kan, maar met GIMP (of Photoshop) zou zoiets gemakkelijk gaan als je het juiste lettertype hebt. Het is zelfs prima mogelijk met Paint. ^^ Dat zijn alleen geen sites, dus misschien niet helemaal wat je zoekt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik weet niet of het ergens automatisch kan, maar met GIMP (of Photoshop) zou zoiets gemakkelijk gaan als je het juiste lettertype hebt. Het is zelfs prima mogelijk met Paint. ^^ Dat zijn alleen geen sites, dus misschien niet helemaal wat je zoekt.

    Toch bedankt! Ik zal het eens proberen, ik zocht er al een tijdje naar maar geen idee hoe je het zou kunnen noemen ..


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Maybe picmonkey?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    Maybe picmonkey?

    Dacht ik ook aan, maar heb nog geen manier gevonden daarvoor.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ikzelf had laatst gegoogled en toen een programma gevonden dat hetzelfde werkt als picnik (die gebruikte ik vroeger vaak) Beste treffers heb je met "photo editor online"


    Life is hard and then we die

    Je kunt ook gewoon met Paint een zwart balkje zetten en daarin dat een tekstvak zetten?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dinoshell schreef:
    Je kunt ook gewoon met Paint een zwart balkje zetten en daarin dat een tekstvak zetten?


    Dat is wat ik dus ook al zei. ^^ Het enige wat je hier misschien voor nodig zou hebben is het juiste lettertype, maar er is een hele lijst met typewriter fonts op dafont.com. Hoe je een font kun installeren op je computer kun je heel gemakkelijk Googlen en daarna kun je het gewoon altijd gebruiken. Vrij simpel. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat is wat ik dus ook al zei. ^^ Het enige wat je hier misschien voor nodig zou hebben is het juiste lettertype, maar er is een hele lijst met typewriter fonts op dafont.com. Hoe je een font kun installeren op je computer kun je heel gemakkelijk Googlen en daarna kun je het gewoon altijd gebruiken. Vrij simpel. (:

    Aha thanks, ik zal dit eens proberen :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Haha Chasing Cars tekst :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Uhm, wat heeft dit met Quizlet te maken? :8 volgens mij hoort dit meer bij het subforum 'Creativiteit' ^^
    Je bedoelt dat je er zo'n zwart rechthoekje bijwilt of zo? Zoals Inge (Square) al zei, dat gaat gewoon in Paint, of zit je met een Mac of een Linux opgescheept? Met PicMonkey gaat dat volgens mij wel hoor.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Je kunt dat downloaden als lettertype op dafont.com


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Op dafont.com zijn ook al lettertypes met zo'n zwarte balk erachter.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Synyster schreef:
    Op dafont.com zijn ook al lettertypes met zo'n zwarte balk erachter.


    Welke dan? (Ik ben namelijk ook wel nieuwsgierig.


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Welke dan? (Ik ben namelijk ook wel nieuwsgierig.
    Ik heb eentje genaamd Impact Label, dat is er eentje met een zwarte balk


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amortensia schreef:
    Uhm, wat heeft dit met Quizlet te maken? :8 volgens mij hoort dit meer bij het subforum 'Creativiteit' ^^
    Je bedoelt dat je er zo'n zwart rechthoekje bijwilt of zo? Zoals Inge (Square) al zei, dat gaat gewoon in Paint, of zit je met een Mac of een Linux opgescheept? Met PicMonkey gaat dat volgens mij wel hoor.
    Jesus, kalm. Ze doet niks illegaals hoor..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf