• 29 Augustus komt This is Us uit in Nederland!

    Ik ga met mijn beste vriendin woensdag naar de voorpremiere, gewoon in zeeland,.
    En ik heb er zoveel zin in!

    Ik moet heel erg haasten dan (ik heb tot 5 uur school, half 6 vriendin ophalen, mac, 7 uur film)
    Maar dat maakt me niet uit
    Wie van jullie gaat er nog meer naar One Direction?

    Edit:
    Ik ben dus gister geweest en het was echt super leuk.
    Ik kon me op school op het laatste echt amper concentreren
    We waren al om kwart over 6 in de bioscoop
    Het was echt heel druk, maar we zaten gelukkig naast hele leuke mensen waar we later nog heel lang me hebben staan kletsen
    En de film zelf was natuurlijk ook amazayn, fabulouis, extra ordiharry, brilliam, niallish!
    De sfeer die er bij ons in de bioscoop hing was echt zo leuk

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 18:36 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Imber schreef:


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben vandaag gegaan! Om eerlijk te zijn zag ik er een beetje tegen op, want ja, gillende fangirls. Maar dat viel heel erg mee! Het was heel erg rustig en iedereen genoot gewoon van de film.
    Zelf vond ik dat ze goed afwisselden tussen optredens, commentaar van de jongens/andere mensen, familiedingen, fans en stukken waar ze gewoon zichzelf waren. En op sommige stukken was het heel tof dat het in 3D was.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:
    Ik ben vandaag gegaan! Om eerlijk te zijn zag ik er een beetje tegen op, want ja, gillende fangirls. Maar dat viel heel erg mee! Het was heel erg rustig en iedereen genoot gewoon van de film.
    Zelf vond ik dat ze goed afwisselden tussen optredens, commentaar van de jongens/andere mensen, familiedingen, fans en stukken waar ze gewoon zichzelf waren. En op sommige stukken was het heel tof dat het in 3D was.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ben van plan binnenkort te gaan, samen met wat vriendinnen. :Y)

    Voor de mensen die 'm hebben gezien. Is het hetzelfde principe als 'Never Say Never'? Want als dat zo is, wacht ik wel op een download (cat)


    To infinity and beyond •

    Demitria schreef:
    Voor de mensen die 'm hebben gezien. Is het hetzelfde principe als 'Never Say Never'? Want als dat zo is, wacht ik wel op een download (cat)

    Ik denk het wel, het is een film over hun leven. Dus ik zou wachten op de download, haha.

    Demitria schreef:
    Voor de mensen die 'm hebben gezien. Is het hetzelfde principe als 'Never Say Never'? Want als dat zo is, wacht ik wel op een download (cat)


    Ongeveer wel, maar het leukste is dat het 3D is en je soms echt het gevoel hebt alsof je bij een concert bent :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    amazayn, fabulouis, extra ordiharry, brilliam, niallish!
    > hehe, cool verzonnen!


    No growth of the heart is ever a waste

    Jezus, hoelang zijn ze al een band? Twee jaar? ._.
    Maar goed, ik ga dus niet.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik ben 28 augustus geweest, bij ons was die toen al uit. Het was ZO amazing. Ik heb zo hard gejankt en oh god wat wil ik graag nog een keertje gaan. :c Alle directioners die er waren waren ook zoooo lief c: Ik ben echt trots om een Directioner te zijn. <3(:


    they come, they go

    Hashirama schreef:
    amazayn, fabulouis, extra ordiharry, brilliam, niallish!
    > hehe, cool verzonnen!


    Die "woorden" bestaan al heel lang?


    Physics is awesome