• Ik zie fans smeken dat Liam terug moet komen op twitter na zijn tweet #done. Blijkbaar haat de helft van hun de fans, terwijl de helft daarvan waarschijnlijk niet eens wat fout heeft gedaan. Ik begrijp niet goed wat er nu precies aan de hand is ...

    Ik vraag t niet alleen om Liam en zn tweet, maar ook over heel 1D

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 13:26 ]


    16 - 09 - '17

    En nu worden we weer vriendjes!


    16 - 09 - '17

    Faisean schreef:
    (...)Ja aangezien jij zegt dat het kwetsend is tegenover mij (cat) En zoals ik zij wat heeft dit te maken met dit? Ik zei kutwijf tegen iemand ik kreeg een waarschuwing dus waarom zou zij dat niet hebben gekregen? And ik weet niet of je het weet hoor maar Twitter en Q zijn 2 hele verschillende dingen. Als je haat op twitter zet word er heel anders mee gehandeld dan op Q. Als je beroemd bent moet je de consequenties van beroemdheid zien. Het haat krijgen dus ook. Als je gaan haat wil maak je maar geen twitter of fb aan of andere dingen waar je haat op krijgt. And ja je praat shit.


    Oke dan schatje. Laten we het zo zetten: je bent naar eigen zeggen populair op Quizlet. Het is gewoon in balans met beroemd zijn. Van beroemd zijn krijg je haat en jij nu dus ook. Simpel toch? :W

    Q en twitter hebben wel iets in gemeen: tieners die ruzie lopen te zoeken. Dus hoezo worden er heel ander mee gehandeld? (quote)


    -

    Tayniss schreef:
    (...)

    Oke dan schatje. Laten we het zo zetten: je bent naar eigen zeggen populair op Quizlet. Het is gewoon in balans met beroemd zijn. Van beroemd zijn krijg je haat en jij nu dus ook. Simpel toch? :W

    Q en twitter hebben wel iets in gemeen: tieners die ruzie lopen te zoeken. Dus hoezo worden er heel ander mee gehandeld? (quote)
    Lol? Had ik dat dan gezegd?

    And no. Hier krijg je meteen een waarschuwing van Twitter mag je dat niet zo snel verwachten.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Meisjes willen jullie aub stoppen met dat gediscussie, dit topic gaat over iets totaal anders ..


    16 - 09 - '17

    Pooh wilt dat iedereen aardig tegen elkaar blijft doen. (krul)




    Ja, deze post moest ik gewoon even doen. (":


    Chaos is a ladder.

    Vanillivi schreef:
    Pooh wilt dat iedereen aardig tegen elkaar blijft doen. (krul)


    Ja, deze post moest ik gewoon even doen. (":

    I loved watching that movie thingie when I was little!


    Take me to wonderland

    Ribery schreef:
    Fittiiiiiie.
    Lol.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ribery schreef:
    Fittiiiiiie.

    Het is toch zonder de e?


    Chaos is a ladder.

    Vanillivi schreef:
    (...)
    Het is toch zonder de e?


    Ik heb het serieus opgezocht omdat de vorige keer iemand dat ook al zei :'D En het schijnt wel te kunnen met de E? Of Urban-dictionary moet me voorliegen. Dussss should be right -3-


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Ik heb het serieus opgezocht omdat de vorige keer iemand dat ook al zei :'D En het schijnt wel te kunnen met de E? Of Urban-dictionary moet me voorliegen. Dussss should be right -3-

    Ja ik zei dat :] Maar aangezien ik de taal ben dan je spreekt daarom :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Ja ik zei dat :] Maar aangezien ik de taal ben dan je spreekt daarom :]

    De taal ben dan je spreekt? Eh?


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    De taal ben dan je spreekt? Eh?
    Lol. Verkeerd Nederlands :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Hm, oké, ik begrijp nu dus een beetje wat er aan de hand is. Die dolgedraaide fans moeten maar eens een keertje flink op hun plek gezet worden.


    Tijd voor koffie.