• Afgelopen nacht was de halve wereld uitgelopen om te kijken naar de VMAs. Een van de artiesten die het feestje kwam opleuken met een optreden was Miley Cyrus. En, uhm, ja, dat was interessant.

    De zangeres had het in ieder geval supergoed naar haar zin. We hadden verder graag willen schrijven dat haar danspasjes retestrak waren, haar stem superhelder en haar getwerk met #THICKE megasexy, maar kijk en luister zelf even:


    Wat vinden jullie ervan? Ik vind het er niet uitzien. Ze probeert nu teveel van haar disney imago af te komen en ik vind haar als Rihanna doen. Ik raad je aan om het hele fimpje te zien aangezien Rihanna's blik echt onbetaalbaar is.
    Hier kan je foto's en 1 video zien

    Hele performance.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik zie niet in waarom ik me hier druk over zou maken.
    Dus eh, veel succes met je carrière Miley


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.




    Heheheh.


    26 - 02 - '16

    En d'r vader is trots op haar. Dat zou ik allang niet meer zijn.
    Ik snap dat ze van haar Hannah Montana imago af wil, maar dan hoef je nog niet zo te gaan gedragen....


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ailurophilia schreef:



    Heheheh.


    HAHAHA


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dit zag ik ook nog op facebook:

    Daft Punk has the best VMA Miley reaction yet


    26 - 02 - '16

    O. Mijn. God.
    Wat erg voor die ouders! Dat die eens zo'n goeie zangeres/actrice Miley Cyrus is veranderd in een.. Ding.
    En wat heeft ze met haar tong?
    Ik snap haar echt niet hoor.. Ze is verloofd & ze is toch een voorbeeld voor veel meiden.. En dan ga je je zo gedragen op het podium, mijn god..
    Vind het echt zonde, want het was altijd een leuke meid..
    volgens mij komt ze aandacht te kort & is ze bang haar fans te verliezen ofzo..
    Het ziet er absoluut niet uit & zingen kan ze ook niet.. Zonde.

    Snap Robin Thicke ook niet echt, magoed..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    No Just no.

    http://www.nu.nl/achterklap/3562219/manager-miley-cyrus-tevreden-beruchte-show.html


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    No Just no.

    http://www.nu.nl/achterklap/3562219/manager-miley-cyrus-tevreden-beruchte-show.html

    Há, nu wordt het mooi. "De fans vatten het." Ik denk inderdaad dat de meeste 10-jarige meisjes het vatten. Volgens mij vat zelfs een groot deel van de volwassen fans dit niet.


    From these ashes, I will rise

    Ailurophilia schreef:




    Heheheh.


    De tweede heb ik al op FB gezien. Echt hilarisch!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Faisean schreef:
    No Just no.

    http://www.nu.nl/achterklap/3562219/manager-miley-cyrus-tevreden-beruchte-show.html


    Of hij heeft wat anders gezien dan ik of hij had er een paar teveel op. Hoezo snappen de fans het? Heeft ze hun uitleg gegeven waarom ze zo heeft gedaan dan?


    Physics is awesome

    Bonafonte schreef:
    Ik vind haar gedrag gewoon walgelijk. Dit is geen volwassen gedoe, dit is een kleuter die groot probeert te zijn. Sjeesj.

    Ailurophilia schreef:



    Heheheh.


    HAHAHAH.


    Tijd voor koffie.



    Deze moet ik nog delen met jullie.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”