• Afgelopen nacht was de halve wereld uitgelopen om te kijken naar de VMAs. Een van de artiesten die het feestje kwam opleuken met een optreden was Miley Cyrus. En, uhm, ja, dat was interessant.

    De zangeres had het in ieder geval supergoed naar haar zin. We hadden verder graag willen schrijven dat haar danspasjes retestrak waren, haar stem superhelder en haar getwerk met #THICKE megasexy, maar kijk en luister zelf even:


    Wat vinden jullie ervan? Ik vind het er niet uitzien. Ze probeert nu teveel van haar disney imago af te komen en ik vind haar als Rihanna doen. Ik raad je aan om het hele fimpje te zien aangezien Rihanna's blik echt onbetaalbaar is.
    Hier kan je foto's en 1 video zien

    Hele performance.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Inderdaad. Ik vind Miley Cyrus anders ook een gevaarte voor de mensheid. (cat)


    Een gevaarte voor al die kleine kinderbreintjes die op moeten groeien met beelden van dat gevaarte als leidraad!


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Een gevaarte voor al die kleine kinderbreintjes die op moeten groeien met beelden van dat gevaarte als leidraad!

    O, jeez. Arme schapen. Een teddybeer zal nooit meer gedachten oproepen van samen thee drinken met de poppen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Inderdaad. Ik vind Miley Cyrus anders ook een gevaarte voor de mensheid. (cat)

    Ohlol, I agree with that shit, lady. _O_


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    O, jeez. Arme schapen. Een teddybeer zal nooit meer gedachten oproepen van samen thee drinken met de poppen.


    En van die schuimen handschoen dingen worden nu gezien als seksspeeltjes.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Inderdaad. Ik vind Miley Cyrus anders ook een gevaarte voor de mensheid. (cat)

    +1


    ars moriendi

    Ik vind 't maar niks. Ik snap dat ze van d'r Hannah Montana-imago af wilt, maar dat hoeft niet op deze manier. Ze is net een slet op deze manier, jezus zeg. (cat)

    Yoda schreef:
    (...)

    En van die schuimen handschoen dingen worden nu gezien als seksspeeltjes.

    Dit moet stoppen. Ze moet in quarantaine. Ze vergiftigd die jonge breintjes.


    "I shut my eyes in order to see.'

    A little less conversation, a little more action!

    Okay, sorry. Kiddin'. Dat liedje van Elvis Presley zit de hele tijd in m'n hoofd. -,-"
    Goed. On-topic. Miley Cyrus is inderdaad een gevaarte voor de mensheid. En misschien ook voor zichzelf :').

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 23:30 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    aller eerst, ik postte dit omdat ik wilde duidelijk maken dat mensen zich te druk maken over zulk soort media attracties, er zijn wel belangrijkere dingen in de wereld als miley,
    natuurlijk mogen jullie er op reageren what so ever, ik probeer alleen maar mensen even wakker te schudden.

    ik weet dat dit topic over miley gaat, maar ik vind het gewoon beetje triest dat er Zo veel aandacht aan besteed wordt, niet alleen op Q.
    wou alleen de mensheid van hun kortzichtigheid af te helpen ;3.
    maar goed i'll be gone here

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 23:35 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Lol Zayn lacjt haar uit (: de jongens zitten achter Rihanna hahahahahaahaha


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Dit moet stoppen. Ze moet in quarantaine. Ze vergiftigd die jonge breintjes.


    Inderdaad. Voordat er een epidemie uitbreekt en de hele wereldbevolking aansteekt. En het nageslacht.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mijn topics. Het is heerlijk om dit allemaal te volgen. Wat een hoer zeg! We can't stop vond ik ook al zo vreselijk, mijn moeder was in shok toern ze die clip zag.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dus dit hele stripclub-showtje moest haar zogenaamd van haar Disney-carriere helpen?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Selena en Demi lopen er toch ook niet zo bij omdat ze van hun Disney imago af willen.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    MissElmo schreef:
    Selena en Demi lopen er toch ook niet zo bij omdat ze van hun Disney imago af willen.


    Demi niet nee, maar die richt zich gewoon echt op muziek. Miley wil op de een of andere manier gewoon een statement maken, vraag me niet wat voor een, want daar ben ik ook nog niet geheel achter. Selena Gomez laat zich overigens ook best gaan op die clip van 'birthday'


    To infinity and beyond •