• Ik zie fans smeken dat Liam terug moet komen op twitter na zijn tweet #done. Blijkbaar haat de helft van hun de fans, terwijl de helft daarvan waarschijnlijk niet eens wat fout heeft gedaan. Ik begrijp niet goed wat er nu precies aan de hand is ...

    Ik vraag t niet alleen om Liam en zn tweet, maar ook over heel 1D

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 13:26 ]


    16 - 09 - '17

    Het is gewoon zielig.
    Net als die mensen die nu helemaal gaan haten op die Perrie waarmee die andere gast is verloofd.
    Op de een of andere manier hebben ze in hun hoofd gebakken zitten dat die gast ooit nog eens voor hun deur staat en ze met regenbogen en eenhoorns op de achtergrond ten huwelijk vraagt.


    Faisean schreef:
    En het woordje 'done' betekent niet dat hij stopt met twitter. Al hoewel het gewoon slap is om als beroemdheid je account te verwijderen of te stoppen omdat je teveel haat krijgt.


    Als jij op een dag honderden haat tweets krijg, zal je opeens heel anders zingen.


    -

    Tayniss schreef:
    (...)

    Als jij op een dag honderden haat tweets krijg, zal je opeens heel anders zingen.
    Lol. Hoezo? Als ik een beroemdheid was dan zou het me vrij weinig uitmaken? Aangezien elke beroemdheid haat krijgt.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Lol. Hoezo? Als ik een beroemdheid was dan zou het me vrij weinig uitmaken? Aangezien elke beroemdheid haat krijgt.


    En dat komt uit de mond van een meisje dat meteen bij de moderators gaat zeiken als mensen haar aanvalle. Zogenaamd omdat het "kwetsend " wss.


    -

    Geen ruzie maken aub


    16 - 09 - '17

    Here comes the sun, duh duh duh,
    Here comes the sun,
    and I say,
    it's alright!


    Take me to wonderland

    Imber schreef:
    Here comes the sun, duh duh duh,
    Here comes the sun,
    and I say,
    it's alright!


    A happy song *O*


    -

    Het is hiervoor eigenlijk allemaal al uitgelegd...
    Om eerlijk te zijn word ik er gek van. Al die drama om het privé leven van hen. Het zijn dingen die ons geen bal aangaan en als je het dan toch leest en meekrijgt, dan kun je op zijn minst blij zijn voor ze of het gewoon negeren. Ik snap best dat hij er op dat moment helemaal klaar mee was. Dat zou ik ook zijn. Ik word om eerlijk te zijn heel erg moe van al die 'haat'. Soms vraag ik me af waarom sommige mensen fan zijn... Hun privéleven?


    Hamartia

    Liam heeft weer een tweet geplaatst.


    :)

    Years schreef:
    Liam heeft weer een tweet geplaatst.


    Ik zag t


    16 - 09 - '17

    Tayniss schreef:
    (...)

    En dat komt uit de mond van een meisje dat meteen bij de moderators gaat zeiken als mensen haar aanvalle. Zogenaamd omdat het "kwetsend " wss.
    Lol. Weet je wel wat erachter zat? Ik had een een waarschuwing gekregen aangezien ik kutwijf zei tegen iemand(cat) Omdat het ''kwetsend'' zou zijn dus nu praat je shit. Verleden erbij halen :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Lol. Weet je wel wat erachter zat? Ik had een een waarschuwing gekregen aangezien ik kutwijf zei tegen iemand(cat) Omdat het ''kwetsend'' zou zijn dus nu praat je shit. Verleden erbij halen :]


    Klik hier toch eens om je memorie eens op te frissen.

    nickjerryily schreef:
    (...)
    dat heet sarcasme. girl stop judging me. ik ga mijn dag niet verpesten door een of ander kutwijf die ik geeneens ken dus doei xoxoxoxo


    Faisean schreef op 16 aug 2013 - 17:54:
    Lol. Serieus als jij geen waarschuwing krijg ga ik net zo lang klagen totdat je er wel een krijgt. Aangezien kutwijf ''kwetsend'' is volgends de mods.


    Iemand noemde je kutwijf, ging je meteen zeiken. En ik ben degene die shit praat???


    -

    Hmm, I love a good fight.


    Take me to wonderland

    Tayniss schreef:
    (...)

    Iemand noemde je kutwijf, ging je meteen zeiken. En ik ben degene die shit praat???
    Ja aangezien jij zegt dat het kwetsend is tegenover mij (cat) En zoals ik zij wat heeft dit te maken met dit? Ik zei kutwijf tegen iemand ik kreeg een waarschuwing dus waarom zou zij dat niet hebben gekregen? And ik weet niet of je het weet hoor maar Twitter en Q zijn 2 hele verschillende dingen. Als je haat op twitter zet word er heel anders mee gehandeld dan op Q. Als je beroemd bent moet je de consequenties van beroemdheid zien. Het haat krijgen dus ook. Als je gaan haat wil maak je maar geen twitter of fb aan of andere dingen waar je haat op krijgt. And ja je praat shit.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Fittiiiiiie.


    ars moriendi