• Afgelopen nacht was de halve wereld uitgelopen om te kijken naar de VMAs. Een van de artiesten die het feestje kwam opleuken met een optreden was Miley Cyrus. En, uhm, ja, dat was interessant.

    De zangeres had het in ieder geval supergoed naar haar zin. We hadden verder graag willen schrijven dat haar danspasjes retestrak waren, haar stem superhelder en haar getwerk met #THICKE megasexy, maar kijk en luister zelf even:


    Wat vinden jullie ervan? Ik vind het er niet uitzien. Ze probeert nu teveel van haar disney imago af te komen en ik vind haar als Rihanna doen. Ik raad je aan om het hele fimpje te zien aangezien Rihanna's blik echt onbetaalbaar is.
    Hier kan je foto's en 1 video zien

    Hele performance.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Sinistre schreef:


    Hij draagt 't beter. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    BieberNinja schreef:
    Miley Cyrus is niet dat onschuldige meid die als Hannah Montana verkleedde. Ze is een volwassenen vrouw met soms meestal ordinaire gedrag. En ik vind dat jullie haar niet steeds moeten gaan haten om haar gedrag, ze is wie ze is en dat moeten jullie accepteren. Ze doet wat ze prettig vind en dat getwerkt vind ze kennelijk prettig. Hoe dan ook Miley is een goede zangeres vind ik.

    Sorry hoor, maar ik ga haar niet loven omdat ze als een slet op het podium staat. Ik kan ook naar mijn kruis grijpen en tegen andere mensen aanrijden, maar dan krijg ik ook commentaar dat ik normaal moet doen. Ze is dan misschien wel volwassen, ze gedraagt zich zo helemaal niet.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 20:00 ]


    Take me to wonderland

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Commentaar= geen haten.

    Het gaat erover dat ze nog altijd zesjarige fans heeft, en dan is dit niet oke. Je moet niet meteen van kinderster naar sletterige popster gaan.


    Ja oke dit is wel waar, maar ik bedoel gewoon dat mensen haar gewoon moeten laten gaan.. Ik vind het zelf ook niet bepaald netjes wat ze doet.

    BieberNinja schreef:
    (...)

    Ja oke dit is wel waar, maar ik bedoel gewoon dat mensen haar gewoon moeten laten gaan.. Ik vind het zelf ook niet bepaald netjes wat ze doet.

    Ze moet erop letten wat ze doet. Net zoals wat er eerder gezegd is; ze heeft ook nog jonge fans. En als mensen haar gewoon laten gaan, ben ik wel benieuwd hoe erger het word - als ze dit al doet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Serieus, hetgeen dat me nog het meest irriteert is steeds die tong die uit haar mond hangt.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Veni schreef:
    Serieus, hetgeen dat me nog het meest irriteert is steeds die tong die uit haar mond hangt.


    :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    wauw, andere mensen denken er dus ook zo over. Dat haar optreden wel triest was. Maar ik vind haar liedje wel leuk en het interview van tevoren was nog gewoon normaal. Ik zat echt voor de tv van; van gebeurd hier? Wat? Ik vond het ook geniaal dat die ene gast (ik weet ff niet meer hoe die heette.) die de hele tijd zei ´I don´t host this show`, er ook iets over zei. Toen moest ik dus lachen. Ja...oke dit moest ik even kwijt.


    if you´re sad, use tears as inspiration

    HAHAHAAHAH THIS IS A JOKE.
    Ze moet echt niet zo doen want ze heeft echt zero rondingen. Zo sexy is ze niet imo.
    En ja... hoooooooooooooooooooooooooooer.

    ooooooo, kom maar met die haat reacties op mij omdat ik hoer zei.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    HAHAHAAHAH THIS IS A JOKE.
    Ze moet echt niet zo doen want ze heeft echt zero rondingen. Zo sexy is ze niet imo.
    En ja... hoooooooooooooooooooooooooooer.

    ooooooo, kom maar met die haat reacties op mij omdat ik hoer zei.

    Ook anderen hebben hoer gezegd hier? Zou een beetje vaag zijn als ze wel op jou gingen reageren :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Veronicas schreef:
    (...)
    Ook anderen hebben hoer gezegd hier? Zou een beetje vaag zijn als ze wel op jou gingen reageren :'D.
    o, nou heb niet zo'n zin 10 pagina's aan reacties te gaan lezen, haha.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)o, nou heb niet zo'n zin 10 pagina's aan reacties te gaan lezen, haha.

    Haha, dat snap ik ook wel. Gelijk heb je, maar ik dacht 'ik zeg 't effe' :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oke, ik las dit en ik moest dit echt even hier zetten!Het is dus een tweet van Josh Ramsay, en et ging dus over de VMA'S
    Hey @robinthicke it's cool that you took my pants. Buy if my wallet was in there, NOT cool bro. Been missing for awhile.


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    BieberNinja schreef:
    I love her!!


    Hmm-hmm, tsja, ik sta ook altijd halfnaakt tegen gozers op te rijden. :') Wat een kutargument om zo'n goedkope stoephoer te zijn zeg, hahaha.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Hmm-hmm, tsja, ik sta ook altijd halfnaakt tegen gozers op te rijden. :') Wat een kutargument om zo'n goedkope stoephoer te zijn zeg, hahaha.

    Stiekem doe je dat wel Claire. (cat)


    Chaos is a ladder.

    Vanillivi schreef:
    (...)
    Stiekem doe je dat wel Claire. (cat)

    Shht, dat weet de rest hier niet. (cat)


    ars moriendi