• Ik zie fans smeken dat Liam terug moet komen op twitter na zijn tweet #done. Blijkbaar haat de helft van hun de fans, terwijl de helft daarvan waarschijnlijk niet eens wat fout heeft gedaan. Ik begrijp niet goed wat er nu precies aan de hand is ...

    Ik vraag t niet alleen om Liam en zn tweet, maar ook over heel 1D

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 13:26 ]


    16 - 09 - '17

    Pennybags schreef:
    Liam kreeg heel veel haat van zijn eigen fans omdat hij een relatie met die Sophia had, en Sophia kreeg dus ook veel haat, dus hij was er klaar mee. Dat kan ik best begrijpen.
    ''Die'' Sophia.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    En het woordje 'done' betekent niet dat hij stopt met twitter. Al hoewel het gewoon slap is om als beroemdheid je account te verwijderen of te stoppen omdat je teveel haat krijgt.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    De reden is hierboven al genoemd. Ik word zo moe van 't feit dat die jongens zoveel 'haat' over zich heen krijgen alleen vanwege hun relaties. Zo jammer. Dat hele fandom gedoe is gewoonweg verpest door die overdreven 12 jarigen die niets beters te doen hebben..

    Anyways, als je even naar beneden had gescrolled had je dit gezien:

    klik

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 12:10 ]


    To infinity and beyond •

    Appa schreef:
    (...)

    Over één woordje maar? Dat is eigenlijk nog erger.


    Als je niks nuttig te zeggen hebt ga dan alsjeblieft weg, Brooke. Ik vraag om uitleg over heel 1D en Liam en niet om dat ene woordje.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 13:11 ]


    16 - 09 - '17

    Tayniss schreef:
    Tja, zoals ik al zei: "zielig"


    ©1998

    Cenation schreef:
    (...)

    Als je niks nuttig te zeggen hebt ga dan alsjeblieft weg, Brooke. Ik vraag om uitleg over heel 1D en Liam en niet om dat ene woordje.
    Google is er ook?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Google is er ook?


    Alsof google altijd antwoorden weet


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Alsof google altijd antwoorden weet
    Ja.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik zat bij trending topics te kijken gisteravond en ik zag inderdaad tweets erover, maar volgens mij is dit het fenomeen ,,van een mug een olifant maken''. God's knows wat die jongen ermee bedoelde, dit is allemaal giswerk. Die jongen komt vast wel weer tweeten en anders niet; het is zijn leven.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Maakt het uit? :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Geen idee, ik volg ze ook niet op twitter ofzo.
    Maar ik vind het wel erg dat hij zijn fans haat hoor 'als ik het goed begrijp?'


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ach, ik had het wel verwacht als ik ook zo'n fans zou gehad hebben... And btw, calm your tits. Over een paar weken twittert hij weer gewoon.


    Take me to wonderland

    Imber schreef:
    Ach, ik had het wel verwacht als ik ook zo'n fans zou gehad hebben... And btw, calm your tits. Over een paar weken twittert hij weer gewoon.


    Ik zit amper op twitter dus mij viel het eerst niet op tot een hele hoop fans hysterisch gingen doen. Het zal me vast ook niet eens opvallen als hij plots weer gaat twitteren dusja


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Ik zit amper op twitter dus mij viel het eerst niet op tot een hele hoop fans hysterisch gingen doen. Het zal me vast ook niet eens opvallen als hij plots weer gaat twitteren dusja

    Je hoort de fans altijd eerst. Ze zijn verslaafd aan drama...


    Take me to wonderland

    Pennybags schreef:
    Liam kreeg heel veel haat van zijn eigen fans omdat hij een relatie met die Sophia had, en Sophia kreeg dus ook veel haat, dus hij was er klaar mee. Dat kan ik best begrijpen.

    Waarom noemen die mensen zichzelf fans? dat is gewoon obsessief stalkergedrag en doodeng.


    ars moriendi