• Ik zie fans smeken dat Liam terug moet komen op twitter na zijn tweet #done. Blijkbaar haat de helft van hun de fans, terwijl de helft daarvan waarschijnlijk niet eens wat fout heeft gedaan. Ik begrijp niet goed wat er nu precies aan de hand is ...

    Ik vraag t niet alleen om Liam en zn tweet, maar ook over heel 1D

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 13:26 ]


    16 - 09 - '17

    Tja, zoals ik al zei: "zielig"

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 4:13 ]


    -

    Nou als ik een van de leden van 1D was zou ik ook een hekel hebben aan een groot deel van mijn fans :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Nou als ik een van de leden van 1D was zou ik ook een hekel hebben aan een groot deel van mijn fans :'D


    Aan hun hebben ze de roem te danken, moesten zij er niet zijn zou 1D niet zo beroemd zijn


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Aan hun hebben ze de roem te danken, moesten zij er niet zijn zou 1D niet zo beroemd zijn

    Nou, ik zou liever minder bekend zijn met "normalere" fans.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 4:30 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Nou, ik zou liever minder bekend zijn met "normalere" fans.


    Ik snap je punt wel, de meeste zijn nogal doorgedraaid ja


    16 - 09 - '17

    Liam had heel veel haat van fans gekregen, waarop hij amtwoordde met een paar hele lieve berichtjes, maar de haat bleef komen en zo.... T was n beetje vaag. En nu zit Liam veel minder op twitter...


    I'm not crazy, I'm an airplane

    Oh lol, best wel erg dat er over een tweet een topic moet komen. Ik start toch ook geen topic als Justin Bieber wat tweet?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    Oh lol, best wel erg dat er over een tweet een topic moet komen. Ik start toch ook geen topic als Justin Bieber wat tweet?

    Ze maakt geen topic aan over de tweet om erover te praten. Maar omdat ze wilt weten wat er aan de hand is met liam en het woordje done :']

    Maar ik weet niet wat er aan de hand is, heb geen twitter. Maar als het door die paar gestoorde fans van ze komt. Vind ik niet dat die meiden mogen smeken dat hij terug komt want het is hun schuld. Pff oke ik weet het niet


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    BestNameEver schreef:
    Liam had heel veel haat van fans gekregen, waarop hij amtwoordde met een paar hele lieve berichtjes, maar de haat bleef komen en zo.... T was n beetje vaag. En nu zit Liam veel minder op twitter...

    This, + er ging heel veel haat naar Sophia, wat ook maar niet ophield.
    Sinds '#done' heeft Liam niets meer getweet en dat is waar veel fans zich druk om maken. Dat de haters hem weg hebben gejaagd of iets dergelijks.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 9:34 ]


    :)

    Father schreef:
    Nou als ik een van de leden van 1D was zou ik ook een hekel hebben aan een groot deel van mijn fans :'D


    26 - 02 - '16

    Javier schreef:
    (...)
    Ze maakt geen topic aan over de tweet om erover te praten. Maar omdat ze wilt weten wat er aan de hand is met liam en het woordje done :']

    Maar ik weet niet wat er aan de hand is, heb geen twitter. Maar als het door die paar gestoorde fans van ze komt. Vind ik niet dat die meiden mogen smeken dat hij terug komt want het is hun schuld. Pff oke ik weet het niet


    Over één woordje maar? Dat is eigenlijk nog erger.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Father schreef:
    Nou als ik een van de leden van 1D was zou ik ook een hekel hebben aan een groot deel van mijn fans :'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Liam kreeg heel veel haat van zijn eigen fans omdat hij een relatie met die Sophia had, en Sophia kreeg dus ook veel haat, dus hij was er klaar mee. Dat kan ik best begrijpen.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Nah, ik geloof echt niet dat die de band verlaat hoor. Ik denk alleen dat hij even al dat gezeur zat is maar daar blijft het ook bij.


    Chaos is a ladder.

    Pennybags schreef:
    Liam kreeg heel veel haat van zijn eigen fans omdat hij een relatie met die Sophia had, en Sophia kreeg dus ook veel haat, dus hij was er klaar mee. Dat kan ik best begrijpen.

    Inderdaad. Ik snap niet waarom dat soort fans zich zo erg bemoeien met hun liefdesleven. Ze beslissen zelf wel op wie ze verliefd worden, daar hebben de fans niets van te 'vinden'. x]


    :)