• Afgelopen nacht was de halve wereld uitgelopen om te kijken naar de VMAs. Een van de artiesten die het feestje kwam opleuken met een optreden was Miley Cyrus. En, uhm, ja, dat was interessant.

    De zangeres had het in ieder geval supergoed naar haar zin. We hadden verder graag willen schrijven dat haar danspasjes retestrak waren, haar stem superhelder en haar getwerk met #THICKE megasexy, maar kijk en luister zelf even:


    Wat vinden jullie ervan? Ik vind het er niet uitzien. Ze probeert nu teveel van haar disney imago af te komen en ik vind haar als Rihanna doen. Ik raad je aan om het hele fimpje te zien aangezien Rihanna's blik echt onbetaalbaar is.
    Hier kan je foto's en 1 video zien

    Hele performance.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    wtf.nl _O_


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Creeeepy


    quidquid excusatio prandium pro

    Demitria schreef:
    (...)

    Demi niet nee, maar die richt zich gewoon echt op muziek. Miley wil op de een of andere manier gewoon een statement maken, vraag me niet wat voor een, want daar ben ik ook nog niet geheel achter. Selena Gomez laat zich overigens ook best gaan op die clip van 'birthday'
    Lol. Dat van Selena noem je opgroeien. Selena heeft nooit gezegd dat ze van haar disneyimago afwil. Miley zegt : Ik ben ouder geworden. Dan is er weel een heel groot verschil tussen ouder worden bij hun.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Lol. Dat van Selena noem je opgroeien. Selena heeft nooit gezegd dat ze van haar disneyimago afwil. Miley zegt : Ik ben ouder geworden. Dan is er weel een heel groot verschil tussen ouder worden bij hun.

    Ja, volgens mij wordt ze er juist jonger van. Ze lijkt wel een kleuter van drie, héél misschien van vier. Ouder zou ik haar niet in kunnen schatten qua gedrag...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb net het clipje gezien waarin Miley "los gaat" En ik vind het schandalig wat ze doet Ik ben zelf een Smiler dat wil zeggen dat ik fan van haar ben. Maar als ze van haar Disney imago af wilt komen kan ze het op een andere manier doen, dan andere mensen te "schuren"
    Van al dit gebeuren ben en zal ik nog altijd een fan van haar zijn. Maar ze moet zich wel realiseren dat ze nog jonge fans heeft..

    [ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 20:06 ]

    BieberNinja schreef:
    Ik heb net het clipje gezien waarin Miley "los gaat" En ik vind het schandalig wat ze doet Ik ben zelf een Smiler dat wil zeggen dat ik fan van haar ben. Maar als ze van haar Disney imago af wilt komen kan ze het op een andere manier doen, dan andere mensen te "schuren"
    Van al dit gebeuren ben en zal ik nog altijd een fan van haar zijn. Maar ze moet zich wel realiseren dat ze nog jonge fans heeft..

    Jij lijkt je mening ook steeds te veranderen aan de hand van de anderen hun reacties.(cat)


    Take me to wonderland

    Imber schreef:
    (...)
    Jij lijkt je mening ook steeds te veranderen aan de hand van de anderen hun reacties.(cat)


    Absoluut niet ik heb gewoon net dat clipje voor het eerst bekeken en ik vind het niet normaal wat ze doet (cat)

    Het beste vind ik nog wel wat de jongens van One Direction er over te zeggen hadden.



    Link naar een post waar het filmpje zelf staat.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 20:16 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:
    Het beste vind ik nog wel wat de jongens van One Direction er over te zeggen hadden.



    Link naar een post waar het filmpje zelf staat.

    Hm, ja, echt iets waar mijn oma van zou houden. :')


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Pennybags schreef:
    Het beste vind ik nog wel wat de jongens van One Direction er over te zeggen hadden.

    ]

    Heeft mijn oma weer iets om over te roddelen (cat).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Veronicas schreef:
    (...)
    Heeft mijn oma weer iets om over te roddelen (cat).

    Ze zal het vast fijn vinden, hé.
    Onze andere oma daarentegen, SHOCK-ING. Jesus christ.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    "Mama mama! Wie is dat?"
    'Dat is Miley van Hannah Montana.'

    Ik zou mijn kind niet meer laten kijken....


    ©1998

    Morticia schreef:
    (...)
    Ze zal het vast fijn vinden, hé.
    Onze andere oma daarentegen, SHOCK-ING. Jesus christ.

    Jaa. Die zou echt een hartverzakking krijgen. De arme schat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pennybags schreef:
    Het beste vind ik nog wel wat de jongens van One Direction er over te zeggen hadden.



    Link naar een post waar het filmpje zelf staat.


    Hahahah, sarcasm to the fullest. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Kijk, ik denk niet dat we het haar echt kwalijk kunnen nemen dat ze van haar Disney-imago wilt afkomen. Al van kleins af aan wordt ze gezien als "dochter van Billy Ray Cyrus" of als "Hannah Montana". Wij zullen nooit echt begrijpen hoe het moet voelen om altijd altijd als dat kleine, schattige meisje gezien te worden. Op zich is het dus niet meer dan normaal dat ze haar imago wilt veranderen, alleen is ze gewoon helemaal fout bezig. Oké, nu zal iedereen wel anders over haar denken, maar het enige wat ze nu doet is zichzelf belachelijk maken. Persoonlijk vind ik haar muziek niet echt goed, ze kan niet dansen en haar clip... ik vind hem niet per se zooo smerig of choquerend, maar er zijn genoeg mensen die dat wel vinden. En is ze nu echt zichzelf in die clip? Nee, ik denk het niet. Ze wilt enkel provoceren, uitdagen, choqueren, en dat stelt me eigenlijk vooral teleur. Heb je het publiek uit zijn dak zien gaan tijdens het optreden van Justin Timberlake? Terwijl iedereen bij Miley gewoon stil in zijn stoel zat, met open mond. Dat kan toch ook niet zijn wat ze echt wilt?

    Ik wil gewoon maar zeggen dat ik echt volledig begrijp waarom ze dit doet, maar dat ze zich beter kan concentreren op haar muziek dan op haar imago of uiterlijk, en dan zullen de mensen haar pas echt respecteren, en zullen ze haar oprecht "Miley Cyrus, een artiest" noemen, ipv "Miley Cyrus, de slet" of Hannah Montana...

    Dat is wat ik ervan denk ! :X

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 14:12 ]